Citat:
Ursprungligen postat av
Ferryinnash
Jag har sett Felix i verkligheten och han ser väldigt oproportionerlig ut. Vilken personlighet är det som väger upp hans utseende? En så osympatisk, arrogant och tråkig person. Och oj vad han blev gul, röd och blå när Bella tackade nej till rosen. Även om programmet går ut på att tjejerna blir valda så har faktiskt även tjejerna rätten att tacka nej utan att killen behöver ta illa vid sig. Nej, ser inte att Felix skulle vara en trygg person som han själv hävdade, snarare väldigt liten och osäker bakom fasaden han byggt upp framför kameran.
Jag försöker analysera det där att han tycker att han har lätt att få tjejer.
Okej, jag kan tänka mig att det finns tjejer i mörkret på krogen, som kan tycka att det finns något charmigt i hans pigga ansikte,
men problemet för honom är nog att de drar relativt snabbt,
när där finns "nothing more", det är liksom bara tomt...(det kändes så när han satt där nu första programmet. Jag vet inte om han släpper loss mer framöver?),
och då är han en såndär KTH:are som har noll insikt, det finns en del såna, som "tror" att han är bra på att få tjejer (men de har ingen koll eller vana med tjejer alls). Och de är så korrekta så de är hämmade helt enkelt.
Mitt första intryck är så om honom, iallafall. Vi får väl se?