2007-09-09, 22:54
Medlem
jag vill gärna tro att min slamptal är i klass med lätt folköl
Citera
2007-09-09, 22:59
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraderG
Jag hade aldrig kunnat vara ihop med en tjej som varit med 50 killar. Om hon var extremt snygg och sexig så kanske någon månad, men inte mer...
Min tumregel är max 10, helst under 5 om det är giftemåls-prospekt.
Tumregeln inkluderar att one-night stands är uteslutet, endast f.d. pojkvänner är gilitigt skäl till samlag. Ett one-night stand kan i undantagsfall vara ok (ordinärt samlag med kondom, inget oralt, analt el avancerat), om tjejen ångrar det kraftigt och insett att man inte sysslar med sånt, iallafall inte om man tänker föda mina barn.

Jag nöjer mig iallafall inte med annat än top-of-the-line. Allt beror på vad man själv har att chippa in...

Du borde redan nu förbereda dig för ett liv utan fast partner...
Citera
2007-09-09, 23:03
Medlem
Krappfiskarns avatar
Nu är jag kanske ungdom men när jag är på dejt brukar inte antalet sexpartners man haft komma upp som samtalsämne medan man väntar på att servitören ska komma med maten.

Således: Jag kunde inte bry mig mindre om hur många hon haft sex med innan, faktum är att jag inte frågar.
Citera
2007-09-09, 23:17
Medlem
Jag bryr mig inte det minsta. Oskulder har sin charm, erfarna tjejer har sin.
Citera
2007-09-09, 23:18
Medlem
IIanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
4/11 = 0,36 ~ 0,4

Mitt slamptal är 0,4

du har alltså legat med 4 personer under 11 år?
Citera
2007-09-09, 23:37
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIana
du har alltså legat med 4 personer under 11 år?

Precis. Mina 4 pojkvänner.
Citera
2007-09-10, 04:44
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraderG
Tumregeln inkluderar att one-night stands är uteslutet, endast f.d. pojkvänner är gilitigt skäl till samlag. Ett one-night stand kan i undantagsfall vara ok (ordinärt samlag med kondom, inget oralt, analt el avancerat), om tjejen ångrar det kraftigt och insett att man inte sysslar med sånt, iallafall inte om man tänker föda mina barn.

Du har rätt höga tankar om dig själv, va?

Jag bryr mig inte speciellt mycket om hur många min partner har pippat med, om vi inte närmar oss Gene Simmons. Så länge han tycker att det är kul att pippa med mig (och vice versa) så är jag ganska nöjd.
Citera
2007-09-10, 12:22
Medlem
Caggots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIana
jag har kommit på ett bra sätt att räkna ut hur slampig en person egentligen är. det mest vetenskapligt hållbara iaf.

det är väldigt enkelt, man tar antalet sexpartners säg t.ex 50 och delar det med antalet år man vart sexuellt aktiv (från det att oskulden förlorades alltså) vi kan säga 7 år.

50/7 = ca 7,1, alltså 7,1 partners i snitt per år.

mitt slamptal är 4, vad är ert?!

5/6 = ca 0.83

Så ja, typ en ny partner per år.
Citera
2007-09-14, 17:01
Medlem
CashBlows avatar
Bara det inte är över 100...
Citera
2007-09-16, 02:59
Medlem
rogga9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Herregud, 50 st!!! Du hade lika gärna kunna sagt 6000, jag klassificerar dig som någon sorts superslampa. Om jag fick reda på att en tjej jag höll på att bli tillsammans med hade legat med så många hade jag lagt ner allt jag hade med henne direkt. Jag skulle kunna ligga med en slampa, men jag skulle aldrig bli tillsammans med en. Du snackar om 15-20 som en godtagbar siffra...det är också alldeles för mycket. Nu vet jag att en massa killar kommer protestera här o snacka en massa skit om att "det spelar ingen roll vad hon gjort, bara hon gillar mig". De ljuger. Självklart finns det en del som tycker så, men jag garanterar dig att majoriteten av alla killar verkligen inte vill bli tillsammans med en slampa. Och nej, jag kommer inte från landet, jag har växt upp i Stockholm och bor nu i Uppsala. Och nej, jag är inte gammal, jag är 20 år.

Jag och typ 10 polare snackade om det här problemet för inte så länge sedan men vi använde siffran 15 sexpartners istället på en tjej som var 20 och alla var överens om att det verkligen inte var en tjej man ville bli tillsammans med. En polare kunde tänka sig att bli tillsammans med henne om hon hade vart 25 och legat med 15, vi andra var ytterst tveksamma. Att tjejen ifråga tycker att hennes tidigare lösaktiga liv har vart fel är förstås en förutsättning för att ens göra en bedömning. Tycker hon inte att det var fel att ligga med så många som hon gjorde så är det helt, helt kört. Jag tror att de flesta grabbar håller med mig om det mesta av detta, nästan alla jag känner tycker typ som jag. Men som sagt, det finns killar som inte håller med också. Dock ska ni veta att jag är så säker man kan vara utan att stå med statistik i handen på att de flesta håller med mig.

Självklart har jag inget emot att det finns tjejer som ligger med många men jag vill inte bli tillsammans med sådana och jag tycker att hela debatten kring detta är väldigt konstig. Av någon anledning påstår feminister att killar som inte vill bli tillsammans med slampor är inskränkta och osäkra på sig själva. Det har verkligen ingenting med detta och göra, iallafall inte i de flesta fallen. Killar världen över i alla samhällsgrupper och av olika sociala status tycker ju så här. Slampiga brudar är ju inget som killar vill bli tillsammans med i andra länder heller (inte för att det är något att se upp till men kolla på alla arabländer tex). Skulle alla dessa killar göra detta för att de är osäkra på sig själva?

Till er tjejer som legat med så många, varför? Killar som vet om detta kommer ju inte tycka att det är något speciellt att ligga med er eftersom det ju uppenbarligen inte krävs särskilt mycket för att ni ska släppa till, stör detta inte er?
Citera
2007-09-16, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9
Nu vet jag att en massa killar kommer protestera här o snacka en massa skit om att "det spelar ingen roll vad hon gjort, bara hon gillar mig". De ljuger. Självklart finns det en del som tycker så, men jag garanterar dig att majoriteten av alla killar verkligen inte vill bli tillsammans med en slampa.

(---)

Till er tjejer som legat med så många, varför? Killar som vet om detta kommer ju inte tycka att det är något speciellt att ligga med er eftersom det ju uppenbarligen inte krävs särskilt mycket för att ni ska släppa till, stör detta inte er?

Jag tycker att det är attraktivt med tjejer som har ett aktivt sexliv.
Citera
2007-09-16, 09:13
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9

Det kanske kommer som en överraskning för dig men kvinnor kan faktiskt njuta av sex.

Vad kallar du en kille som legat med jättemånga tjejer då? Visst skulle du allt vilja kunna knulla med flera tjejer, du skulle allt vilja ha ett eget litet harem med en 100 kvinnor eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in