Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-15, 00:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nu har jag kollat länken. Tycker synd om Felix som var tvungen att stå ut med oförskämda Simon i programmet.
Och ja det blev lite mycket där med komplimangerna.

Han verkar jävligt lättkränkt, den där Simon.
Han är aldrig en sån där som skulle erkänna sina brister i ett förhållande heller, utan det är alla andra det är fel på.

Intervjuaren: "Hur reagerade du på att det kom in en ny bachelor?"
"Det var inga problem. Jag tyckte nästan det var lite skönt."(eh, han blev så förbannad så han stack iväg med en bil på ett farligt sätt ut i savannen i flera timmar, så produktionen hade svårt att hitta honom), snacka om att han är en sån som skulle förneka totalt i en relation hur han egentligen känner.
Jippey, vilket kap han är till partner.
Citera
2019-10-15, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Han verkar jävligt lättkränkt, den där Simon.
Han är aldrig en sån där som skulle erkänna sina brister i ett förhållande heller, utan det är alla andra det är fel på.

Intervjuaren: "Hur reagerade du på att det kom in en ny bachelor?"
"Det var inga problem. Jag tyckte nästan det var lite skönt."(eh, han blev så förbannad så han stack iväg med en bil på ett farligt sätt ut i savannen i flera timmar, så produktionen hade svårt att hitta honom), snacka om att han är en sån som skulle förneka totalt i en relation hur han egentligen känner.
Jippey, vilket kap han är till partner.

Mm man undrar lite hur castingen såg ut. Fanns det verkligen ingen bättre till rollen som Bachelor?

Ni som säger att Simon är oproportionelig, hur menar ni då?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-10-15 kl. 01:31.
Citera
2019-10-15, 02:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men nu när jag sett Tjejerna avslöjar allt, så måste jag säga att de är fruktansvärt ombytliga.
Först är de helt förkrossade om de inte får en ros, och får vara kvar, och typ gråter för att de inte fått samtalstid med Simon, som då är Mr Right för dem.
Och så sitter samma tjejer, typ amerikanskan och Amanda och säger,
att det är helt fantastiskt när Felix kommer in. Han är bara så Mr Right för dem.

De är ju desperata!
Vem som helst kan skickas in och de vill gifta sig med denne, bara det är en stilig kille som "för sig"?

Inget krav på intellekt, eller att man ska ha personligt utbyte, kunna komma nära sin partner osv? som sig bör om man ska ha ett livslångt äktenskap, eller?

Haha snacka om losers, om nu dom där tjejerna inbillar sig att dom är så otroligt snygga, perfekta och lyckade så borde inte det vara några som helst problem att finna en vettig partner IRL så visst är dom desperata på ett rätt uppenbart sätt.

Allt för många kvinnor är tyvärr så där korkade och instabila när det gäller relationer med motsatta könet, vissa tjejer kan ändra sig på en sekund om nåt annat distraherande poppar upp i synfältet, egentligen borde hela gänget i Bachelor 2019 ha några kraftiga elchocker innan dom tillåts äntra tv-programmet. Om inte annat så kan det lägga sordin på deras helt orimliga förväntningar och patetiska uppträdande.
Citera
2019-10-15, 04:06
Medlem
CompleteControls avatar
Simons nya tatueringsförslag blev inte populärt hos vissa. Inte helt PK att gadda sig med en vacker kvinnas ansikte med ihopsydda läppar. Men hans kropp ser ju för jävlig ut redan av alla WT-tattoos. Finns det plats för fler?? Sen en väldigt krystad historia om varför han skulle ha en sådan. Ingen förklaring till ihopsydda läppar. Felix är raka motsatsen, lång, långt hår, glasögon och en riktig KTH-mes. Puh, det blir sämre för varje år och ändå tittar jag. Skämskudde.....
Citera
2019-10-15, 09:01
Medlem
Citat:
Kan ha varit Emilia Strand. https://www.tv4play.se/program/bachelor

Tyckte det var pinsam entré med tjejen som sjöng, hon sjöng lite väl länge och inte så bra. Han blev också obekväm.

Hahaha jag ser aldrig när tjejerna gör entré för min kropp klarar inte av det. Mår så dåligt av sånt.
Citera
2019-10-15, 09:40
Medlem
Är amerikanskan inhyrd skådis?
Citera
2019-10-15, 10:56
Medlem
Va jobbig hon verkar den där Elin. Även tjejen som var bästa kompis med någon där och lallade in som en överraskning. Störiga brudar
Citera
2019-10-15, 12:35
Medlem
fresk66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är amerikanskan inhyrd skådis?

Det var också det första jag tänkte på. Direkt. Känns att hon är det.
Citera
2019-10-15, 19:16
Medlem
Om Simon kommer lämna tjejerna för att han blev sur på en andra Bachelor....vilken dålig attityd. Att ta situationen som en man verkar inte finnas i hans värld. Men uppenbarligen kommer han tillbaka sedan, men ändå. Produktionen fick säkert övertyga honom om att fortsätta.

Än så länge verkar Felix vara en sjysst kille, men man vill se lite dolda kameran klipp även på honom. Det är där det visar sig hur de är som personer.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-10-15 kl. 19:18.
Citera
2019-10-15, 19:37
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ni som säger att Simon är oproportionelig, hur menar ni då?

Simon, oproportionerlig? Snarare ser han pytteliten ut bredvid elefanten Felix, i den där intervjun i tv 4.

Skämskudden fram när Felix gick omkring och bar på bimbon i polen för att hon inte kunde simma.
Citera
2019-10-15, 19:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Om Simon kommer lämna tjejerna för att han blev sur på en andra Bachelor....vilken dålig attityd. Att ta situationen som en man verkar inte finnas i hans värld. Men uppenbarligen kommer han tillbaka sedan, men ändå. Produktionen fick säkert övertyga honom om att fortsätta.

Än så länge verkar Felix vara en sjysst kille, men man vill se lite dolda kameran klipp även på honom. Det är där det visar sig hur de är som personer.
Anledningen till att han stack iväg med bilen och försvann, var för att han precis fått veta att hans dotter L*lly inte skulle komma till Sydafrika som var bestämt.

Man kan ju undra varför en treåring skulle flyga hela vägen för att hälsa på. Vad skulle hon få ut av det liksom?
Citera
2019-10-15, 19:52
Medlem
carlpetersen73s avatar
Knepigt val Simon gjorde till Kapstadenresan. Kände han knullgaranti?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in