Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-04-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallen3
Väntar på svar efter intervjun jag också och kan nästan inte tänka på annat... Var det någon som såg när sista intervjudagen var när ni bokade er intervjutid? Så man vet ungefär när man kan förvänta sig ett samtal med svar 😅

Intervjuer tills v14 som jag fattar de som så borde få svar när som.
Citera
2024-04-18, 11:39
Medlem
Någon som fått något svar?
Citera
2024-04-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbanksriddare

Ne😩 sitter spänt och uppdaterar här och mailen varannan halvtimme, och volymen på högsta.
Jag tolka som att det är slutet av denna/nästa v som man får svar 🥺🤞🏻
Citera
2024-04-18, 12:52
Medlem
Ja, LFV ringer rimligen alla som fått plats innan de mailar alla som inte fått... Spännande dagar =)

Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
Ne😩 sitter spänt och uppdaterar här och mailen varannan halvtimme, och volymen på högsta.
Jag tolka som att det är slutet av denna/nästa v som man får svar 🥺🤞🏻
Citera
2024-04-18, 21:10
Medlem
lopituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbanksriddare

Nej! Jag håller på att bli galen på det här väntandet
Även jag uppdaterar mailen hela tiden.. Inte tänkt på att dem kanske ringer denna gången istället för att maila som de tidigare gångerna när man klarade testerna. Hoppas vi får svar imorgon. Lagom inför helgen.
Citera
2024-04-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lopitus
Nej! Jag håller på att bli galen på det här väntandet
Även jag uppdaterar mailen hela tiden.. Inte tänkt på att dem kanske ringer denna gången istället för att maila som de tidigare gångerna när man klarade testerna. Hoppas vi får svar imorgon. Lagom inför helgen.

Tror dem kan maila med att man blir antagen vad jag hört.

Inte ett tecken idag heller, kanske har hänt ngt så dem fått skjuta lite på beslut
Citera
2024-04-24, 12:55
Är det fortfarande ingen som hört något? Blir galen av detta väntande.
Citera
2024-04-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrakuken
Är det fortfarande ingen som hört något? Blir galen av detta väntande.

Nej jag har inte hört något heller! Måste vara en gedigen genomgång dem gör av alla kandidater..
Citera
2024-04-24, 13:40
Medlem
lopituss avatar
LFV ringde mig vid 11 idag. Missade samtalet men de lät hoppfullt på det inspelade röstmeddelandet Väntar på att de ska ringa tillbaka mig

Uppdatering: LFV ringde upp mig nu. Jag har plats till hösten Känns helt otroligt!
Senast redigerad av lopitus 2024-04-24 kl. 14:16.
Citera
2024-04-24, 14:31
Medlem
Ugh spänningen 😩dålig magkänsla, räknade till att ungefär 30pers hade intervju, 18 får en plats, om dom börja ringa runt 10/11 idag hur lång tid tar det att avvara alla? Och frågan är om dom väntar med att återkoppla dom som ej fått plats förrens alla som blir erbjudna svarat ifall någon tackar nej.
Uhh får vänta att se, håll tummar för mig🥺🤞🏻
Citera
2024-04-24, 16:15
Medlem
lopituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
Ugh spänningen 😩dålig magkänsla, räknade till att ungefär 30pers hade intervju, 18 får en plats, om dom börja ringa runt 10/11 idag hur lång tid tar det att avvara alla? Och frågan är om dom väntar med att återkoppla dom som ej fått plats förrens alla som blir erbjudna svarat ifall någon tackar nej.
Uhh får vänta att se, håll tummar för mig🥺🤞🏻

När jag var på intervju så frågade jag hur många som intervjuades, det var 50 st😵‍💫 När jag blev uppringd så var redan alla platser på torn tagna. Tror dem ringer några imorgon också. Jag håller tummarna!!
Citera
2024-04-25, 15:38
Medlem
Riddare och krispinsson hur har det gått för er??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in