2019-09-07, 19:05
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
"kommer bli helt återställd" enl. MSM. Wtf? Luftpistol? Paintball med fakeblod?
Ett skott i huvudet betyder inte instant kill som i film och spel. Om hjärnstammen skadas så är det kört direkt, men annars har du betydligt bättre odds för att överleva. Om du blir skjuten i pannloben eller hjässan så ökar det risken för hjärnskador, så han har mest troligt blivit träffad någon annanstans. Dör man av ett skott i huvudet så brukar det oftast bero på blödningar och att hjärnan sväller och orsakar mer skada. Kolla upp Phineas Gage så ska du få se på fan.
Citera
2019-09-07, 19:08
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
De är sekretessbelagda numera.

Såg det nu. De blev så pga högerextrema krafter som hängde ut de som ansågs obekväma för dem!
Citera
2019-09-07, 19:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Redan där mycket märkligt beteende av KL. Vilken vuxen människa biter en annan?

Även konstigare om maken hittade på denna story..

Fast maken ville ju inte medverka alls i utredningen? Det var väl hans vän själv som uppgav det? Som del av rättsväsendet borde han väl själv vara införstådd med att det är svårt att göra något åt en person om den som säger sig vara drabbad inte vill medverka när något verkligen hänt som går att åtala. Om han nu var rädd för henne. Hade hon åtalats hade det kanske kommit bättre påtryckningar om att lugna sig med spriten och hon kanske skulle stillat sig något.

Jag misstror inte att han varit rädd, jag tror hon tiltat rejält, hon kanske tyckte det var svekfullt om separationen inträffar under hennes sorgearbete efter föräldrarna. Typ "Medan du ändå håller på med bouppteckningarna efter dina päron kan du väl kolla pådet här bodelningsförslaget". Men kanske då mer anledning att inte låta det skruva några varv till, utan försöka få stopp på det.

Barn brukar bitas, barn som inte har ett ordförråd kan bita sig själva likväl som andra. Eller kanske vuxna som blir fasthållna.
Eller ett barnbeteende hos någon med någon grad av afasi?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2019-09-07 kl. 19:30.
Citera
2019-09-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Så man ska överlämna barnen till en farlig missbrukare? Du är inte kook
Det har jag inte sagt. Men 2013 hade han inga problem med att barnen var med "den farliga missbrukaren "medan han själv söp med sin kompis.
Citera
2019-09-07, 19:29
Medlem
Ser många i tråden som nämner stroke etc. och personlighetsförändringar men jag köper inte att det är bakomliggande för allt hon gjort, kanske nåt hon använt för att komma undan med ett beteende lite väl för länge. En helt oberäknelig människa lejer väl inte torpeder, så emellanåt har hon varit kalkylerande och vet vad hon gör.
Ingen borde köpa hennes bortförklaringar, efter det här.
Citera
2019-09-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Så jävla besvärligt är det väl inte att byta namn. Inte för en advokat. Till och med invandrare om precis kommit till Sverige fixar ju att boka tid för att göraett id kort. Tar i regel mindre än en månad inkluderat väntetider. Återtar man sitt namn som man hette som ogift är det dessutom gratis även nu.

Jag har bytt namn och vet att det inte är knepigt om man ser till att fixa det hos skatteverket.

Men vi talar om annat som fixa nya iddokument, kreditkort, pass, körkort mm. Och sen ha annat efternamn än barnen mm. Ha ett vanligt sonnamn mot ett inarbetat mer udda namn.

Jag har bytt några gånger och näe jag gör det inte igen.
Citera
2019-09-07, 19:33
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Ingen tvekan om att någon diagnos finns. Hon anser nog idag att allt och alla är emot henne.

Kan spekulera i paranoid schitzofren schizofreni är ju en psykossjukdom kan det dölja dig högpresterande ADHD som ryms inom autismspektrumdiagnoserna?

Det märks att du har noll koll på diagnoser. Paranoid schizofreni är någon som ser hemliga meddelanden i tidningar och på text-tv. De flesta med schizofreni är lågfungerande. Klarar inte av hygien och behålla ett arbete. ADHD hör inte hemma inom autismspektrat överhuvudtaget.

Det rör sig om en klockren psykopat. Charmig, intelligent, social, högpresterande. Lär du känna dem är de lata och försöker ta genvägar och låta andra göra skitjobbet. Ljuger obehindrat. Manipulativ. Noll empati. Blir rasande vid motgångar. Hämdlystna. Impulsiv och fattar korkade kortsiktiga beslut, trots att de kan vara välutbildade och intelligenta.
Citera
2019-09-07, 19:34
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coche
Ser många i tråden som nämner stroke etc. och personlighetsförändringar men jag köper inte att det är bakomliggande för allt hon gjort, kanske nåt hon använt för att komma undan med ett beteende lite väl för länge. En helt oberäknelig människa lejer väl inte torpeder, så emellanåt har hon varit kalkylerande och vet vad hon gör.
Ingen borde köpa hennes bortförklaringar, efter det här.

Nej, jag tror inte sjukdom till följd av stroke enbart är orsak. Någon annan psykisk insufficiens finns nog till följd av yttre händelser men som kanske hanteras sämre på grund av konsekvenser från stroke.

Än så länge vet vi väl inte heller att hon lejt torpeder.
Citera
2019-09-07, 19:36
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det har jag inte sagt. Men 2013 hade han inga problem med att barnen var med "den farliga missbrukaren "medan han själv söp med sin kompis.

Mycket vatten har flutit under broarna sedan 2013. Den mentala ohälsan har troligen eskalerat. 2015 var hon på tapeten och utreddes för anstiftan till mord på HOL dessutom de olika incidenterna med våld mot tjänsteman
Citera
2019-09-07, 19:36
Medlem
Sugminhalals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Blir man skadad/skjuten i huvudet även om det ”bara” är i huvudsvålen, så blöder det otroligt mycket.

Ännu mer om man får en tunnel genom levern.
Citera
2019-09-07, 19:37
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Märkligt hur hon lyckas flyga under radarn, inte ett digitalt spår vad det verkar.

Hon är väl skicklig och har sett till att hon inte finns med.
Citera
2019-09-07, 19:37
Medlem
Jag hänger inte riktigt med i alla svängar.

- Har de haft ett förhållande?
- När tog det slut?
- Gemensamma barn?
- Vad handlar tvisten om?
- Varför blev inte kvinnan dömd förra gången för anstiftan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in