2019-10-05, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Allt är möjligt. Hot, belöning eller något annat.
Känner du till exakt vad det är för kampsport denne FO bedriver. Skryt om främlingslegionen och verkar ha en stor kroppshydda. Verkar inte ha jobbat ihjäl sig. Vad är det för en skrytpelle?
Citera
2019-10-05, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktbeteende
Det stod i tidningen att två män närmat sig HOL i trapphuset. De hade hållt fram en mobiltelefon och HOL anat oråd och knuffat undan en av männen för att fly därifrån. De sprang efter HOL och misshandlade honom när de kom ikapp.

Tack, alltså inte från "troll" i denna skogen, eller snarare träsket, utan fr. media.

Detta händelse ser HOL och/eller "HOL'Iister" som mordförsök mot HOL, anstiftat av KL?

Två änglar, KL och HOL, hjälper var sitt sätt, på var sitt håll kriminella, enligt postare här och naturligtvis deras yrken. Har de bara hamnat i dessa kriminellas klor? Har änglarna gett djävulen lillfingret ... ?
Senast redigerad av cactaceae 2019-10-05 kl. 10:57. Anledning: Felstavning
Citera
2019-10-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det var mer på skämt ja ha ha.

På tal om denne ständige FO då.
Har efternamn08 verkligen inte något mer, i posten, som skulle ha ett värde här?

Förstår om det var mycket nakenbilder men hela utredningen av hotmejl till SH (KLs pojkvän) kan inte vara av sådan art?

Annars kan nog många misstänka att sms:en som publicerades igår kommer från annan fup som gäller FOs liv och gärningar. Där han är tilltalad m a o.

Anledningen till det stora intresset från min sida för de underlag, sms/fup, E08 har är att det är första gången det skulle eventuellt gå att koppla FO till KL via SH. FO och SHs namn nämns i samma sammanhang som är sms-konversationer med denna mystiska ”Maria” som söker FO.

Tidigare har kopplingen FO-KL bara varit långsökt via JL. Och sen 08s uppgifter då om arbetssök på föreningen m.m.

Borde också vara bra att få SH och KLs relation bekräftad.

Nåt mer matnyttigt måste finnas i dina underlag 08, don’t leave us hanging.
Vänta lite nu!
KLs pojkvän? Var inte SH MNs f d man? Byter dom partners HOL och KL?
Citera
2019-10-05, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Allt är möjligt. Hot, belöning eller något annat.

Snälla kan du lägga av förvirra till det.
JL vittnade på SHs begäran och hon får väl skylla sig själv om hennes skit blev avslöjat.

Skrev inte du att FOs föräldrar är lärare? Då SH verkar jobba som skol-läkare, finns det någon koppling ?
Citera
2019-10-05, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
0722-52 är till advokat J Högström.
0707-26 okänt nummer.
0709-15 Dan.

Har du testat att söka efter det okända numret på Facebook ? Det är så jag brukar söka efter okända nummer.
Citera
2019-10-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det var mer på skämt ja ha ha.

På tal om denne ständige FO då.
Har efternamn08 verkligen inte något mer, i posten, som skulle ha ett värde här?

Förstår om det var mycket nakenbilder men hela utredningen av hotmejl till SH (KLs pojkvän) kan inte vara av sådan art?

Annars kan nog många misstänka att sms:en som publicerades igår kommer från annan fup som gäller FOs liv och gärningar. Där han är tilltalad m a o.

Anledningen till det stora intresset från min sida för de underlag, sms/fup, E08 har är att det är första gången det skulle eventuellt gå att koppla FO till KL via SH. FO och SHs namn nämns i samma sammanhang som är sms-konversationer med denna mystiska ”Maria” som söker FO.

Tidigare har kopplingen FO-KL bara varit långsökt via JL. Och sen 08s uppgifter då om arbetssök på föreningen m.m.

Borde också vara bra att få SH och KLs relation bekräftad.

Nåt mer matnyttigt måste finnas i dina underlag 08, don’t leave us hanging.

Men ditt vedervärdiga kräk kan du ta och använda hjärnan och inte pungen idiot det är inte horadvokaten som skickar SMS till min morsan. Tror du morsan skulle ha kontakt med horadvokaten som trakasserat min tjej eller som varit gift med kukläkaren som våldtog min tjej?
Citera
2019-10-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vänta lite nu!
KLs pojkvän? Var inte SH MNs f d man? Byter dom partners HOL och KL?

MNs föredetta man MDN.
Citera
2019-10-05, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Snälla kan du lägga av förvirra till det.
JL vittnade på SHs begäran och hon får väl skylla sig själv om hennes skit blev avslöjat.

Skrev inte du att FOs föräldrar är lärare? Då SH verkar jobba som skol-läkare, finns det någon koppling ?

Morsan och farsan jobbar inte som lärare.
Citera
2019-10-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Morsan och farsan jobbar inte som lärare.

Du är kvinna och har egentligen en betydligt mer akademisk svenska än det du försöker använda i tråden...
Citera
2019-10-05, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Men ditt vedervärdiga kräk kan du ta och använda hjärnan och inte pungen idiot det är inte horadvokaten som skickar SMS till min morsan. Tror du morsan skulle ha kontakt med horadvokaten som trakasserat min tjej eller som varit gift med kukläkaren som våldtog min tjej?
Kan du uppge K-numret för polisutredningen av denna påstådda våldtäkt?
Citera
2019-10-05, 11:07
Medlem
Moruroas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Nej och det är dit jag vill komma,finns inte en chans i helvete att den fule har lyckats ladda om samtidigt som hen slogs med HOL,då snackar vi superhjältar he-man -x-men

Visst finns det startpistoler med magasin. Denna Beretta skjuter 15 skott på 1,9 sekunder;
https://www.game-on.no/products/v92f-jackal-dual-black-full-auto-startpistol-9mm-pak
Citera
2019-10-05, 11:08
Medlem
Maria Wickberg är det som skickar till min morsa. Hon är med i samma kyrka som min vän som hjälper mej dom var med på volontärverksamheten som kyrkan hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in