2025-12-20, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurris
Yes. Ska på min andra intervju nästa år😊 men som jag har skrivit lite tidigare här så är intervjun mycket om hur man hanterar olika situationer i privatliv och arbete, lite vad för egenskaper man har och liknande. Dem kan fråga tex ”berätta om någon stressig situation och hur du hanterade det”

Har de sagt att du ska ha din andra intervju denna omgång? När var din första?
Citera
2025-12-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peb21
Har de sagt att du ska ha din andra intervju denna omgång? När var din första?
egentligen skulle jag haft den nu i höst, då det är 2år mellan intervjuerna. men dem hade inte tid, så dem sa jag får nästa gång istället
Citera
2025-12-24, 11:58
Medlem
I mitt mail stod det att jag var placerad i "reserv" grupp om någon skulle hoppa av eller inte klara medicinska, har ni andra som kommit in fått likadant mail?
Citera
2026-01-16, 19:45
Medlem
Någon som har sökt tidigare som har hört någonting efter ansökan?
Citera
2026-04-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k0rnblixt
Någon som har sökt tidigare som har hört någonting efter ansökan?

sent svar, men ska på min andra intervju imorgon
Citera
2026-04-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurris
sent svar, men ska på min andra intervju imorgon
Hur gick den?
Citera
2026-04-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peb21
Hur gick den?
kändes rätt bra, så vi får se hur det går
Citera
2026-04-16, 18:06
Medlem
Har också haft min intervju. Helt ärligt så kändes det riktigt riktigt bra, men som sagt det är bara en känsla. Det är väldigt svårt att avgöra nu i efterhand om man har en bra chans att bli antagen eller inte. Hoppas de är snabba på att meddela det, orkar inte vänta till mitten av maj 😂
Citera
2026-04-19, 13:20
Medlem
Samma här, hade min intervju tidigare i februari då jag blev reserv till intervjun i höstas men gick inte vidare där utan fick mjölighet att göra en inför denna ansökan.

Någon som vet hur många som ska intervjuas och någon mer som fått besked att man gått vidare till slutkommitionen i mitten av maj?
Citera
2026-04-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KS14
Samma här, hade min intervju tidigare i februari då jag blev reserv till intervjun i höstas men gick inte vidare där utan fick mjölighet att göra en inför denna ansökan.

Någon som vet hur många som ska intervjuas och någon mer som fått besked att man gått vidare till slutkommitionen i mitten av maj?
På min intervju så sa de att 40 personer ska intervjuas och att man får besked i mitten av maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in