2019-10-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Det är klart att dom säkert läser här, tyvärr.

Stämmer allt vi fått till oss idag och mycket tyder på att skribenten är den han utger sig för att vara så har nog pappa HOL en hel det att prata om runt middagsbordet idag med familjen om.

Kan hända pappa HO kommer för sent till middag, tar vägen via polishuset för en extra förhör innan det blir mat?
Undrade mycket hur han vågade störta efter en som ville mörda han, det var nu visserligen han själv som höll pickan.
"Utan rimlig tvivel"
Iofs vet jag inte vad han berättat i förhören hur allt gått till?
Citera
2019-10-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Nja, språkbruket är inte på annat vis när det gäller rättsväsendet.

B 7489-18
”F har i samband med häktningsförhandling där kammaråklagaren
Pia Hammar begärt F häktad otillbörligen för att hämnas uttalat ungefär följande
"Fröken åklagare, gå hem och kör in dildon i fittan istället".

Han spottade henne i ansiktet och sade att hon var en hora, som bara tänkte på pengar.

MÅLNR: B 7489-18
FU
Förhör i detta ärende påbörjades men F började skrika och gapa div otrevligheter och
kalla förhörsledaren div nedsättande saker och slå näven i skrivbordet. Han lugnade inte ned
sig och förhörsledaren bedömde att det inte gick att fortsätta förhöret så han fick sätta sig i
cellen igen. F kunde inte delges övriga brottsmisstankar.
Förhöret avbröts tillfälligt.

Med tanke på hur äcklig tråden varit rakt igenom kommer de värsta skvallertackorna inte att ta till sig något, dom måste försvara sitt maniska drev där dom fullständigt försökt sänka KL och hjälteförklara HOL.

Det är bara att hoppas media tar tag i inläggen och rotar vidare och följer upp dagens inlägg. Det är media skyldiga KL så som dom hängt ut henne på HOLs begäran.
Citera
2019-10-02, 17:30
Medlem
Citat:
Med tanke på hur äcklig tråden varit rakt igenom kommer de värsta skvallertackorna inte att ta till sig något, dom måste försvara sitt maniska drev där dom fullständigt försökt sänka KL och hjälteförklara HOL.

Det är bara att hoppas media tar tag i inläggen och rotar vidare och följer upp dagens inlägg. Det är media skyldiga KL så som dom hängt ut henne på HOLs begäran.

Ja ett förtydligande hade inte varit dumt. Jag är inte säker på någon som skriver i trådarna här, men det är inte helt ovanligt att det kommer in både mördare och psykpatienter och skriver. Dessutom finns det vissa likheter när det gäller språkbruket. Men skvallertackorna är jag mindre intresserad av eftersom det upprepas och ältas utan minsta underlag. Ingen anhållen ingen häktad så fallet är vidöppet. Min intuition säger däremot att H inte är så oskyldig som det verkar.
Citera
2019-10-02, 17:34
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
v henrikdenfule
Jag åkte hem med volvon och tjejen tog hand om såren och så åkte vi till Norge. På vägen åkte vi förbi en mottagning och fick mina sår tvättade och sydda. De hade bara blivit ytliga sår. Jag hade tur. Eftersom vi bråkade och knuffades så kunde det gått väldigt illa för oss båda.

Det var ju på fm detta hände så det var säkert en VC. läs och gör rätt när du hoppar på nya användare så fort de kommer in ngn ny. Hur många ggr har du inte hoppat på 08, du borde skämmas.
ALL vårdpersonal måste anmäla skottskador var än den skjutne söker vård.
VC är inte undantagna från det.
Senast redigerad av Timeout 2019-10-02 kl. 17:41.
Citera
2019-10-02, 17:37
Medlem
Citat:
#henrikdenfule

Sa du att Henrik O Lilja och åklagaren som försökte häkta Karin är bekanta?

Ja både privat och att Henrik varit lärare för åklagaren vid föreläsningar.
Citera
2019-10-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Ja ett förtydligande hade inte varit dumt. Jag är inte säker på någon som skriver i trådarna här, men det är inte helt ovanligt att det kommer in både mördare och psykpatienter och skriver. Dessutom finns det vissa likheter när det gäller språkbruket. Men skvallertackorna är jag mindre intresserad av eftersom det upprepas och ältas utan minsta underlag. Ingen anhållen ingen häktad så fallet är vidöppet. Min intuition säger däremot att H inte är så oskyldig som det verkar.

Jag tillhör ju din grupp som inte litar på HOL, han har agerat så underligt rakt igenom. Springer ut på öppen gata, lägger sig ner intill en restaurang och börjar tala med vittnen om att han blivit skjuten av en torped utsänd av KL. Sen säger vittnen att han gör tummen upp åt ambulanspersonal, blir torkad med blå servetter och hinner godkänna att både namn och bild på honom får användas i alla mediala artiklar. Därtill deklarerar han inom 48h att han finns på jobbet om en vecka.

Mycket suspekt agerande.
Citera
2019-10-02, 17:38
Medlem
Citat:

Det är verkligen Lilla Julafton här idag när er nye idol charmören, bedragaren och kvinnomisshandlaren ger ”sin sanna version” av ”exakt vad som hände” den morgonen. Nu har han gått in på polisstation i Norge för att stötta JL ang hotmejl och hon stöttar honom i Hovrätten när hon själv är målsägande och han är tilltalad.

HOL skjuten med sin egen pistol. Advokathoror och flatlöss. Gärningsmannen skjuten. Volvo upp på återvändsgatan. Marockanska prostituerade, fel nedbrända villa i Bromma, utpressning osv. Det är klart ni sväljer allt detta med hull och hår utan någon som helst kritiskt tänkande.

Vi har sett själva definitionen av troll in action.
Citera
2019-10-02, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ur senaste dom B7489-18 skrivs det lite om att han dömts tidigare.

Tingsrätten har sökt inhämta utredning rörande FO personliga förhål- landen, men han har inför frivården Södertörn förklarat sig inte vilja medverka i någon personutredning. Frivården Södertörn har under rubriken ”Bedömning i på- följdsfrågan” anfört följande. ”FO har i kontakten med frivården inte uppvisat någon probleminsikt eller vilja att arbeta med sin problematik och har inte medver- kat i personutredningen. Förutsättningar för en frivårdspåföljd saknas därför. Då hans brottslighet kan bottna i någon psykiatrisk problematik förordar frivården att rätten inhämtar ett läkarintyg enligt §7 PuL för vägledning i påföljdsfrågan.”
FOhar samtyckt till att, i förekommande fall, utföra samhällstjänst.
FO döms genom denna dom för rån, bedrägeri och förgripelse mot tjänsteman. Särskilt rånbrottet innehåller stort inslag av artbrottslighet, vilket starkt talar för att bestämma påföljden till fängelse. Med beaktande av straffvärdet av särskilt detta brott och då FOinte medverkat till klarläggande av sina personliga förhållanden finner tingsrätten att annan påföljd än fängelse inte kan komma i fråga. Straffskalan för rån är lägst fängelse ett år. Då JL genom den misshandel, som omfattas av rånet, tillfogats tämligen allvarliga skador, brottsligheten utgör återfall i brott av samma slag, som FO tidigare dömts för, samt då FOnu döms även för andra brott, mäter tingsrätten strafftidens längd till ett år tre månader.

Det ändrades i hovrätten.
Citera
2019-10-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Det ändrades i hovrätten.

Din psykiatriska problematik eller vad syftar du på?
Citera
2019-10-02, 17:42
Medlem
Citat:
Det är verkligen Lilla Julafton här idag när er nye idol charmören, bedragaren och kvinnomisshandlaren ger ”sin sanna version” av ”exakt vad som hände” den morgonen. Nu har han gått in på polisstation i Norge för att stötta JL ang hotmejl och hon stöttar honom i Hovrätten när hon själv är målsägande och han är tilltalad.

HOL skjuten med sin egen pistol. Advokathoror och flatlöss. Gärningsmannen skjuten. Volvo upp på återvändsgatan. Marockanska prostituerade, fel nedbrända villa i Bromma, utpressning osv. Det är klart ni sväljer allt detta med hull och hår utan någon som helst kritiskt tänkande.

Vi har sett själva definitionen av troll in action.
? Vad är ditt problem? Julia kom till hovrätten med mej och stöttade mej fast hon inte var kallad. Hon pratade med hovrätten om att hon hade endel i bråket. Hon var rädd att jag skulle lämna henne. Läs hennes förhör det ligger i tråden eftersom ni varit sådana duktiga bögar och fittor och publicerat saker som förstör andra människors framtid.
Citera
2019-10-02, 17:43
Medlem
Citat:
Din psykiatriska problematik eller vad syftar du på?

Jag blev inte dömd för rån.
Citera
2019-10-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Ja både privat och att Henrik varit lärare för åklagaren vid föreläsningar.

Rättsröta som #timeout brukar skrika i fet svart text i var och varannat inlägg, men då handlar det om Karin.

Kul att du är kvar. Tänker ställa någon fråga till om det går bra. Stannade du över natten i väntan på att få prata med Henriks älskarinna eller kom ni tillbaka följande morgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in