2019-08-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fast mannen hon var med behöver ju inte varit hennes man. Det kan ha varit hennes bror eller vem som helst. Jag tycker det känns rätt troligt att kvinnan var målet och inte den närvarande mannen. Varför lämnade de annars honom levande kvar?
1 Slut på ammunition.
2 Mannen får lida när hans tjej, mor till hans barn, blir dödad för nånting han sysslar med. Snacka inte om hedersvåld, för GM är grym och saknar heder om ovanstående visar sig vara sant.
Citera
2019-08-26, 20:36
Medlem
Wajis avatar
https://www.youtube.com/watch?v=U1OW...ature=youtu.be

Nu hämtas bilen av bärgningskåren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Nej, den som ropade "de har skjutit Carro" vet vem som är skjuten. I den meningen syftar "de" till att det var flera skyttar, minst två om jag fattat saken rätt.

"De" kan vara uppdragsgivarna. Kan fortfarande vara en gärningsman. Tycker man ska vara väldigt öppna för mycket innan man börjar ringa in både antal gärningsmän, motivet och vem det kan vara.
Citera
Medlem
Marilyn, 65: ”Jag försökte stoppa blödningen” https://www.aftonbladet.se/a/4q0GO6
Citera
2019-08-26, 20:37
Medlem
Är det bara jag som är inne på att det är endå kan vara en hämnd mot hennes kille, men det gör faktiskt mer ont att mörda någon han älskar i hans närhet, än honom själv ?
Han kan ju fortfarande betala om det är en skuld som skulle ligga bakom.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Varför reagerar alla så mycket kraftigare när en kvinna dödas, kvinnor är trots bär trots allt större skuld till detta då de röstar för det i högre utsträckning.

Det handlar väl mer om att en tillsynes oskyldig person, dessutom kvinna med ett barn, avrättas med flera skott mitt på ljusa dagen. Det grova förortsvåldet just med skjutvapen når alltså även mammor med barn numera i det trygga sossesamhället. Och i det stora hela, som det verkar oskyldiga människor. Någonstans drar nog de flesta gränsen när kvinnor med barn blir beskjutna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnifique97
Bild på BO?
Men Googla för tusan, hur svårt är det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pestolera
Vems är Passaten, han kanske sökte någon där ?

Enligt ratsit har BO en volkswagen 2017. Enligt mrkoll flyttade maken in till BO för ca 1 år sedan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
https://www.youtube.com/watch?v=U1OW...ature=youtu.be

Nu hämtas bilen av bärgningskåren.

Kan ju vara som någon nämnde inman i tråden att man tror sig se att gm tar på bakdörren av den vita bilen och man hoppas hitta fingeravtryck
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Åhfan, nu verkar de bärga bort den vita bilen. https://www.youtube.com/watch?v=U1OW...ature=youtu.be

Vill gärna ha reg nr på den här bilen.. Det var ju denna bil GM sprang till.
Citera
2019-08-26, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej. Blir du kallad och inte kommer så blir det ett vite på 2000 kr (kan ha höjts något). Kommer du inte nästa gång du blir kallad så blir det polishämtning.

Njae.
Det är ju till själva rättegångden.
Du kommer ha förhörtd ett antal gånger innan och redan där kan du välja att säga att du inte vet eller sett något.
Eller att du inte kommit ihåg.

Men korrekt att om du kallats måste du dyka upp.
Men det finns inget krav att du måste säga det du vet. Däremot får du inte ljuga.
Citera
2019-08-26, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Jag är också inne på det som några nämnt, just detta att hon är läkare kan vara nyckeln till mycket. Kanske har hon försökt berätta sanningen för någon myndighet och det gör man inte ostraffat i de sinnessjuka klankulturerna. Alltså vilken sanning vet jag inte men... Har hon sagt för mycket, försökt ställa något till rätta? Så jävla äckligt att bli mördad för en sån sak. Ja verkligen bara spekulationer här från min sida men vad som helst kan ju hända idag, rättfärdiga människor få en kula i huvet, vem vet vilken lättkränkt mena-it som blivit ”trampad på tån”?

Släpp att hon är läkare.

Hon har levt kring person/er med gängkriminella kontakter! Det är DÄR man skall börja leta.

"Försäkringsbedrägeri", "Obetald studieskuld" herregud! Kom igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in