Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Att du blandar in han med OG och spekulerar utan att veta att hans mor är svensk är humor.
Killen lär dessutom inte få något straff eftersom han var underårig vid brottstillfället. Det är så låg nivå så man baxnar. Har du verkligen inget mer än det här? Totalt ointressant vad hans farbror är gör eller inte då ingenting av det du framstället har något underlag. OG? Hahahahahhahaaaa.
Vill du att det skall framstå som viktigt och med underlag är du ju välkommen att presentera det.
Så vad väntar du på?
Så nu är en svensk mor ett argument för hans oskuld? Ja skratta du åt att en vilsen kille blivit lurad att delta i detta. Skiter rätt hårt i straffet. Men till skillnad från dig så tycker jag det är rätt kasst att utnyttja unga killar på det här sättet. Ja och ligger inget organiserat gäng bakom detta som kan lägga ut det på och övertyga eller tvinga en ung kille vem är det då som är mellanhanden? Billy tillhörde ett löst sammansatt gäng. Vad skulle tala emot att även Ö*mer hade såna kontakter med tanke på strafföreläggande knark och en farbror, som du inte bryr dig om, som är dömd för att haft batong i bilen på senare tid. Ja jag har sett domen på tal om att du menar jag inte har underlag. Hade du haft lite koll så hade du vetat hans namn vid det här laget. Men batong kanske ingår i vad som är normal utrustning i bilen enligt dig. Ihop med varningstriangel, domkraft och Wunderbaum...
Sen är det så här. Det finns rätt få gäng med turkisk bas. Varför kan du ju ta dig en funderare på men enligt mig beror det på att de är organiserade under ett parasoll med ledarskapet i TR. Och kopplingar till Balkan finnes där.
Men du menar kanske att vår kille hängt med gäng i söderort typ Vårby eller kanske Shottaz eller Dödspatrullen. Nä har han blivit påverkad att göra detta så har han gullats in i det av ”turkiska” förebilder är min spekulation just nu. Killen ägnade några av sina tre Facebookkonton åt att hylla Kartellen och Sebbe S. Redan som tolvåring. Att han inte skulle se upp till gangsters finns inte. De är förebilder för honom.
Eller var Ö*mer KL:s suparpolare när det begav sig? Delade en bag in box och talade om livet och mord...
Men såklart du inte vill veta vilka vår kille umgås med eller vad vissa i hans släkt har för sig. Att ens skrapa på ytan går ju tvärt emot din agenda att hålla din KL om ryggen. Bra ändå hon har några polare kvar...