2019-10-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej, språket blir inte "därefter" för att man blir arg. Jag har personligen aldrig kallat någon för hora för att jag blivit arg. Och dessutom, strax därefter skriva vanliga snygga rättstavade inlägg. Mamma gråter, Julia flyr Stockholm - för att man skriver i Flashback. Och du tror på sånt BS?

Men du är väl inte representant för en större del av befolkningen eller så? Språkbruket finns hos vissa individer och det är inte en nyhet eller okänt. Dom uttrycker sig på det viset utan att anse att det är något fel. Dessutom har den all rätt att uttrycka sig här i tråden om fallet. Det är nog mer din önskning för skulle det vara på det viset som han påstår så är ni rätt körda rent förtroendemässigt.
Citera
2019-10-02, 20:29
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej, språket blir inte "därefter" för att man blir arg. Jag har personligen aldrig kallat någon för hora för att jag blivit arg. Och dessutom, strax därefter skriva vanliga snygga rättstavade inlägg:

Nej, jag märke stor skillnad i språket i hans olika inlägg.
Citera
2019-10-02, 20:30
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja han är ju häktad, tingsrätten beslutade att häkta honom.

Ja men inte för mordförsöket, utan bara för att han inte dök upp i rätten right?
Är man misstänkt på sannolika skäl så tro mig, då hade han varit häktad för detta.
Citera
2019-10-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nej, jag märke stor skillnad i språket i hans olika inlägg.

Det var väl moderatorn som så
till honom? Han skrev att han fått varningar.
Citera
2019-10-02, 20:31
Medlem
Citat:
Jag bara gapar, antingen är han påtänd eller så har han ändrat personlighet om det verkligen är Fredrik. Jag har aldrig uppfattat honom så vulgär. Jag har ju skakat hand med honom och då var han så artig.

henrikdenfule var nog rätt förbannad på all den dynga som skrivits om framförallt JL och KL. Han blev ju också varnad av ngn moderator och skärpte till sitt språk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja men inte för mordförsöket, utan bara för att han inte dök upp i rätten right?
Är man misstänkt på sannolika skäl så tro mig, då hade han varit häktad för detta.

Skäligen misstänkt har jag för mig att jag läste angående misstanke som skytt. Låg misstankegrad vilket i sig betyder att man inte har något speciellt och det ger en utredningsvecka.
Citera
Medlem
Citat:
Jag tror nog hans mamma gråter men inte på grund av Flashback. Snarare för att han skiter i sina barn, hennes barnbarn. Att han är dömd för att misshandlat flera kvinnor. En mamma kan gråta för mycket men knappast på grund av flashback.

Jag tror hans mamma gråter glädjetårar för att han dragit från stan.
Citera
2019-10-02, 20:32
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Men du är väl inte representant för en större del av befolkningen eller så? Språkbruket finns hos vissa individer och det är inte en nyhet eller okänt. Dom uttrycker sig på det viset utan att anse att det är något fel. Dessutom har den all rätt att uttrycka sig här i tråden om fallet. Det är nog mer din önskning för skulle det vara på det viset som han påstår så är ni rätt körda rent förtroendemässigt.

Dessutom var det anmärkningsvärt att HOL redan i ambulansen uttalade sig om vem som låg bakom "mordförsöket". Antingen KL eller någon tidigare klient, ganska märkligt. Alltså han visste att det inte var så..
Senast redigerad av why123 2019-10-02 kl. 20:34. Anledning: .
Citera
2019-10-02, 20:34
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Skäligen misstänkt har jag för mig att jag läste angående misstanke som skytt. Låg misstankegrad vilket i sig betyder att man inte har något speciellt och det ger en utredningsvecka.

Ungefär som att man är efterlyst för att kört mot rött, men samtidigt för terroristbrott fast detta inte är upptaget i häktningen.
Folk är totalt hjärndöda och Flashbackutredare på denna tråd.
Citera
2019-10-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Dessutom var det anmärkningsvärt att HOL redan i ambulansen uttalade sig om vem som låg bakom "mordförsöket". Antingen KL eller någon tidigare klient, ganska märkligt.

Ja jävla svammel tycker jag. Det stämmer inte allt som meddelats och något som stör mig är hans gråt i media och hos allt och alla. Han har vänner i media, hos polisen, åklagare, GW osv.
Alla vet om detta men inga bevis trots en superrörig K som inte ens klarar att överklaga korrekt.
Hade jag varit utsatt för mordförsök hade jag först och främst säkrat barnen och flyttat eller haft skydd 24/7 men nej, han klistrar sig kvar på Mälarstrand. Åklagaren begår nästan tjänstefel som ränner iväg på nakna ord. Det stinker skit här.
Citera
2019-10-02, 20:37
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Det var väl moderatorn som så
till honom? Han skrev att han fått varningar.

Ja, menar inte könsorden utan grammatik och meningsuppbyggnad.
Citera
2019-10-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Ja, menar inte könsorden utan grammatik och meningsuppbyggnad.

Det känns när man läser hans inlägg att han kom in i tråden i ett affekt tillstånd, men lugnade ner sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in