2019-10-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Han får väl inte göra sig av med lägenheten hur som helst? Han är inte ensam ägare. Jag vet inte var han har bott tillsammans med barnen? Vet du? Han kanske bara är där och tittar till ibland?

Som sagt var redan från mig, jag stalkar inte Norr Mälarstrand men att HOL strider för att få bo kvar i den via barnens namn är rätt och riktigt.

Henrik Olsson Lilja har i huvudsak anfört:

Han har Störst behov av bostaden. Han har ingivit och åberopat Stockholms tingsrätt
dom 2015-12-07 (mål nr T 15411-13), där han dels erhåller ensam vårdnad om
parternas gemensamma barn, NN och NN dels tillerkänns kvarsittanderätten till
den gemensamma bostaden.

Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Det har du rätt i kuksugare

Citera
2019-10-02, 13:35
Medlem
advokatbögen sköt mej han hade pistol jag skulle bara leta rätt på horan som trakasserar min tjej.
Citera
2019-10-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Bara en tanke, FO, alldeles uppenbart att även HO känner till "kvinnohataren", om inte annat via KL. Hur lätt skulle det vara att få denna kämpe att "fixa en till häxa"? För FO kvittar det naturligtvis från vilken hand betalningen kommer.
Spekulerar utifrån trådsanningar mm.

Jag skulle aldrig ta emot pengar från rövbögen
Citera
2019-10-02, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
De verkade rätt säkra på att Fredrik är med Julia. De visste att han inte är med Karin.

Sluta jävla stalkare med att dra in tjejen låt henne vara helvetes jävla idiot.
Citera
2019-10-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Kan inte mamma E fixa det då?
https://minfil.com/14A6xf7dnb/Boat_png

sluta trakassera min mamma anmäls till blomvattnaren
Citera
2019-10-02, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Sekretessbelagda handlingar som du varit med om och läst? Och redågör på flashback "...är nog ingen vacker läsning..."
Även alla andra som redovisat här på tråden innehållet i dom sekretessbelagda handlingar? Tala om rättsröta.

Jag har inte läst några sekretessbelagda handlingar. Kanske någon annan här men inte jag.
Citera
2019-10-02, 13:50
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Som sagt var redan från mig, jag stalkar inte Norr Mälarstrand men att HOL strider för att få bo kvar i den via barnens namn är rätt och riktigt.

Henrik Olsson Lilja har i huvudsak anfört:

Han har Störst behov av bostaden. Han har ingivit och åberopat Stockholms tingsrätt
dom 2015-12-07 (mål nr T 15411-13), där han dels erhåller ensam vårdnad om
parternas gemensamma barn, NN och NN dels tillerkänns kvarsittanderätten till
den gemensamma bostaden.

Ja, och? Betyder det att dom vistas i lägenheten?
Citera
2019-10-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Åklagaren håller nog med mig att han ska höras i ärendet. Han är våldsam, han ska enligt uppgift vara bekant med KL, han har hotat med skjuta tidigare i sitt liv osv. Hot och våld är han dömd för.
Och åklagaren och förundersökningsledaren har nog fler, för oss okända skäl, skäl till varför han ska höras. Om inte annat för att utesluta honom från utredningen. Det är ju ganska lätt för honom att visa att han var på McDonalds övervakningskamera eller låg på sjukan eller var på arbetsplatsen eller annat som kan vara ett alibi.
Låg han på soffan i någon kvart efter att ha blivit utslängd av tjej nr femtioelva så har han svårare att rentvå sig. Sen får han ta sitt straff som en man för bedrägeri och vad det var så han kan få lite bättring i sitt liv hädanefter.

Sen tycker nog alla åklagare att det är olyckligt att pressen publicerar uppgifter om misstänkta personer. Någon redaktör har fått info om att han är intressant i fallet och den infon kommer inte från Flashback. Infon om FO i tråden kommer från 08 och givetvis ska den också synas i sömmarna. Vilket också har gjorts i flertalet inlägg här.

Tycker faktiskt din agenda och inställning är lite skev och onyanserad. Fundera lite på varför du får mothugg hela tiden. Finns smidigare sätt än ditt att få gehör för sina argument.

Din döva fula jävel, sluta påstå att jag är våldsam. Jag har aldrig slagit någon. Jag är inte kriminell. Jag tar ingen annans pengar än mina egna. Finns inget bedrägeri eller rån.
Citera
2019-10-02, 13:53
Medlem
flammers avatar
Citat:
advokatbögen sköt mej han hade pistol jag skulle bara leta rätt på horan som trakasserar min tjej.

Kan du inte berätta exakt vad som hände med advokaten, skotten och så vidare?
Citera
2019-10-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Jag deltar inte i tråden för att bli ryggdunkad av dig eller dina gelikar eller att få gehör.

Jag vet inte hur många gånger jag måste upprepa mig, FO behöver inte infinna sig till något han inte är kallad till. Att du vill att F ska knata in på polisstation så din nyfikenhet stillas ska inte falla an på FO, han är inte efterlyst för att ha skjutit HOL utan för ett bedrägerifall.

Ingen har kallat mej ingen polis och ingen domstol.
Citera
2019-10-02, 13:56
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ingen har kallat mej ingen polis och ingen domstol.

Det beror på att det inte är dig de letar efter.
Citera
2019-10-02, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Kan du inte berätta exakt vad som hände med advokaten, skotten och så vidare?

Jag letade efter horan som dressmanadvokaten pippar med sina flatlöss. När jag kom dit ringde jag på dörrjäveln som inte fungerade så jag bankade och dressmanbögen tittade ut på mej genom hålet och efter en stund öppnade han dörrjäveln och då har han en bögpistol och tänkte skjuta mej och då backade jag och då klev han ut och började göra utfall mot mej och sköt mej och då knuffade jag honom och försökte ta pistolen och då sköt han flera gånger jag träfffades och han träffades också och då sprang jag ner och han sprang efter och jag hade lånat en Volvo och så åkte jag bort. Jag blödde men inte så farligt. han ljuger massor dressmanbögen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in