2019-09-10, 19:37
Medlem
10sekunders avatar
Den nya tjejen Josie är som en vandrande porrfilm hela hon. Beter hon sig någonsin normalt? Det hade inte förvånat mig om hon visade sig vara en spelad karaktär som en del av ett konstprojekt

Det märks på Jennifer att hon är på tok för mogen för att vara med men att hon gör det för att kunna fortsätta med sin livsstil ett tag till.

Marcelo och Jesper är riktigt pinsamma och slemmiga. Tragiskt att tjejerna flockas runt Marcelo som är epitetet av douchebag. Båda hans dukusåpa-ex Annica och Nina har talat väldigt illa om hur han behandlat dem när de var ihop med honom. Dessutom har han blivit spritfet och injicerat konstiga fillers i kinderna. Det måste vara för att han är D-kändis som han är så populär.
Citera
2019-09-10, 19:50
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudeknugen
Hon ser fan ut som Lilla My från Mumintrollen. Avskyr hennes ansikte. Fin kropp dock.

Visst har hon en fin kropp, om man nu gillar benrangel.

En platt röv och E6an verkar passera precis vid hennes bröstkorg, vilket gör att hon får s.k chipstuttar.

Samtidigt hade det sett ruggigt oproportionerligt med två meloner där fram och en Kim K-bakdel, när hon bara är typ 1.50m. Frågan är vad fan hon gör där från första början. Felcastad som få, bajskvinnan.

Bara jag som att hon ser ut som en kinesafghan?
Citera
2019-09-10, 21:22
Medlem
diam0nds avatar
Den där nya, Josie eller vad hon nu heter, vad försörjer hon sig på? Hon sa väl själv att hon inte jobbar så mycket (men när hon väl gör det så är det med sex), är hon lyxhora månntro? Blir intressant att se hur många i huset hon hinner ligga med. Egentligen är det synd om bruden, skriker dåligt självförtroende och för mycket kokain.
Citera
2019-09-10, 21:24
Medlem
Hunden007s avatar
det är klart att Jesper är skönare när han hånar en tjej som är jobbig.

Verkar vara en bra säsong med blåst folk.
Citera
2019-09-10, 22:00
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Den nya tjejen Josie är som en vandrande porrfilm hela hon. Beter hon sig någonsin normalt? Det hade inte förvånat mig om hon visade sig vara en spelad karaktär som en del av ett konstprojekt

Det märks på Jennifer att hon är på tok för mogen för att vara med men att hon gör det för att kunna fortsätta med sin livsstil ett tag till.

Marcelo och Jesper är riktigt pinsamma och slemmiga. Tragiskt att tjejerna flockas runt Marcelo som är epitetet av douchebag. Båda hans dukusåpa-ex Annica och Nina har talat väldigt illa om hur han behandlat dem när de var ihop med honom. Dessutom har han blivit spritfet och injicerat konstiga fillers i kinderna. Det måste vara för att han är D-kändis som han är så populär.

...Och ändå gör alla dumhuven till kvinnor samma misstag efter misstag gång på gång genom att dras till dessa personerna...

F.ö representera verkligen Jennifer precis vad som är fel med dagens generation av kvinnor. Naiva, korkade och hjärntvättade.
Citera
2019-09-10, 22:40
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Ärndet bara jag som fundeat över om Jesper och Marcelo trycker bola ihop? De har ju svullnat mycket ändå, (inte bara muskler utan ansiktssvullnad) och ffa syns det i eftersnacket på Viaplay. Samma var det med Genri när han var med i eftersnacket off season, lite moon face.

Visst att man kan bli svullen av spriten, men är ju rätt påtagligt.
Citera
2019-09-10, 23:03
Medlem
Jävlar vad Marcello fick svettas idag. Han kom undan rätt billigt ändå. Avslutade med fyrkant.
Bra säsong, inte så mycket tävling och paktande, mer intriger.
Citera
2019-09-10, 23:37
Medlem
Tror Jesper har dvärgkomplex och det är därför han är så elak mot Camilla. Josie och nathalie måste ha riktigt dålig självkänsla då dem har en fyrkant med en dvärg och Sveriges sliskigaste kille i tv. Stackars föräldrar
Citera
2019-09-10, 23:37
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Marcelo Pena, killen osar svartsjuk, manipulativ babbe. Var det inte Nina Glimsell Udovicic och Annica Englund som hade spridit ut vilken motbjudande äckel Marcelo egentligen är, när han till sitt försvar tog åt sig och började dementera detta? Hahaha, såklart han är en vidrig kille, kolla på killen, totalt hjärndöd chilenare.

Jesper Bengtsson är också en jävla fjant, närmast dvärg som tror sig vara något. En förlorare i verkligheten.

Annica känns ju knappast som en pålitlig källa, dels valde hon att bli tillsammans med Marcello trots att han behandlade henne som skit i Big Brother inför hela Svenska folket, visst dom var tillsammans i typ 5 år men alla fattar ju att han styrde henne med järnhand under dessa år, och nu helt plötsligt ska hon gråta ut och beklaga sig vilken idiot han är.

Annica är nog en av Sveriges mest pantade och ytliga tjejer som gör vad som helst för att synas.
Hon är enligt säkra källor extremt ytlig och ser ner på människor o.s.v.
Finns mycket skit att skriva om henne men varför ens ge henne någon uppmärksamhet överhuvudtaget för det är det hon vill.
Citera
2019-09-11, 00:17
Medlem
Vanstertrollets avatar
Jag känner allvarligt starkt att jag tappar tron på mänskligheten när jag ser sådana som Josie. 31 bast och så fruktansvärt genomtragisk människa. Mänsklighetens avfallshög.
Citera
2019-09-11, 00:37
Medlem
MrsVanity1s avatar
Väntar på att Nina ska komma in.
Hon och Marcelo bodde ju ihop och han skrev på för Paradise och sa inget och förde henne bakom ljuset.

Kan bara tänka mig vilket liv det blir.
Citera
2019-09-11, 01:39
Medlem
Nice av Jeppe att han fick knulla Natta. Hon är så jävla sexig. Nathalie Tyler låter som ett porrskådisnamn btw.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in