2019-10-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det beror på att det inte är dig de letar efter.

Varför skriver ni om mej och min tjej och påstår att jag ska vara efterlyst?
Citera
2019-10-02, 14:00
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Varför skriver ni om mej och min tjej och påstår att jag ska vara efterlyst?

Det kan vilken idiot som helst påstå.
Citera
2019-10-02, 14:01
Medlem
Han sköt 5 eller 6 gånger jag träffades av två dåliga skott och han träffades av 3 eller 4 när vi slogs.
Citera
2019-10-02, 14:05
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Han sköt 5 eller 6 gånger jag träffades av två dåliga skott och han träffades av 3 eller 4 när vi slogs.

Jaha, och vapnet tog du med dig då förstås?
Citera
2019-10-02, 14:05
Medlem
smurfelina76s avatar
Citat:
Jag letade efter horan som dressmanadvokaten pippar med sina flatlöss. När jag kom dit ringde jag på dörrjäveln som inte fungerade så jag bankade och dressmanbögen tittade ut på mej genom hålet och efter en stund öppnade han dörrjäveln och då har han en bögpistol och tänkte skjuta mej och då backade jag och då klev han ut och började göra utfall mot mej och sköt mej och då knuffade jag honom och försökte ta pistolen och då sköt han flera gånger jag träfffades och han träffades också och då sprang jag ner och han sprang efter och jag hade lånat en Volvo och så åkte jag bort. Jag blödde men inte så farligt. han ljuger massor dressmanbögen.

Hade det inte varit enklast om detta stämde att höra av sig till polisen och säga som det var ? Om du har pistolen bör den ju rimligen ha hans fingeravtryck och då stöds ju din historia ? Känns ju dock väldigt väldigt långsökt 🙄
Citera
2019-10-02, 14:06
Medlem
flammers avatar
Citat:
Jag letade efter horan som dressmanadvokaten pippar med sina flatlöss. När jag kom dit ringde jag på dörrjäveln som inte fungerade så jag bankade och dressmanbögen tittade ut på mej genom hålet och efter en stund öppnade han dörrjäveln och då har han en bögpistol och tänkte skjuta mej och då backade jag och då klev han ut och började göra utfall mot mej och sköt mej och då knuffade jag honom och försökte ta pistolen och då sköt han flera gånger jag träfffades och han träffades också och då sprang jag ner och han sprang efter och jag hade lånat en Volvo och så åkte jag bort. Jag blödde men inte så farligt. han ljuger massor dressmanbögen.

Ok, så du menar att han avlossade alltså alla skott, och då träffades av sina egna rikoschetter. Hade han handskar på sig? Tog du någonsin i pistolen?
Citera
2019-10-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Jaha, och vapnet tog du med dig då förstås?

Men kan du inte läsa? Han har pistolen. Han sköt mej. Jag har ingen pistol jag skjuter inte folk som ringer på och jag har inga horor hos mej.
Citera
2019-10-02, 14:10
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Men kan du inte läsa? Han har pistolen. Han sköt mej. Jag har ingen pistol jag skjuter inte folk som ringer på och jag har inga horor hos mej.

Så då har det inte kommit fram i media eller av vittnet att vapnet fanns kvar på brottsplatsen....?
Citera
2019-10-02, 14:10
Medlem
Citat:

Låter som HOL, han har en historik på att anfalla män i trappen

Vilket märke hade bögpistolen? Air soft gun?
Citera
2019-10-02, 14:11
Medlem
Min tjej är helt förstörd för att ni skriver lögner om henne. Jag letade efter horan som trakasserar min tjej.
Citera
2019-10-02, 14:15
Medlem
KamaSutra-Utters avatar
Citat:
Medlem i Mensa ser jag idiot

Javisst minsann

Varför anmälde du inte HOL till polisen då om det var han som anföll dig?
Citera
2019-10-02, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Så då har det inte kommit fram i media eller av vittnet att vapnet fanns kvar på brottsplatsen....?

Ta på dej glasögonen gubbe och läs. Bögadvokaten har en pistol och det var den han sköt med och det var den han hade i handen när jag fick fly för livet. Men horan har slutat trakasserat tjejen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in