2019-09-16, 14:44
Medlem
halgurds avatar
TV4 har gjort om Bachelor och ska enligt Aftonbladet nu ha två Bachelors(!).

Aftonbladet: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-tv-tavlingen

TV4s artikel: https://www.tv4.se/bachelor/artiklar...4a376db8058929

Någon som vet mer om hur det ska gå till?
Citera
2019-09-16, 17:34
Medlem
exoticspices avatar
Som jag tolkar det så är det

1) båda två Bachelor, Simon och Felix som tar emot tjejerna när dom kliver ur bilen.

2) Simon tar emot tjejerna och den andre Bachelor, Felix, kommer in i senare avsnitt.

Det här kommer bli mer spännande när det är två killar istället för en.
Citera
2019-09-24, 17:10
Medlem
KanskeAndas avatar
Nu när precis en ny säsong ska starta så går det enda paret från programmet som hållit ihop i 4 år ut med informationen om att de gjort slut.
Citera
2019-09-24, 20:15
Medlem
Kan ju även avslöja efter kort detektivarbete att den andre bachelorkillen heter Felix Almsved.
@almsveds på instagram.
Rätt dumma i produktionen. Skriver att han är ingenjör och heter felix.
Googlar man på ingenjör och Felix linked in så är han den första som ploppar upp.
Denna kille följer även bachelorse på instagram.
För att få det ännu mer bekräftat så skrev jag det i en kommentar på deras senaste instagrambild som togs bort på typ en sekund😂
Så varsågod alla
Citera
2019-09-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimpus
Kan ju även avslöja efter kort detektivarbete att den andre bachelorkillen heter Felix Almsved.
@almsveds på instagram.
Googlar man på ingenjör och Felix linked in så är han den första som ploppar upp.
För att få det ännu mer bekräftat så skrev jag det i en kommentar på deras senaste instagrambild som togs bort på typ en sekund😂
Så varsågod alla

Vadå ska det va 2 killar samtidigt? Jag vet vem Felix är i alla fall, född och uppvuxen i Avesta. Hans mamma gick bort i cancer för några år sen. Han har en bror som heter Max Almsved.
Citera
2019-10-07, 14:55
Medlem
Inte enda riktigt snygg tjej i årets program. Om de tar in någon sådan kommer de befintliga damerna få det svårt.

Å andra sidan inga märkvärdiga killar heller. Bleknar utseendemässigt mot tidigare.
Citera
2019-10-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimpus
@almsveds på instagram.
Så varsågod alla

Hans konto är privat så man får ändå inte reda på mycket. Får visst vänta tills han kommer in.
Citera
2019-10-07, 20:10
Medlem
C.Ps avatar
Hon rödhåriga som heter Natalie var ju med i Idol 2018.
Citera
2019-10-07, 20:40
Medlem
dialektikers avatar
Bara tittat pyttelite, men det var väl en OTROLIGT färglös bachelor, misstänker att det bara kommer vara massa ytliga wannabe-brudar, intetsägande och som vill ha endast tv-tid, samt eventuellt få ett ligg med honom, som kommer vara med?
Kommer vara en säsong fattigare än någonsin på romantiska, snälla tjejer?
Det är vad jag olycksbådande kan se, redan i starten av avsnittet.
Citera
2019-10-07, 21:22
Medlem
dialektikers avatar
Okej då, några av tjejerna såg väl lite sympatiska ut.
Men bachelorn är ju färglös imo.
Citera
2019-10-07, 21:23
Medlem
Man undrar ju om man själv kommer träffa en vettig tjej när det är det är tjejerna en Bachelor får. Fy fan. Vissa plastik opererade bimbos. Nån var 27 ser ut som 40. Nån har med sig en ritning " detta hus vill jag ha" En spanjorska ser ut och vara hans morsa. En amerikanska som inte var nån höjdare.

Visst var det några naturligt fina men mkt bättre tjejer föregående år. Tycker det var skönare Bachelor då också. Sen äger dom alltid " dessa tjejer har åkt hela jordklotet för din skull" hade Bachelor varit i Ullared hade inte nån kommit. Dom är bara där för resan sällan för killen.
Citera
2019-10-07, 21:41
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Sen äger dom alltid " dessa tjejer har åkt hela jordklotet för din skull" hade Bachelor varit i Ullared hade inte nån kommit. Dom är bara där för resan sällan för killen.

Eller hur. Äventyret och "att visa upp sig" är ju det som lockar. Det kvittar vem de valt som bachelor liksom, och det bevisas genom att de kan vara så ombytliga att det går att smacka in en ny bachelor mitt i programmet,
som de sen inriktar sig på.

De åker dit och vill vara med i arrangemanget, för det känns lyxigt, men de köper grisen i säcken och det kvittar vem det är.

Han som är så färglös, tror jag inte fått någon på fall, med sin video.

Nä, då är det annorlunda med de färgstarka personligheterna som är med i Bonde söker fru, deras personligheter brukar mer "lysa igenom tv-rutan" i ansökningsvideorna (men även där kan nog en felaktig bild målas upp för de som söker?).

Hur som. Han ska ha en snäll tjej, och det kanske finns någon sån bland dem?

Inte en elak bitch som bråkar och är elak. Misstänker att det kan vara några sådana med.

(Hon som själv tyckte att hon var en 10-poängare, med fläskiga lår och narig hy (Elin tror jag?)hon såg riktigt elak ut.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in