• 6 986 online
  • 1 176 305 medlemmar
  • 60 691 584 inlägg
2006-03-10, 19:25
Medlem
Haha, lite dragen just nu och satt nyss och sket och kom på att det är jävligt tur att det inte är en massa gäster hemma så som jag lät! men ialla fall. Kom på en tanke då om alla jobbiga situationer man varit nödig på och tänkte nu fråga er, Vad/Vart är det jobbigaste stället ni varit nödiga på och varit tvugna att hålla sig, samt hur det sluta?

Själv måste ha varit på min egna Julbal där alla är uppklädda och fina och det är fin middag. Toan där var bås som man såg fötter och huvud om man var riktigt lång utanför. Så det sög verkligen och jag fick hålla mig och sedan skita rejäla ubåtar på efterfesten sen mitt under den basigaste låten. Sen var kvällen räddad och jag hade skitkul

Seså, var inte blyga, Answer the question

P.S. Måste vara störd som kommer på idén.
Citera
2006-03-10, 19:34
Medlem
De Larges avatar
På bussen på väg till skolan, höll verkligen på att skita på mig, kutade in på en offentlig toalett på stan och sprutlackerade, satt säkert där i en halvtimma och tömde innan jag kände att det var tomt.
Citera
2006-03-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
På bussen på väg till skolan, höll verkligen på att skita på mig, kutade in på en offentlig toalett på stan och sprutlackerade, satt säkert där i en halvtimma och tömde innan jag kände att det var tomt.

haha fett nice mannen! undrar hur många gggr man gått nödig i skolan egentligen! Word to the best, never to the rest!

Im drunken, and so are you!
Citera
2006-03-10, 20:02
Avstängd
edbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PellePelle
Haha, lite dragen just nu och satt nyss och sket och kom på att det är jävligt tur att det inte är en massa gäster hemma så som jag lät! men ialla fall. Kom på en tanke då om alla jobbiga situationer man varit nödig på och tänkte nu fråga er, Vad/Vart är det jobbigaste stället ni varit nödiga på och varit tvugna att hålla sig, samt hur det sluta?

Själv måste ha varit på min egna Julbal där alla är uppklädda och fina och det är fin middag. Toan där var bås som man såg fötter och huvud om man var riktigt lång utanför. Så det sög verkligen och jag fick hålla mig och sedan skita rejäla ubåtar på efterfesten sen mitt under den basigaste låten. Sen var kvällen räddad och jag hade skitkul

Seså, var inte blyga, Answer the question

P.S. Måste vara störd som kommer på idén.

Med sadan humor lar Du uppskatta denna trad:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=107851
Citera
2006-03-10, 20:23
Medlem
satt hemma hos en riktigt het brud så kände jag att den ville komma ut
så jag kunde inte hålla mej och sprang till toaletten
så fort jag satte mej ner så fes jag skithögt :O hahahha
kom ut helt röd i ansiktet men som tur var hade hon haft hörlurar på sej så jag spelade som ingenting , men hennes syrra kollade alltid lite konstigt på mej efter det
Citera
2006-03-10, 20:24
Moderator
MondoBizarros avatar
Absolut värsta stället var Villingsberg.
Infödda värmlänningar vet säkert vad jag pratar om: var det 20 cm snö i Kristinehamn var det MINST 50 cm där uppe.
Plus att det alltid var kallare där.

I alla fall, vinterövning i lumpen, tälta i skogen och frysa konstant samtidigt som man VÄGRADE skita, för enda stället var en papptunna.
Tills den ödesdigra natten när det fan inte gick längre.
Ryckte åt mig en toarulle och kasade fram genom snön fram till målet som för dagen stod lite pittoreskt under en gran.

För er som inte varit så extremt skitnödiga dag efter dag att ni till slut får känslan att det är en födsel det handlar om istället för nummer 2 och det enda som till slut tillvaron kretsar runt, ni kan känna er lyckligt lottade.
När det dessutom är ett helt kompani som lever på samma sätt, då förstår ni hur stort en skogskitning kan vara.

Så som sagt, till slut fick det bära eller brista: ut på papptunnan, hela tiden med tanken att man INTE fick luta för mycket bakåt och därefter: paradiset!
Att till slut kunna känna sig som en normal människa igen...just då var det så bra som livet kunde vara.
Och bättre blev det på morgonen efter när de som INTE skitit på över en vecka såg mitt nöjda leende.
Citera
2006-03-10, 20:32
Medlem
typhios avatar
Citat:
Tycker man att en orgasm är skönt har man aldrig vart riktigt skitnödig

Fick otrolig magknip på en cypernresa. Låg vid polen och sprang som en sate mot hotellrummet. Visst fan, tjejen hade nyckeln.
Sprang nedför trappan mot receptionen och toan där. Slår upp dörren och ser att toan är helt översvämmad och igentäppt.
Kunde bara inte hålla mig utan använde papperskorgen.

..men vad gör man..
Citera
2006-03-10, 20:39
Medlem
redbull72s avatar
värst är väl i folksamlingar, typ affärer, är ju inte så kul å bli akut nödig en fredageftermiddag med långa kassaköer o pensionärer som inte klarar av att dra betalkortet o ungar som klänger o springer runt o härjar, osså stressar man upp sig ändå mer, å då är det inte lätt å hålla sig hela vägen hem...
Citera
2006-03-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Absolut värsta stället var Villingsberg.
Infödda värmlänningar vet säkert vad jag pratar om: var det 20 cm snö i Kristinehamn var det MINST 50 cm där uppe.
Plus att det alltid var kallare där.

I alla fall, vinterövning i lumpen, tälta i skogen och frysa konstant samtidigt som man VÄGRADE skita, för enda stället var en papptunna.
Tills den ödesdigra natten när det fan inte gick längre.
Ryckte åt mig en toarulle och kasade fram genom snön fram till målet som för dagen stod lite pittoreskt under en gran.

För er som inte varit så extremt skitnödiga dag efter dag att ni till slut får känslan att det är en födsel det handlar om istället för nummer 2 och det enda som till slut tillvaron kretsar runt, ni kan känna er lyckligt lottade.
När det dessutom är ett helt kompani som lever på samma sätt, då förstår ni hur stort en skogskitning kan vara.

Så som sagt, till slut fick det bära eller brista: ut på papptunnan, hela tiden med tanken att man INTE fick luta för mycket bakåt och därefter: paradiset!
Att till slut kunna känna sig som en normal människa igen...just då var det så bra som livet kunde vara.
Och bättre blev det på morgonen efter när de som INTE skitit på över en vecka såg mitt nöjda leende.

Papptunna, vilket lyx.... mitt under ett djävulskt eldöverfall mot vår plutons förläggning vintertid (kl 02.00 i december, norrland, kolsvart ute) stod jag och min stridsparskamrat på huk och höll oss i några björkar och sket drivor. Under oväsendet hör man ju väldigt lite förutom stridslarmet men när några närljus skickades upp såg vi att vi satt/stod mitt bland folk som rusade omkring och sköt lösplugg på varandra. Som tur var var det ju tätt buskage där vi stod så vi slapp förnedrande tillfångatagning.

Att använda ak4-an mellan två grenklykor att sitta över och göra sina behov var också vanligt och toapapperet hade man ju som vanligt i höger benficka.
Citera
2006-03-10, 21:27
Medlem
SunGames avatar
i en eka mitt ute i havet med sin date man är störtkär i som man precis träffat

(kan göras värre om man hade årer gjort av bly, och motorn ligger på botten av havet plötsligt när man är redo att bomba)
Citera
2006-03-10, 21:35
Medlem
Carradines avatar
En av de värsta var nog när jag var 15 och skulle hem till bruden och hälsa på föräldrarna, vi snackade en massa vid matbordet och käka lite snacks mm. och det var helt OK, sedan fick jag ett sånt jävla tryck i skitan och höll på att smälla av, det värsta var att de hade en toalett i anslutning till köket där alla satt och käkade så jag fick hålla mig - senare på natten smög jag upp och brände av en rejäl sats som säkert väckte familjen men ingen sa något dagen efter.

En annan gång var nyligen, i december faktiskt, satt mitt i slutprovet på mattekursen och hade kommit igång rätt fint men som vanligt kommer det där trycket i röven och jag var tvungen att gå ut och skita på skolans toalett - kändes som jag klämde ut en normalstor mans överarm och jag var rejält hård i kistan, jag missade massor av tid på provet men klarade mig med nöd och näppe.
Citera
2006-03-10, 21:37
Medlem
moodys avatar
det här hände inte mig utan mitt ex´s bror som jag var ute med.

Vi var på La Coupole på järntorget(göteborg), förövrigt en billig förfestar krog men absolut inte mer.
Han blev iallafall grymt bajsenödig. Själv satt jag och snackade med ett par polare då han drog till toan.

Efteren stund kom han tillbaka alldeles röd i ansiktet och sa: Vi måste dra! Nu!
Vadå bråk, tänkte jag med en gång.

Nej det visade sig sen när vi kom därifrån att han hade skitit i papperskorgen istället för toan, toan var trasig. Och efter honom var det ca 10st. som skulle gå...

Kul för dom!
Citera