2020-05-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser

ÖG har en svensk mor och en förmodad turkisk far. Så intressant var det.

Snygg vet jag inte men om man jämför med hennes fd make är hon en skönhet.

Fadern ”förmodad” turk, haha. Bättre än så kan du.

Nej pappan är ju alla gånger svensk och han och hans svenska fru fick nog bara för sig att döpa sin son till Ö*mer G*ül. Kanske efter nån mysig charter till Alanya. Vem vet detta helsvenska par kanske t o m avlade vår kille där.

Kika lite på hans farbror mfl så blir det kanske lite intressantare för dig. Själv verkar du inte så värst intresserad att gräva djupare i vår killes bakgrund.

Ok KL är snygg och HOL ful. Men en gång i tiden tyckte KL att HOL var snygg så du kan tycka vad du vill. Eller så blev hon kär i hans charm och begåvning. Du missade visst det i upphetsningen. Att som sista argument utmåla någon som ”ful” måste bara visa att KL:s PR-maskineri börjar få slut på material. Haha, fy fasen alltså.

Sen kan man väl för övrigt ha lite synpunkter på hennes val av umgänge med män senaste året. Men killen hon hängde med på Balkan var säkert en riktig svärmorsdröm. Och för jäkla snygg också jmfr med HOL. Givetvis även renare mjöl i påsen. Eller så var det nåt annat vitt i påsen. Vem vet.
Citera
2020-05-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Fadern ”förmodad” turk, haha. Bättre än så kan du.

Nej pappan är ju alla gånger svensk och han och hans svenska fru fick nog bara för sig att döpa sin son till Ö*mer G*ül. Kanske efter nån mysig charter till Alanya. Vem vet detta helsvenska par kanske t o m avlade vår kille där.

Att du blandar in han med OG och spekulerar utan att veta att hans mor är svensk är humor.
Killen lär dessutom inte få något straff eftersom han var underårig vid brottstillfället. Det är så låg nivå så man baxnar. Har du verkligen inget mer än det här? Totalt ointressant vad hans farbror är gör eller inte då ingenting av det du framstället har något underlag. OG? Hahahahahhahaaaa.

Citat:
Ursprungligen postat av fiatigerlilja
Han är ointressant nu? För att..?? Sitter oskyldigt utpekad menar du? Har inget samband med Tommy Butut? Eller vad??

Vill du att det skall framstå som viktigt och med underlag är du ju välkommen att presentera det.
Så vad väntar du på?
Citera
2020-05-05, 19:50
Medlem
develis avatar
Citat:
Ok KL är snygg och HOL ful. Men en gång i tiden tyckte KL att HOL var snygg så du kan tycka vad du vill. Eller så blev hon kär i hans charm och begåvning. Du missade visst det i upphetsningen. Att som sista argument utmåla någon som ”ful” måste bara visa att KL:s PR-maskineri börjar få slut på material. Haha, fy fasen alltså.

Sen kan man väl för övrigt ha lite synpunkter på hennes val av umgänge med män senaste året. Men killen hon hängde med på Balkan var säkert en riktig svärmorsdröm. Och för jäkla snygg också jmfr med HOL. Givetvis även renare mjöl i påsen. Eller så var det nåt annat vitt i påsen. Vem vet.
Hahaha!
Du måste vara mer öppen för kreativa och alternativa diskussioner. Tänk bredare utanför boxen, Avel, med mer subjektivt tyckande.

Det enda som vore intressant med KLs utseende är att hon högst troligt haft fördel på den manipulativa fronten i alla sina roller hon antar.
Från lismande len, stram arrogant, ett darrande stackars offer till galet utåtagerande med huggtänder.

Sistnämnda kommer när föregående rollspel misslyckats.
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Tyvärr så kommer många tjejer undan med just detta att de är lite oskyldiga, söta och framkallar beskyddarinstinkter hos omgivningen förslagsvis män går oftast på detta trick som har miljoner år på nacken.
Du ligger nog väldigt nära sanningen när det kommer till vissa som misstänks för brott.
Lägg till liten mor och vin så har du en offerroll som tänder beskyddarinsinkten.
Inte kan väl en sån..?
Senast redigerad av develi 2020-05-05 kl. 19:54.
Citera
2020-05-05, 19:56
Medlem
Citat:
Att du blandar in han med OG och spekulerar utan att veta att hans mor är svensk är humor.
Killen lär dessutom inte få något straff eftersom han var underårig vid brottstillfället. Det är så låg nivå så man baxnar. Har du verkligen inget mer än det här? Totalt ointressant vad hans farbror är gör eller inte då ingenting av det du framstället har något underlag. OG? Hahahahahhahaaaa.

Vill du att det skall framstå som viktigt och med underlag är du ju välkommen att presentera det.
Så vad väntar du på?

Så nu är en svensk mor ett argument för hans oskuld? Ja skratta du åt att en vilsen kille blivit lurad att delta i detta. Skiter rätt hårt i straffet. Men till skillnad från dig så tycker jag det är rätt kasst att utnyttja unga killar på det här sättet. Ja och ligger inget organiserat gäng bakom detta som kan lägga ut det på och övertyga eller tvinga en ung kille vem är det då som är mellanhanden? Billy tillhörde ett löst sammansatt gäng. Vad skulle tala emot att även Ö*mer hade såna kontakter med tanke på strafföreläggande knark och en farbror, som du inte bryr dig om, som är dömd för att haft batong i bilen på senare tid. Ja jag har sett domen på tal om att du menar jag inte har underlag. Hade du haft lite koll så hade du vetat hans namn vid det här laget. Men batong kanske ingår i vad som är normal utrustning i bilen enligt dig. Ihop med varningstriangel, domkraft och Wunderbaum...

Sen är det så här. Det finns rätt få gäng med turkisk bas. Varför kan du ju ta dig en funderare på men enligt mig beror det på att de är organiserade under ett parasoll med ledarskapet i TR. Och kopplingar till Balkan finnes där.

Men du menar kanske att vår kille hängt med gäng i söderort typ Vårby eller kanske Shottaz eller Dödspatrullen. Nä har han blivit påverkad att göra detta så har han gullats in i det av ”turkiska” förebilder är min spekulation just nu. Killen ägnade några av sina tre Facebookkonton åt att hylla Kartellen och Sebbe S. Redan som tolvåring. Att han inte skulle se upp till gangsters finns inte. De är förebilder för honom.

Eller var Ö*mer KL:s suparpolare när det begav sig? Delade en bag in box och talade om livet och mord...

Men såklart du inte vill veta vilka vår kille umgås med eller vad vissa i hans släkt har för sig. Att ens skrapa på ytan går ju tvärt emot din agenda att hålla din KL om ryggen. Bra ändå hon har några polare kvar...
Citera
2020-05-05, 20:03
Medlem
Citat:
Så nu är en svensk mor ett argument för hans oskuld?

Ok det fanns inget och nej svensk mor betyder inte oskyldig det är du som påstår det inte jag. Jag kommenterade det eftersom du då påstår att du kollat den här killen och du gör tydliga kopplingar och kallar honom turk pga hans namn. Men som jag redan visste fanns det inte så mycket underlag, så jag droppar det, ok! Regeln som inte finns är att ge fan i unga personers familjer och hänga ut i onödan då dom anses vara barn under 18 år.

KL har min fulla sympati oavsett och det står jag fast vid.

Citat:
Ok KL är snygg och HOL ful.
Ja om det är viktigt så är det uppenbart. Och mitt svar var på en sån typisk fråga. Du vill gärna ta saker ur sitt sammanhang men det lyser liksom igenom på ett lite efterblivet sätt.
Senast redigerad av Browser 2020-05-05 kl. 20:06.
Citera
2020-05-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahaha!
Du måste vara mer öppen för kreativa och alternativa diskussioner. Tänk bredare utanför boxen, Avel, med mer subjektivt tyckande.

Det enda som vore intressant med KLs utseende är att hon högst troligt haft fördel på den manipulativa fronten i alla sina roller hon antar.
Från lismande len, stram arrogant, ett darrande stackars offer till galet utåtagerande med huggtänder.

Sistnämnda kommer när föregående rollspel misslyckats.

Du ligger nog väldigt nära sanningen när det kommer till vissa som misstänks för brott.
Lägg till liten mor och vin så har du en offerroll som tänder beskyddarinsinkten.
Inte kan väl en sån..?

Ja men alltså hon får vara rena rama Grace Kelly utseendemässigt men tänk allt härjande hos lyckats åstadkomma som kommit fram här i tråden. Lägg till det vi inte vet vilket antagligen är än mer och toppa det med att ratta runt alla dessa hot mot HOL som dykt upp nu och nämnts i fup.

Sen ovanpå det anstiftat eller stämplat minst två mordförsök.

Vafasen, det här är ju Stockholms mest galna och farliga kvinna just nu. En fara för sig själv och andra. Som har soffsurfat i nåt decennium. Tusentals dagar i vilka konstiga sammanhang som helat. Ständigt med vedergällning och fortsatt konflikt som mål.

Istället för att bara lägga ner. Tycker hon det var/är värt det?
Hon är ju helt besatt av HOL och är liksom beredd att supa och leva rövare och vara martyr för att visa hur dåligt det var att hon blev lämnad.
Kalla det älta men man baxnar ju alltså vid blotta tanken på vad hon utsatt sig själv och dragit med andra i på sina olika korståg.
Citera
2020-05-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ok det fanns inget och nej svensk mor betyder inte oskyldig det är du som påstår det inte jag. Jag kommenterade det eftersom du då påstår att du kollat den här killen och du gör tydliga kopplingar och kallar honom turk pga hans namn. Men som jag redan visste fanns det inte så mycket underlag, så jag droppar det, ok! Regeln som inte finns är att ge fan i unga personers familjer och hänga ut i onödan då dom anses vara barn under 18 år.

KL har min fulla sympati oavsett och det står jag fast vid.

Ja om det är viktigt så är det uppenbart. Och mitt svar var på en sån typisk fråga. Du vill gärna ta saker ur sitt sammanhang men det lyser liksom igenom på ett lite efterblivet sätt.

Men han är inte under 18 år din dåre! Kolla hur gammal han är du som är så bra på bakgrundskoll. Eller fråga hans svenska morsa.

Sen kan du ju leka polis i alla andra trådar där sjuttonåringar skjutit eller varit inblandade. Nej men det skulle du ju inte göra. Det är här i den här tråden du har ditt uppdrag...
Citera
2020-05-05, 20:16
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Killen lär dessutom inte få något straff eftersom han var underårig vid brottstillfället.

Ungefär så, ja. Därför är ÖG personligen inte särskilt intressant i sammanhanget. Mer eller mindre en småkriminell ungtupp. Det som jag dock finner intressant att luska kring är ÖG:s eventuella kopplingar till Vårbygårds-gänget (kretsen kring Jurkovic). I huvudsak gällande eventuell anskaffning av vapen.
Citera
2020-05-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFortress
Ungefär så, ja. Därför är ÖG personligen inte särskilt intressant i sammanhanget. Mer eller mindre en småkriminell ungtupp. Det som jag dock finner intressant att luska kring är ÖG:s eventuella kopplingar till Vårbygårds-gänget (kretsen kring Jurkovic). I huvudsak gällande eventuell anskaffning av vapen.

Varför söder om stan om han själv är från norra orten?
Citera
2020-05-05, 20:40
Medlem
StiftelseInsyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFortress
Det som jag dock finner intressant att luska kring är ÖG:s eventuella kopplingar till Vårbygårds-gänget (kretsen kring Jurkovic).
Du verkar mest intresserad av att sprida dimridåer i den här tråden (liksom ett par andra "likasinnade" skribenter). Hur gick det nu med den där Greger, fick du något napp?
Citera
2020-05-05, 20:42
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Varför söder om stan om han själv är från norra orten?

Möjligen för att det finns en viss koppling till norrort inom ramen för det nätverket. Tänker i huvudsak på ett återkommande namn, Hayder/Haydar-någonting. Bekant?
Citera
2020-05-05, 20:43
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StiftelseInsyn
Du verkar mest intresserad av att sprida dimridåer i den här tråden (liksom ett par andra "likasinnade" skribenter). Hur gick det nu med den där Greger, fick du något napp?

Du får väl tycka vad du vill. Jag har inga problem med det. Greger är inte av intresse för mig, Rechnik 1 desto mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in