Väntar på svar efter intervjun jag också och kan nästan inte tänka på annat... Var det någon som såg när sista intervjudagen var när ni bokade er intervjutid? Så man vet ungefär när man kan förvänta sig ett samtal med svar 😅
Intervjuer tills v14 som jag fattar de som så borde få svar när som.
Ne😩 sitter spänt och uppdaterar här och mailen varannan halvtimme, och volymen på högsta.
Jag tolka som att det är slutet av denna/nästa v som man får svar 🥺🤞🏻
Ja, LFV ringer rimligen alla som fått plats innan de mailar alla som inte fått... Spännande dagar =)
Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
Ne😩 sitter spänt och uppdaterar här och mailen varannan halvtimme, och volymen på högsta.
Jag tolka som att det är slutet av denna/nästa v som man får svar 🥺🤞🏻
Nej! Jag håller på att bli galen på det här väntandet
Även jag uppdaterar mailen hela tiden.. Inte tänkt på att dem kanske ringer denna gången istället för att maila som de tidigare gångerna när man klarade testerna. Hoppas vi får svar imorgon. Lagom inför helgen.
Nej! Jag håller på att bli galen på det här väntandet
Även jag uppdaterar mailen hela tiden.. Inte tänkt på att dem kanske ringer denna gången istället för att maila som de tidigare gångerna när man klarade testerna. Hoppas vi får svar imorgon. Lagom inför helgen.
Tror dem kan maila med att man blir antagen vad jag hört.
Inte ett tecken idag heller, kanske har hänt ngt så dem fått skjuta lite på beslut
Ugh spänningen 😩dålig magkänsla, räknade till att ungefär 30pers hade intervju, 18 får en plats, om dom börja ringa runt 10/11 idag hur lång tid tar det att avvara alla? Och frågan är om dom väntar med att återkoppla dom som ej fått plats förrens alla som blir erbjudna svarat ifall någon tackar nej.
Uhh får vänta att se, håll tummar för mig🥺🤞🏻
Ugh spänningen 😩dålig magkänsla, räknade till att ungefär 30pers hade intervju, 18 får en plats, om dom börja ringa runt 10/11 idag hur lång tid tar det att avvara alla? Och frågan är om dom väntar med att återkoppla dom som ej fått plats förrens alla som blir erbjudna svarat ifall någon tackar nej.
Uhh får vänta att se, håll tummar för mig🥺🤞🏻
När jag var på intervju så frågade jag hur många som intervjuades, det var 50 st😵💫 När jag blev uppringd så var redan alla platser på torn tagna. Tror dem ringer några imorgon också. Jag håller tummarna!!