2006-09-03, 16:51
Medlem
skvimpens avatar
jag tycker att grejen med antal är rätt menlös, själv har jag haft extremt få partners men extremt mycket sex.. men det är tydligen mycket mer accepterat för en ev framtida partner att jag gjort en hel massa saker med dessa få partners??
Citera
2006-09-03, 18:10
Medlem
Montecores avatar
Ni borde fixa olika "brackets" för olika åldrar 15-20, 20-25
50 pers för en 50-taggare är inget, men en jäkla massa för en 16 åring.
Citera
2006-09-03, 19:40
Medlem
TimeWarps avatar
Och vad får dig piffi att tro att du helt plötsligt kan sadla om och bli flickvänsmaterial, för att inte säga en framtida mor som man kan respektera?

En billig slampa som har sex till höger och vänster på krogen och har sex i parker och på toaletter ska man helt plötsligt börja dejta och spendera pengar på och flytta ihop med när andra fått dig för en drink eller ännu mindre? Och vilka värderingar ska du lära era framtida barn? Ska han sen gå hand i hand med dig ute på stan och du ska hälsa på dessa 50-tal män du har haft samlag med framför honom och han ska acceptera det också?
Och sen när han går på krogen så garvar alla bakom hans rygg för att han är tillsammans med tjejen som alla berättar smaskiga historier om när dom snabbt och lätt drog hem henne och förnedrade henne på diverse sätt?

Skärp dig och låt killen vara ifred resten av livet om du nu hyser känslor för honom.
Citera
2006-09-04, 02:06
Medlem
Montecores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Text.

En lysande förklaring, huvudet på spiken så många gånger, eloge till dig timewarp! Inte en chans att jag kunde förklarat det bättre själv faktiskt.
Citera
2006-09-04, 10:32
Medlem
paggans avatar
Citat:
Och vad får dig piffi att tro att du helt plötsligt kan sadla om och bli flickvänsmaterial, för att inte säga en framtida mor som man kan respektera?

En billig slampa som har sex till höger och vänster på krogen och har sex i parker och på toaletter ska man helt plötsligt börja dejta och spendera pengar på och flytta ihop med när andra fått dig för en drink eller ännu mindre? Och vilka värderingar ska du lära era framtida barn? Ska han sen gå hand i hand med dig ute på stan och du ska hälsa på dessa 50-tal män du har haft samlag med framför honom och han ska acceptera det också?
Och sen när han går på krogen så garvar alla bakom hans rygg för att han är tillsammans med tjejen som alla berättar smaskiga historier om när dom snabbt och lätt drog hem henne och förnedrade henne på diverse sätt?

Skärp dig och låt killen vara ifred resten av livet om du nu hyser känslor för honom.

Mycket bra skrivet.
Håller med om allt.
Citera
2006-09-04, 11:54
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag håller däremot inte med TimeWarp... Vad är det som är så speciellt med att en tjej har haft sex med en massa killar?? Sex är ju ändå bara en kroppslig funktion... Det är ju inte värre än att hon ätit middag med en massa män...
Citera
2006-09-04, 13:21
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:

Så människor kan inte förändras?
Citera
2006-09-04, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Klart dom kan. Faktum kvarstår ändå pk-pajas!
Citera
2006-09-04, 13:48
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic

nej...

Förövrigt passar kvalitet före kvantitet in här. Tycker att gränsen går vi en sex partner per levnadsår, sen får man själv spridda ut det på valfritt sätt. Semester sex räknas inte heller.

EDIT: Måste bara poängtera att jag själv aldrig skulle vara tillsammans med en tjej som haft en sex partner per levnadsår, detta är min gräns.
Citera
2006-09-04, 14:31
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P i n g u
Klart dom kan. Faktum kvarstår ändå pk-pajas!
Vilket faktum?
Citera
2006-09-04, 16:24
Medlem
besservissers avatar
För det första, varför ska man ens fråga hur många ens nya partner haft innan. Säg att det inte angår honom ifall du får frågan.

Men jag måste säga att 50 st när man är 23 låter som otroligt många alltså. Jag är iofs 37 och tiderna kanske förändras vad vet jag? Vill inte på nåt sätt moralisera men om jag ska vara ärlig (och det ska man väl vara) så skulle jag nog vara mkt tveksam till att bli ihop med en kille som haft såå många sexpartners.
Det kanske är en generationsgrej?
Har ju inte ens kommit upp i en bråkdel av dina erfarenheter trots att jag är 14 år äldre än dig.

I övrigt kan jag bara säga att gör som ni vill men se för fasen till och skydda er när ni gör det
Citera
2006-09-04, 16:35
Medlem
Memnoks avatar
Jag förstår inte riktigt. Om man är 23 år gammal har man antagligen varit sexuellt aktiv sedan man var i 15-årsåldern, det ger oss 8 år att ha sex på. Det är ju inte mer än 6,25 sexpartners per år. Eller att man drar hem ett one night stand var 8:e helg man är ute... Kom igen nu. Det är väl inte så jäkla farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in