2019-10-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Tror du inte att Fredrik blir farlig för dig när du lägger ut dessa data? Han vet ju vem du är, enligt dig och kan dyka upp när som helst.

Tror rädslan för att gripas för skottlossningen är större än att några sms kommer ut.
Citera
2019-10-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, man vet aldrig vem som rör i grytorna på stadsmissionen. Eller var det nåt gratis i kyrkligt sammanhang?
Även Bundy var volontär, haha.

F0 startar loggen på sin kriminella bana 2003. KL sägs ha varit gode man sen långt bak i tiden. Han kanske var toastmaster på bröllopet.

Tror Agatha Christie skulle uppskatta tråden.
Serious:
Finns det nån FUP till det där med JN?

Ja jösses...

FO startade nog redan runt 2000 i Borås TR enligt belastningsregister. Misshandel.
Citera
2019-10-04, 18:30
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Tror rädslan för att gripas för skottlossningen är större än att några sms kommer ut.
Jag menar alla uppgifter om honom. SMS:en bryr jag mig inte om mer än något annat.

Vilka rädslor han hyser vet jag inte, han kanske är väldigt överseende på ett udda sätt, med att du sätter dit honom och samtidigt outar dig själv för honom. Faktum kvarstår, han har dig som i en liten ask. Här gäller förutsättningen att du inte är ute och cyklar med tråden.

Men det är du ju. Han har ingen aning om vem du är.
Citera
2019-10-04, 18:31
Medlem
Citat:
Ja det är JL. Han var hennes tränare.
Tack Ser man verkligen F.O på youtube klippet Avel la ut?
Citera
2019-10-04, 18:31
Medlem
Så SH och Maria har kontakt med föräldrarna till Fredrik.
Marias pojkvän/särbo HOL låter sin firma företräda och försvara Marias dotter JN mot SH och tar in Fredriks sambo JL som vittne. Samma JL som anklagat Marias exman och JN:s pappa för våldtäkt. Samma JL som är styvdottern till mamma Darrar som fått barn med Marias exman och JN:s pappa som i sin tur blev utpressad på 10 miljoner av mamma Darrar.
Citera
2019-10-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.T70
Tack Ser man verkligen F.O på youtube klippet Avel la ut?

Vilket klipp?
Citera
2019-10-04, 18:34
Avslutad
Citat:
Marias pojkvän/särbo HOL låter sin firma företräda och försvara Marias dotter JN mot SH och tar in Fredriks sambo JL som vittne. Samma JL som anklagat Marias exman och JN:s pappa för våldtäkt. Samma JL som är styvdottern till mamma Darrar som fått barn med Marias exman och JN:s pappa som i sin tur blev utpressad på 10 miljoner av mamma Darrar.
Den fule beskrev dig som lite av en gammal stofil, upplever du dig själv som det?
Citera
2019-10-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Den fule beskrev dig som lite av en gammal stofil, upplever du dig själv som det?

Hans uppfattning är nog att vi som behövde hjälp med hemsidan var gamla av oss. Så ja stofiler tyckte han nog. Men inget han sa när han sökte uppdraget.
Citera
2019-10-04, 18:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, du har skrivit det x antal ggr - men vad vill du förmedla med smsen?
Citera
2019-10-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Börja förslagsvis tänka.

Antar att du menar den röda tråden hos vissa att BO ska smutskastas. Jo tack den har jag sett från inlägg #1.

Du antar fel. Jag har "smutskastat" båda parterna KL och HO. Jag står öppen för alla möjliga slutscenarier i detta fallet.
Hävdar ingenting. VET inte med säkerhet någonting annat än jag läser här. Du påstår att du vet att KL ligger bakom allt punkt slut. Vi alla här vet att du vet (mao du skriver det mesta här i onödan, upprepar din tes) - men det finns rimligt tvivel.
Citera
2019-10-04, 18:42
Medlem
Citat:
Vilket klipp?

Kolla efter JL och C L*eksell på Youtube så kommer mycket thaibox-relaterat upp med de båda.
Citera
2019-10-04, 18:43
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Hans uppfattning är nog att vi som behövde hjälp med hemsidan var gamla av oss. Så ja stofiler tyckte han nog. Men inget han sa när han sökte uppdraget.

Jag undrade också detta med "han är en gammal stofil". Åtminstone i början av tråden uppfattade jag dig som en tjej i 30-årsåldern .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in