Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Kan väl även tycka att hon (SÅI) har en poäng angående att hon följer efter överallt och ända ner till Turkiet.
Med tanke på att KL är så rädd för HOL.
" Karin var ju instabil innan vi åkte till Turkiet men att hon skulle följa med ner dit."
" Det var ju helt psycho att hon åkte ner dit, man blev ju rädd, jag tänkte "vad är det här"?"
" Min tanke är också att om man nu blir slagen och utsatt för vissa andra typer brott, åker man då och förföljer någon till Turkiet och vill hyra huset intill? Det är ju helt orimligt, det faller på sin egen orimlighet, hon är ju besatt."
Jo men du förstår väl att hon är ju så intelligent så hon tänker att han inte skulle komma på tanken att skicka sina torpeder på henne om hon solar en armlängd från vännerna, serverar på krogen de äter på eller bor i huset bredvid.
Skulle hon vara kvar i Sthlm så skulle ju HOL ha alibi om hon blev överfallen där och få skallen spräckt, hjärnskada, trasig flaska i armen, skelettet i armen pulvriserat, blåklocka och buken knivad osv.
Hon är så intelligent att hon håller vännerna nära men fienden ännu närmare. Därför väljer hon att bo på hotell ett par kvarter ifrån HOL:s bostad och ännu närmare Rådhuset och polishuset där han har förhandlingar och klienters förhör.
Jag tror inte du förstår vilken criminal mastermind hon är.
När hon skriver i Encro att hon vill stämma träff med MR och göra en ny strategi/plan i mörkret och taxin ska vara betald kontant och åklagaren är farlig så är det ett led i att infiltrera den undre världen som HOL verkar i. Skratta ni men när röken lagt sig här så kommer ni se resultatet av hur KL:s självuppoffring med livet som insats och hemliga arbete under flera år till slut avslöjade den genomkorrupte kändisadvokaten.