Citat:
Vill minnas att hjärnblödningen inträffade 2012. Om inte minnet sviker, dog även hennes mamma detta året och hon var av stor betydelse för Karin.
Endast en av 50 överlever den typen av hjärnblödning, och vårdens hand räcktes då bara för det mer fysiska kring åkomman. Vad som sker med det psykiska blir som i alla fall i Sverige upp till patienten själv, och sviterna av en sådan typ av hjärnblödning verkar minst sagt komplexa.
Det stora skälet till att det blev skit mellan henne och Henrik var nog när hon kom på honom med en annan man i sommaren 2013. Det resulterade i ett misshandelsfall tilldömt Karin, men det där med svartsjukan inleddes under tidigare delen av 2013 där det verkade vara mycket mysko beteende med både Henrik och Karin.
Om det beror på att Henrik börjat smyga med andra män, eller att Karin börjat må konstigt i sviterna efter hjärnblödningen vet jag inte, men gissar en kombo av både och.
Alkoholen kom nog in under 2013 någon gång.
Djävla soppa är det ja, och det finns dom som återkommande gånger försökt granska Henrik likväl som Karin men kammar noll.
Tex, så bär hon riktigt otäcka ärr över buken och bålen, som man återkommande försökt nosa på Henrik som ansvarig för.
Det är ett två skitsvåra individer.
Det är väl i stort rubbet jag vet om historik bakåt.
Endast en av 50 överlever den typen av hjärnblödning, och vårdens hand räcktes då bara för det mer fysiska kring åkomman. Vad som sker med det psykiska blir som i alla fall i Sverige upp till patienten själv, och sviterna av en sådan typ av hjärnblödning verkar minst sagt komplexa.
Det stora skälet till att det blev skit mellan henne och Henrik var nog när hon kom på honom med en annan man i sommaren 2013. Det resulterade i ett misshandelsfall tilldömt Karin, men det där med svartsjukan inleddes under tidigare delen av 2013 där det verkade vara mycket mysko beteende med både Henrik och Karin.
Om det beror på att Henrik börjat smyga med andra män, eller att Karin börjat må konstigt i sviterna efter hjärnblödningen vet jag inte, men gissar en kombo av både och.
Alkoholen kom nog in under 2013 någon gång.
Djävla soppa är det ja, och det finns dom som återkommande gånger försökt granska Henrik likväl som Karin men kammar noll.
Tex, så bär hon riktigt otäcka ärr över buken och bålen, som man återkommande försökt nosa på Henrik som ansvarig för.
Det är ett två skitsvåra individer.
Det är väl i stort rubbet jag vet om historik bakåt.
Okej. Om du sitter med vetskapen så låter det som väldigt komplexa personligheter.
Och sen kanske hon då kunnat bemästra sviterna av hjärnblödningen om hon inte tagit till flaskan?
Sen att de då samtidigt kör på en uppslitande tvist (om hon är så oberäknelig, låter ju skitläskigt att vara i tvist med någon som man är medveten om, kan komma och mörda en. Vilket ju HOL var om han kunde säga till polisen på plats att hon kunde ha lejt en mördare) låter väldigt destruktivt från bådas håll.
Varför ska han bråka så om kosingen med henne om hon blivit så knasig?
Han kan ju klara sig ändå så det räcker och blir över?
(Ett tag så tänkte jag på det hela som en slags hämndaktion från hennes sida. Jag vet inte om du följt detta med att en pappa la upp en livevideo, samtidigt som han förtvivlat beskyllde sin fd kvinna för hur jäklig och otrogen hon varit. Han hade just skjutit ihjäl barnen och nu så tog han sig själv av daga efter videon släckts. Det var som en enda stor destruktiv hämndaktion från denna pappas sida. (FB) 3 personer har hittats döda i Sala, 2019-01-23
Jag tänker på detta i det här fallet också. Men man vet ju inte än så länge, mer om det.
Men i och med att barnen tytt sig till pappan (det har väl kommit fram här i tråden?) och bott hos honom, inte velat veta av mamman,
så är det lätt att tänka att det hela är någon destruktiv hämndaktion mot pappan som har det bättre i sin lägenhet?)
Senast redigerad av dialektiker 2019-09-07 kl. 21:19.
Senast redigerad av dialektiker 2019-09-07 kl. 21:19.