Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Minns en gång för några år sedan, jag var hemma hos en tjej som jag precis hade träffat. Hon var söt och smart, dessutom några år äldre än mig. Kvällen innan hade jag varit på en vinbjudning och rödvin får min mage att minnas Hiroshima. Mitt i ett trevligt samtal så inser jag att detta var ett problem som krävde omedelbar lösning, går in på toaletten, försöker hålla mig på det där bisarra sättet som man gör när man försöker skita ljudlöst, och naturligtvis så kommer det en löjligt löjlig prutt som låter som hämtat ur en dålig teenfilm fylld med bajshumor. Som följs av en till, och ännu en, och ännu en.
När jag kom ut därifrån så försökte jag ge henne ett ursäktande leende som jag hade tänkt följa upp med en kvick replik, men hon stirrar stint in i TVn och möter inte min blick. You win some, you lose some.
...and you lose some...an you lose som
hahaha, roligt som fan

- svårt att lista ut att hon hörde
som
dwullt, varför tror du hon satte på sig hörlurarna?! För att du skulle tro att hon inte hört!
Själv har jag en tendens att
alltid bli skitnödig på fester.
På privatfester är ju detta såklart extra jobbig, då musiken är lägre och lite tunnare med folk, man går in på toan sätter sig där och gungar lite fram och tillbaka för att få ut skiten utan några läten, så drar någon i handtaget och man hör någon tjejröst mummla utanför "upptaget". Första svettdroppen kommer fram, om man nu lyckats med uppdraget, och skitit klart utan att låta så har man tyvärr suttit där en halvtimme och gungat, så när man kommer ut efter en halvtimme med svettig panna och rödsprängda ögon och ytterliggare fem tjejer har sammlats i kön utanför toaletten stirrar alla väldigt snett på en...Tror fan det är bättre att krysta på för kung och fosterland så att stället skakar så tjejerna utanför inte vågar stå kvar och möta männikan som varit på toan.