2019-10-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
? Vad är ditt problem? Julia kom till hovrätten med mej och stöttade mej fast hon inte var kallad. Hon pratade med hovrätten om att hon hade endel i bråket. Hon var rädd att jag skulle lämna henne. Läs hennes förhör det ligger i tråden eftersom ni varit sådana duktiga bögar och fittor och publicerat saker som förstör andra människors framtid.

Så vad blev påföljden i HovR efter ändring då?
Citera
2019-10-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
ALL vårdpersonal måste anmäla skottskador var än den skjutne söker vård.
VC är inte undantagna från det.

Vi åkte till Julias tidigare vårdmottagning och en av hennes tidigare kollegor sydde mej.
Citera
2019-10-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Rättsröta som #timeout brukar skrika i fet svart text i var och varannat inlägg, men då handlar det om Karin.

Kul att du är kvar. Tänker ställa någon fråga till om det går bra. Stannade du över natten i väntan på att få prata med Henriks älskarinna eller kom ni tillbaka följande morgon.

Jag åkte hem och kom tillbaka vid 6 på morgonen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det är verkligen Lilla Julafton här idag när er nye idol charmören, bedragaren och kvinnomisshandlaren ger ”sin sanna version” av ”exakt vad som hände” den morgonen. Nu har han gått in på polisstation i Norge för att stötta JL ang hotmejl och hon stöttar honom i Hovrätten när hon själv är målsägande och han är tilltalad.

HOL skjuten med sin egen pistol. Advokathoror och flatlöss. Gärningsmannen skjuten. Volvo upp på återvändsgatan. Marockanska prostituerade, fel nedbrända villa i Bromma, utpressning osv. Det är klart ni sväljer allt detta med hull och hår utan någon som helst kritiskt tänkande.

Vi har sett själva definitionen av troll in action.

Du är väl en av de skribenter som stält flest frågor till skribenten, dina frågor har gått ut på att sätta dit skribenten för lögn. Än så länge har du inte plockat skribenten, han klarar sig finfint.
Citera
Medlem
Citat:
Vi åkte till Julias tidigare vårdmottagning och en av hennes tidigare kollegor sydde mej.

Var det kollegan hon hörde av sig till när du spöade på henne som sydde eller?
Citera
2019-10-02, 17:48
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ja både privat och att Henrik varit lärare för åklagaren vid föreläsningar.

Hur vet du det?
Citera
2019-10-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Du är väl en av de skribenter som stält flest frågor till skribenten, dina frågor har gått ut på att sätta dit skribenten för lögn. Än så länge har du inte plockat skribenten, han klarar sig finfint.

Ge mig ett par varv till här så ska du få se.
Citera
2019-10-02, 17:49
Medlem
Citat:

Såg du polisbilen som stod snett parkerat? Den media fått information om och som polisen inte vill kommentera?
Citera
2019-10-02, 17:50
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Det är verkligen Lilla Julafton här idag när er nye idol charmören, bedragaren och kvinnomisshandlaren ger ”sin sanna version” av ”exakt vad som hände” den morgonen. Nu har han gått in på polisstation i Norge för att stötta JL ang hotmejl och hon stöttar honom i Hovrätten när hon själv är målsägande och han är tilltalad.

HOL skjuten med sin egen pistol. Advokathoror och flatlöss. Gärningsmannen skjuten. Volvo upp på återvändsgatan. Marockanska prostituerade, fel nedbrända villa i Bromma, utpressning osv. Det är klart ni sväljer allt detta med hull och hår utan någon som helst kritiskt tänkande.

Vi har sett själva definitionen av troll in action.
Ja det är helt otroligt att viss vill gå på detta
Jag har skrattat så tårarna har runnit
Att begära kritiskt tänkande från postare som verkar mindre begåvade är inget man kan begära.

Undrar om väggarna var i metall i trapphuset eftersom rikoschetterna studsade så bra.
Gamla putsade väggar ger knappast det resultatet.
Jag ser det som otroligt att det finns ens någon sanning i det här svamlet.

Åkte till fel adress och brände ner fel hus
Citera
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
ALL vårdpersonal måste anmäla skottskador vare än den skjutne söker vård.
VC är inte undantagna från det.

Nu handlade detta om ytliga sår, för van personal så går det att avgöra om det är en skottskada, ytliga sår kan uppkomma av diverse andra orsaker/verktyg/ett antal saker som finns i hemmen, på arbetsplatser, osv. Jag vet att ALL vårdpersonal måste anmäla/dokumentera skador som är misstänkt uppkomna av ett skjutvapen.
Citera
Medlem
Citat:
Din psykiatriska problematik eller vad syftar du på?

Lägg av med det då det står kan ha problematik inte att det är så för Kriminalvården kan inte ge diagnoser. Det är dessutom vunnit laga kraft inte hunnit laga kraft.

Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Nu handlade detta om ytliga sår, för van personal så går det att avgöra om det är en skottskada, ytliga sår kan uppkomma av diverse andra orsaker/verktyg/ett antal saker som finns i hemmen, på arbetsplatser, osv. Jag vet att ALL vårdpersonal måste anmäla/dokumentera skador som är misstänkt uppkomna av ett skjutvapen.

Om det syns eller uppges ja inte annars.
Senast redigerad av Erzebet 2019-10-02 kl. 17:54.
Citera
2019-10-02, 17:51
Medlem
Citat:

Hem? Är hem den till studenter uthyrda lägenheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in