Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Exakt. I annat fall fick domstolar fullt sjå om det bara vore dåligt omdöme på fyllan...
På fint språk promiskuös.
På ren svenska. Översexuell, totalt gränslös på fyllan.
Vinstvinning betvivlar jag inte i detta skede, men kan indikera sjävdestruktivitet, ett självskadebeteende tidigare.
Vet inte vad som felas men galet är det oavsett.
Snackar vi Borderline och liknande så blir det lätt lite översexuellt ibland tyvärr.
Hon har ju inte lämnat en enda vän ouppvaktat om man ska tro det gamla goa kamratgänget.
Reagerade på att hon mitt under det där fnissiga mysfixet med BQ-mobilen på hotellrummet så säger hon till honom att ”kommer du närmare så våldtar jag dig”.
Tänker att det säkert var typiskt såna kommentarer hon kunde sprida även i kompisgänget och det blev lite obekvämt så de behövde överge HOL tills han fick pli på eller skiljde sig från sin fru.
Sen är hon ju singel och får väl ha hur härligt som helst med vem hon vill men att hon har ett flirtigt sätt och hur det beskrivs av hennes fd vänner är väl ändå fog nog att tro att hon kan tänkas dra åt det översexuella hållet ja. Oknullad är hon inte efter separationen.
Unga kvinnor ser hon som prostituerade enl nåt förhör med annan.
Det är tema våldtäkt, prostituerade, gruppknull, barnporr, fylleknull med random skolpappa, Haga bögporrvideoklubb, alla varianter på Dickie och Sexy osv om vartannat där hon far fram.
Sen det här satans name droppandet hela tiden. Det är domare Erland och hans pappa och hela jäkla staaaan när hon börjar babbla.
Stor komik vidare när hon beskriver människor. MRs låga pannben. Givetvis droppar hon nån gammal domarkollega med liknande utseende i farten bara.
Känns som att andras liv är hennes liv. En parasit är hon. En hel korpserie av män står kvar med brallorna nere... Vad fan var det som hände?