Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-14, 19:55
Medlem
Någon som kan förklara varför kvinnorna är med i programmet överhuvudtaget? Jag menar, det finns mängder med Simon och Felix, varför utsätta sig för förnedringen att massdejta en kille och bli utröstad till höger och vänster?

Så jävla märkligt.
Citera
2019-10-14, 19:56
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferryinnash
Jag har sett Felix i verkligheten och han ser väldigt oproportionerlig ut. Vilken personlighet är det som väger upp hans utseende? En så osympatisk, arrogant och tråkig person. Och oj vad han blev gul, röd och blå när Bella tackade nej till rosen. Även om programmet går ut på att tjejerna blir valda så har faktiskt även tjejerna rätten att tacka nej utan att killen behöver ta illa vid sig. Nej, ser inte att Felix skulle vara en trygg person som han själv hävdade, snarare väldigt liten och osäker bakom fasaden han byggt upp framför kameran.
Det kan inte vara lätt för Felix att komma in efter några veckor. Tjejerna säger att dom är där för Simons skull och dom har ju helt rätt i det och ska inte behöva ta emot en ros efter en kvart. Pinsamt upplägg med rosorna, både för honom och tjejerna. HUR ska han kunna komma in i gänget....?

Det här är inget bra alls - hade varit bättre om han hade kommit in direkt.

Nu låter det som om tjejerna är "otrogna" mot Simon och därför stretar emot för fullt.
Hoppas att det vänder när dom blir bjudna på dejter.
Citera
2019-10-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag försöker analysera det där att han tycker att han har lätt att få tjejer.

Okej, jag kan tänka mig att det finns tjejer i mörkret på krogen, kan tycka att det finns något charmigt i hans pigga ansikte,

Oj vilken diss.

Tror han skulle se manligare ut i lite skägg/skäggstubb. Det kan göra mycket för vissa män.

Simon verkar ha lite attitydproblem som ni säger. Man kallar inte programmet för "den här skiten" när man är en Bachelor. Som han sade på dold kamera i slutet.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-10-14 kl. 20:26.
Citera
2019-10-14, 20:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Oj vilken diss.

Tror han skulle se manligare ut i lite skägg/skäggstubb. Det kan göra mycket för vissa män.

Okej, jag kanske tog i lite? Jag blev nog påverkad av dig. Han har nog ändå rätt charmerande leende, nu när jag såg honom i https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klip...3%A4r-12504778 ,men samtidigt så är han så märklig på något sätt, både i det oproportionerliga utseendet och stilen.
Han är så himla stel och korrekt.
Det var väl därför han kommer köra med mängder av komplimanger till tjejerna på rosceremonin?
Artig, stel och trevlig sådär. Lite i motsatsen till busen Simon i den bemärkelsen.
Det kommer bli jättelöjligt att se Simon steppa upp, bara för att Felix kör med sån stel artighet till tjejerna.
Citera
2019-10-14, 20:35
Medlem
Citat:
Okej, jag kanske tog i lite? Jag blev nog påverkad av dig. Han har nog ändå rätt charmerande leende, nu när jag såg honom i https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klip...3%A4r-12504778 ,men samtidigt så är han så märklig på något sätt, både i det oproportionerliga utseendet och stilen.
Han är så himla stel och korrekt.
Det var väl därför han kommer köra med mängder av komplimanger till tjejerna på rosceremonin?
Artig, stel och trevlig sådär. Lite i motsatsen till busen Simon i den bemärkelsen.
Det kommer bli jättelöjligt att se Simon steppa upp, bara för att Felix kör med sån stel artighet till tjejerna.

Hur många avsnitt har du sett, har du redan sett alla veckans avsnitt?
Citera
2019-10-14, 20:46
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hur många avsnitt har du sett, har du redan sett alla veckans avsnitt?

Nej, nej. Titta på den här länken https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klip...3%A4r-12504778 . Det är där de går händelserna i förväg, och visar en snutt från en kommande rosceremoni, där Felix kör med massa komplimanger då tjejerna ska ha sina rosor och då härmar Simon honom, där han står bredvid och ger också komplimanger.
Verkar bli urlöjligt?

(Jag har bara sett dagens avsnitt annars.)
Citera
2019-10-14, 21:08
Medlem
Citat:
Nej, nej. Titta på den här länken https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klip...3%A4r-12504778 . Det är där de går händelserna i förväg, och visar en snutt från en kommande rosceremoni, där Felix kör med massa komplimanger då tjejerna ska ha sina rosor och då härmar Simon honom, där han står bredvid och ger också komplimanger.
Verkar bli urlöjligt?

Jag tittade precis på den här veckans alla 6 snitt och det där med komplimanger har de raderat i rosceremonin så det som visas i din länk finns inte med.
Citera
2019-10-14, 21:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Jag tittade precis på den här veckans alla 6 snitt och det där med komplimanger har de raderat i rosceremonin så det som visas i din länk finns inte med.

Okej, på Cmore?
Det var väl aspinsamt, så de var tvungna att ta bort det misstänker jag?

Alltså, Simon är den där lite aggressiva, självupptagna typen, som inte är så där jättemån om andra och det sitter nog långt inne för honom att vara artig och trevlig mot folk också?
Kan nog tänka mig att han är både elak och aggressiv i en relation?

"Jag blev nog kär." avslöjar Felix i intervjun i tv 4.
"Nä, jag tror inte att du blev kär!" sitter Simon och säger till honom då.
Hur kan man ta sig friheten att bestämma över någon annans känslor på det sättet?
Om han gör så, är han nog rätt elak i en relation med tjejer också?

(Även om Felix är jävligt stel, så verkar han snällare än Simon. Simon är inte snäll.)
Senast redigerad av dialektiker 2019-10-14 kl. 21:49.
Citera
2019-10-14, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Man undrar ju om man själv kommer träffa en vettig tjej när det är det är tjejerna en Bachelor får. Fy fan. Vissa plastik opererade bimbos. Nån var 27 ser ut som 40. Nån har med sig en ritning " detta hus vill jag ha" En spanjorska ser ut och vara hans morsa. En amerikanska som inte var nån höjdare.

Visst var det några naturligt fina men mkt bättre tjejer föregående år. Tycker det var skönare Bachelor då också. Sen äger dom alltid " dessa tjejer har åkt hela jordklotet för din skull" hade Bachelor varit i Ullared hade inte nån kommit. Dom är bara där för resan sällan för killen.

...så länge du är motsatsen av den bachelorn kommer du träffa en vettig tjej!
Riktigt lyser IQ fiskmås ur ögonen på honom.
Citera
2019-10-14, 23:27
Medlem
Såå vad tycker ni, vem är hunkigast vikingen eller snickaren?
På tjejfronten gillar jag Maggan mest och Nat (från idol).
Citera
2019-10-14, 23:35
Medlem
fresk66s avatar
Har sett veckans avsnitt på Cmore. Måste säga att årets båda Bachelor är det sämsta jag sett. Gick det verkligen inte hitta några bättre än dessa två? Båda är totalt färglösa, inte alls snygga och tråkiga. Även om Felix är smartare än Simon så utstrålar Felix noll karisma eller utstrålning. Det är som att kolla på ett blankt papper. Skärpning produktionen!

Jag kollade på senaste säsongen av USA:s Bachelorette som finns att se på Cmore. Jag vet att det inte på långa vägar går att jämföra den produktionen med den svenska. Men helvete vilken skillnad det är. Det är som att jämföra Björnes magasin med Rederiet.
Senast redigerad av fresk66 2019-10-14 kl. 23:38.
Citera
2019-10-15, 00:04
Medlem
Citat:
Verkar bli urlöjligt?

Nu har jag kollat länken. Tycker synd om Felix som var tvungen att stå ut med oförskämda Simon i programmet.
Och ja det blev lite mycket där med komplimangerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in