2019-09-09, 23:49
Medlem
Jag vet inte... tycker inte Camilla är så himla underhållande och mind you jag brukar gilla reality psykfall. Är hon genuint konstig eller spelar hon bara? Saknar Erika! Är trött på Camillas kanintänder. Tycker hon påminner lite om Kallur systrarna.
Citera
2019-09-10, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Jag vet inte... tycker inte Camilla är så himla underhållande och mind you jag brukar gilla reality psykfall. Är hon genuint konstig eller spelar hon bara? Saknar Erika! Är trött på Camillas kanintänder. Tycker hon påminner lite om Kallur systrarna.
Hon är den finaste där inne alla andra är plastiga
Citera
2019-09-10, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Vilka har gruppsex i morgon?

Ser ut som Jesper, Marcelo, hon den nya och Nathalie
Citera
2019-09-10, 02:31
Medlem
kukflashs avatar
Camilla känns som en typ av tjej som skulle kunna ljuga om en våldtäkt, grymt obehaglig.

Den nya tjejen verkar vara härlig, och snygg! Jesper är också skön, fattar inte allt hat mot honom
Citera
2019-09-10, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Camilla känns som en typ av tjej som skulle kunna ljuga om en våldtäkt, grymt obehaglig.

Hon är instabil, ja. Verkligen ett kap för castingen. Hon ljög väldigt mycket när hon påstod att hon inte var avundsjuk på den nya tjejen. Det märkte man direkt.
Citera
2019-09-10, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Hon är den finaste där inne alla andra är plastiga

Hmm håller med. Nya tjejen och Natalie är verkligen plastic fantastic.
Citera
2019-09-10, 10:31
Medlem
Citera
2019-09-10, 13:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Har Fredrik varit med i wild kids tidigare?
https://www.youtube.com/watch?v=8Xx-sSdmvYA

Låter typ lika och ser likadana ut

Såvida han inte bytt namn sedan 2007 så är det inte han. PH-Fredrik heter Olsson i efternamn och Wild Kids-Fredrik hette Sandberg.

https://mimmslovet.blogg.se/2007/may/wild-kids-3.html
Citera
2019-09-10, 13:51
Medlem
Ganonitos avatar
Har killarna där inne aldrig sett bröst förut? De stirrade på Josies bröst precis som om de var 12 år och såg en naken tjej för första gången i sitt liv? Särskilt snygga var de ju inte heller.

Och sedan när censurerar Tv3 rumpor? Könsorgan kan jag förstå för det gör de i de norska och danska säsongerna också, men rumpor? Kommer det bara vara tjejerna tro eller kommer killarna också censureras?
Citera
2019-09-10, 15:08
Medlem
Camilla är extremt obehaglig och genomvidrig person. Noll empati och har inga problem med att ljuga folk rakt upp i ansiktet för att få sin vilja igenom. Kontrollbehov som är värre än Erica dessutom. Ut med henne snarast.

Förstår f.ö. inte heller allt hat på Jesper, jämfört med hans tidigare säsong så är han ju lite rolig denna gång och inte bara någon slags wannabe-alfa.
Citera
2019-09-10, 17:49
Medlem
Bubba13s avatar
Inte för att vara ett svin rätt igenom nu, men fan vilket speciellt utseende Helen har. På ett dåligt sätt...
Citera
2019-09-10, 19:03
Medlem
Rudeknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba13
Inte för att vara ett svin rätt igenom nu, men fan vilket speciellt utseende Helen har. På ett dåligt sätt...

Hon ser fan ut som Lilla My från Mumintrollen. Avskyr hennes ansikte. Fin kropp dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in