2019-10-08, 23:29
Medlem
Varför får man aldrig se när de käkar lunch eller middag, eller äter de endast frukost och får typ mackor sen?
Citera
2019-10-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Jag är inte besatt av snubben.. utan skrev att jag kommenterade hans bild angående att han är i M***o just nu! Då blockade han mig?
Fortfarande väldigt irrelevant för säsongens Paradise Hotel.
Citera
2019-10-08, 23:57
Medlem
Juridiskt sett finns det två kön, män och kvinnor. Men vi lever i dessa tider där det finns många, många fler kön. Vad skulle hänt om en kille som definierade sig som en tjej, eller tvärtom hade kommit in i huset eller typ en kille som är homosexuell: ställer sig den bakom sitt juridiska kön eller tvärtom?
Citera
2019-10-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
PH har ju åldersgruppen 14-40+ som tittare ala white trash i grov majoritet och 60% kvinnor kollar på de

Hade tittarna fått bestämma hade de sett helt annorlunda ut bara ta BB . Fifflar med siffror får ut de som inte tillför något drama/hatad och produktionens ord väger mest i slutänden !

Rodney da silva är en sak man kan söka på för o få lite inblick hur de kan se ut

Tittarsiffror är ju allt och de enda som verkar ha något innanför pannbenet är ju Adam och Helen och resten är ju där för o ligga och festa under 2 mån en gratis resa med mål för o festa o skämma ut sig

Ja vore kul om Rodney var med i PH han är ju tom en större bock än marre. Känd för sin storbamse med, men han kanske är för gammal?
Citera
2019-10-09, 04:47
Medlem
Spinnacers avatar
Vad har hänt i Camillas liv för att hon blivit sådär? Hon måste ha 0 självkänsla och se sig själv som skräp. Fattar ej, tycker hon är den snyggaste tjejen där inne.. Har varenda kille hon haft varit otrogen och dumpat henne eller nåt? Nog för att hon är 20 år och då är man inte så vis men.. i programmet så framstår hon som den kvinnliga motsvarigheten till ofrivillig hanrej/cuckold.

Inte oväntat att Alex åkte ut, hade glömt att han var med i programmet typ - likaså Nathalie förutom att hon ligger med killar ibland.
Citera
2019-10-09, 04:47
Medlem
Skulle inte förvåna mig om Marcelo hoppar på en säsong av big brother då hybrisen är på topp..
Citera
2019-10-09, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Jag är inte besatt av snubben.. utan skrev att jag kommenterade hans bild angående att han är i M***o just nu! Då blockade han mig?

Ja, du skrev samma inlägg två ggr till och med. Helt ointressant.
Citera
2019-10-09, 11:41
Medlem
Det behöver verkligen komma in nån stark spelare som vågar röra om i grytan för Marcelo. Han är väl mer eller mindre första val hos alla utom Helen. Man måste ge honom cred ändå för han har ju uppenbarligen spelat bra. Flowerboy är alldeles för mesig och snäll för att göra något. De behövs en Jeppe Johansson karaktär.
Citera
2019-10-09, 12:24
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Det behöver verkligen komma in nån stark spelare som vågar röra om i grytan för Marcelo. Han är väl mer eller mindre första val hos alla utom Helen. Man måste ge honom cred ändå för han har ju uppenbarligen spelat bra. Flowerboy är alldeles för mesig och snäll för att göra något. De behövs en Jeppe Johansson karaktär.

Hade varit kul om Jeppe Johansson kom in!
Citera
2019-10-09, 12:36
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Vad har hänt i Camillas liv för att hon blivit sådär? Hon måste ha 0 självkänsla och se sig själv som skräp. Fattar ej, tycker hon är den snyggaste tjejen där inne.. Har varenda kille hon haft varit otrogen och dumpat henne eller nåt? Nog för att hon är 20 år och då är man inte så vis men.. i programmet så framstår hon som den kvinnliga motsvarigheten till ofrivillig hanrej/cuckold.

Inte oväntat att Alex åkte ut, hade glömt att han var med i programmet typ - likaså Nathalie förutom att hon ligger med killar ibland.
Är nog inget en man kan skapa. Mest sannolikt barndomsrelaterat skulle jag tro.
Citera
2019-10-09, 13:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Hade varit kul om Jeppe Johansson kom in!

Kommer aldrig att hända då han blev diskad förra säsongen.
Citera
2019-10-09, 14:08
Medlem
Börjar tröttna på den här säsongen redan. Det är samma vissa om och om igen varje vecka. Marcelo haffar någon brud och ligger med henne, Camilla blir sur på Marcelo och "Flowergang" får motgång efter motgång. Tyckte Marcelo var en bra spelare innan jag insåg att tjejerna springer efter honom endast för att han är en "känd" realityprofil. Kan fortfarande inte förstå hur fyra bästa kompisar får vara inne på paradise hotel samtidigt. Erica gjorde det inge roligare eftersom hon känner Jesper sen tidigare.

Om Adam åker ut kommer den här säsongen dö ut. Hans kamp mot "wolfpack" är det ända som är underhållande enligt mig för tillfället. Tänk hur säsongen skulle vara utan Adam. Marcelo och Jesper skulle leka med alla där inne och skicka Theo och fimpen lite här och var som små hundar.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in