2019-08-26, 20:46
Medlem
Den aktuella läkaren skickade en orosanmälan till socialen gällande ett barn som hon misstänkte for illa. Familjens barn blev omhändertaget. Hon fick betala med sitt liv.
Citera
2019-08-26, 20:47
Medlem
ninjaekorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...92&oe=5DCE8F38 Är det den här bilen? Jag kan inte riktigt avgöra om det är den, för den verkar inte stå på samma ställe som på livestreamen, men den verkar ha likadana sidofönster osv. Bilden är från snubben som livestreamar; han länkade till sin facebooksida och har tagit massor av bilder.

Nej, det där är en audi och står framför med en bil emellan om jag förstått det rätt. Bilen i fråga är en WV Passat/Golf ser det ut som.
Citera
2019-08-26, 20:47
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Vill gärna ha reg nr på den här bilen.. Det var ju denna bil GM sprang till.
Fattar inte... om han sprang till baksätet trodde jag föraren väntade i bilen

Ser lite ut som han vänder när han springer och att det bara råkar var bredvid bilen
Men bärgas den är den ju inblandad
Citera
2019-08-26, 20:48
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Bärgningskillarna har inga handskar på sig och verkar ta bilen som vilken vanlig bil som helst vilket är lite konstigt.

Polisen har redan säkrat eventuellt bevis utanför eller på bilen. Nu ska den iväg till deras garage för att undersökas invändigt.
Citera
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposte...ntrala-lakare/

Angående vittnesmålet kvinnan var inblandad i 2016.

Rättegången gällde mordet på Censorsgatan i Malmö 2016. En 19-årig man dog och tre andra skadades när flera beväpnade män öppnade eld mot den bil de satt i.
Endast en man åtalades för mordet, 22-årige Isac Drivhall Welin, som på måndagen dömdes i hovrätten till elva års fängelse.

Hovrätten skärpte straffet idag.
Senast redigerad av Picasso2 2019-08-26 kl. 20:54.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Jag utesluter i de teorierna heller liksom. Men tänk på hur mycket hot våld och sådant som många som jobbar som poliser, lärare, soc handläggare och just vårdpersonal etc får utstå i detta härliga mångkulturella samhälle... bara så jag resonerade. Sitter som inte på något svar

Hot och våld förekommer definitivt för de som jobbar inom vården. Men därifrån är steget långt till att de skoningslöst avrättas utanför sin port mitt på blanka dagen.

Jag utesluter heller ingenting. Men man ska börja nysta i det mest troliga. Och det mest troliga verkar vara kopplingen hon har haft till person/personer i gängmiljö. Personer som suttit inne 5-8 år för rån i 80 miljoner-klassen.

Man ska gå dit där det luktar mest skit, inte minst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
1 Slut på ammunition.
2 Mannen får lida när hans tjej, mor till hans barn, blir dödad för nånting han sysslar med. Snacka inte om hedersvåld, för GM är grym och saknar heder om ovanstående visar sig vara sant.

Hedersvåld saknar heder. Heder är så jävla fel översättning, det borde heta 'ryktesbrott'.
Citera
Medlem
karlsoons avatar
Helt riktigt.

Och hon är ju medhjälpare till mordet som folk skriver.
Citera
2019-08-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Hon har rätt att skriva ut receptbelagda narkotika klassade mediciner , spekulerar bara men att hon är läkare är inte irrelevant.

Hur många läkare har mördats på grund av det? Noll
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politikbetrieb
det kommer blir som med de andra morden, ärendet skrivs av. numera har malmöpolisen ett intressant svar...på polisanmälningar: "inget brott" så det spelar ingen roll om bevis förstörs. det kommer inte att leda till något som vanligt. polisen har viktigare saker för sig.
Precis. Började när Mangs första offer inte ansågs mördad. Malmöpolisen är ett stort fett skämt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppanz
för att döda rykten
• BO var måltavla
Varför
• vittnat i mord rättegång
Vilken?
• den mot Isak, skedde idag.
Maken?
• inte haft med kriminalitet att göra sedan avtjänat straff för rån i Danmark
• skjutning har skett på nattklubb i Malmö pga avvisning.

• bo död av skott i huvudet, barnet oskadd
menar du att du Vet det här? eller tror du?
Citera
2019-08-26, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hur många läkare har mördats på grund av det? Noll
Nä jag tror på vittnesmålet på något sätt, men förstår ändå inte vad kopplingen till Drivhalls elva år och just henne skulle vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in