2007-01-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePotatohead
Tycker det tyder på osäkerhet att inte kunna vara med en tjej som har mycket erfarenhet. Jag älskar killar som bara skrattar åt en för att man har vart med många och sedan knullar en utahelvete, för att bevisa att man aldrig nånsin fått nån som han. Det är för mig riktiga självsäkra män, me like

Men om han nu inte är den typen som knullar på åta helvete, kan han inte vara den bästa ändå? Alltså man kan vara självsäker ändå, det tyder väl mer på osäkerhet om killen hör ditt antal sen måste knulla som fan för att minsann visa att han är bättre?
Citera
2007-01-09, 22:45
Medlem
paravasthas avatar
Så länge hon en vildkatta i sängen som vet vad hon vill och inte är rädd för att ta för sig.

En merit är tidigare längre förhållanden. Då är chansen större för att hon ska ha koll på läget. Hon är s.a.s. "inriden".

Alltså finns det en undra gräns, en ribba, som behöver överstigas för att garantera att hon är bra.

Jag tror det finns en övre gräns också. Här menar jag inte bara tjejer. Om en tjej har 100 stycken på listan av erövringar och är typ 23 år, visar det enligt mig på att hon saknat något, som hon försökt fylla igen med sperma.

En kille som knullat 100 st mår säkerligen lika kasst. Nåt måste han ju bevisa. Dåligt självförtroende, whatever. Plus att han garanterat ser alla tjejer som horor, utom hans mamma och Moder Teresa.
Citera
2007-01-09, 22:58
Medlem
ThePotatoheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Men om han nu inte är den typen som knullar på åta helvete, kan han inte vara den bästa ändå? Alltså man kan vara självsäker ändå, det tyder väl mer på osäkerhet om killen hör ditt antal sen måste knulla som fan för att minsann visa att han är bättre?

Män med gott sjävlförtroende knullar bra, de mindre bra jag har haft har vart de lite mera osäkra. Män med gott självförtroende skiter i att jag har haft många. Det är min ekvation
Citera
2007-01-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePotatohead
Män med gott sjävlförtroende knullar bra, de mindre bra jag har haft har vart de lite mera osäkra. Män med gott självförtroende skiter i att jag har haft många. Det är min ekvation

Jag bryr mig inte om hur många min tjej haft, men jag knullar inte åta helvete för det. Det är faktiskt så att jag försöker finna ett nytt sätt att ha sex då jag är ganska trött på det sätt jag haft det på innan. Alltså knulla satan, vill mer vara i känslan, älska kallar dom nog det, och jag tvivlar på att många gör det längre, allt ska bara råknullas. Så förbannat porrskadat, men är det det som gör en man bra i sängen så skjuter jag mig eller blir munk.
Citera
2007-01-09, 23:12
Medlem
Mindre än eller lika många som jag.

Önskar att det inte spelade nån roll för mej, men min nuvarande relation är ett bevis på att det gör det

Då tycker ni alltså att jag har dåligt självförtroende?
Javisst har jag det, jag är dessutom både patetisk och saknar självkänsla!
och? kan ju inte direkt göra nåt mer än att jobba på det.
Citera
2007-01-09, 23:13
Bannlyst
Citat:
Jag bryr mig inte om hur många min tjej haft, men jag knullar inte åta helvete för det. Det är faktiskt så att jag försöker finna ett nytt sätt att ha sex då jag är ganska trött på det sätt jag haft det på innan. Alltså knulla satan, vill mer vara i känslan, älska kallar dom nog det, och jag tvivlar på att många gör det längre, allt ska bara råknullas. Så förbannat porrskadat, men är det det som gör en man bra i sängen så skjuter jag mig eller blir munk.

Shoot...!
Citera
2007-01-09, 23:20
Medlem
ThePotatoheads avatar
Citat:

När skrev jag att knulla utahelvete var desamma som porrskadat hardcore sex? Nog för att det kan innebära det ibland, men det var inte det jag menade, det jag menade var helt enkelt bra sex.

Hela min poäng var att jag gillar män som inte bryr sig för det tyder på bra självförtroende, de kan knulla ändå, och bra till på köpet. Har du förstått?
Citera
2007-01-09, 23:26
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
klurig fråga det där, finns ju helt klart fördelar med killar som haft
fler sexpartners.

men å andra sidan är det något avtändande med det....

nä, kan inte bestämma mig....
Citera
2007-01-09, 23:31
Medlem
.filantrops avatar
Citat:

Jag är helt med på din linje här, munk var det ja.
Citera
2007-01-09, 23:31
Medlem
Psyko Dads avatar
Har haft killar som har betäckt större delar av Europa. Men dom var fan inte bättre än "oskuldsfulle" grabben som inte haft fler än 5. För att dom lärde sig inte så mkt på fyllan med alla dessa oändliga ONS dom drog över.

För att bli en bra älskare så handlar det fan inte om antalet brudar du bresar på.
Till Topic så kvittar det hur många han haft, -Jag vill inte veta, -Jag vill inte ha ngr könsjukdomar & han ska satan hålla sig till mig medan vi är ihop.
Citera
2007-01-09, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmBrud_21
klurig fråga det där, finns ju helt klart fördelar med killar som haft
fler sexpartners.

men å andra sidan är det något avtändande med det....

nä, kan inte bestämma mig....

Tror det inte det är så att man blir bättre ju fler man haft, det handlar om att vara lyhörd och inte bara tro det man gör direkt är det bästa. Jag har inte haft många tjejer, men jag vet att dom gillar det jag gör för jag lägger hela min själ i akten. Jag lyssnar och frågar hur dom vill ha det, sen tar man det lugnt. Jag har alltid kunnat dessa knepen och inte mycket av min strategi har förändrats. Det finns ingen anledning för mig att ligga med 20 till för att bli bättre, hade nog snarare blivit sämre då charmen att ge sig hän till nån man älskar försvinner.
Citera
2007-01-10, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Jag har också haft många sexpartners. både killar och tjejer. Men det är inget jag skäms över. jag har dock inte räknat alla. men om en eventuell pojkvän skull fråga så skäms jag inte för att berätta det. Jag tycker inte du ska göra det heller. men däremot är de ju samidigt din ensak. så du gör ju pecis som du känner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in