Citat:
Jag har inte bett dig ta mig på allvar. Det här är Flashback - ett klotterplank på nätet där vilken idiot som helst kan klottra vad som helst. Jag hade börjat författa ett seriöst svar på ditt förra inlägg, men fick lägga undan det tills vidare för att jag har ett arbete att sköta. Jag skrev då ett kortare inlägg där jag bad dig ha tålamod till kvällen eller tills i morgon. Trots det tolkar du frånvaron av ett omedelbart svar på dina hundra frågor som att jag "fegar mig".Glidningen har gått från jordbruk till jordbruksareal, inte tvärtom. Jag har försökt leta efter en tydlig definition av begreppet men utan att hitta något. Inkluderas mark som ligger i träda eller ej? Om svaret är ja så har jordbruksarealen sannolikt inte minskar med 89 %. Avses enbart mark som brukas: då är det mer osäkert.
Nu när jag gett dig konkret svar så kan du väl försöka sluta fega dig och svara på huruvida du hade fel på de punkter jag frågade dig om ovan istället för att ignorera det i vanlig ordning? Det blir allt svårare att ta dig på allvar ju längre du håller på.
Nu när jag gett dig konkret svar så kan du väl försöka sluta fega dig och svara på huruvida du hade fel på de punkter jag frågade dig om ovan istället för att ignorera det i vanlig ordning? Det blir allt svårare att ta dig på allvar ju längre du håller på.
Jag är trött på din debattstil och tänker inte längre bemöda mig om att försöka besvara allt du skriver. Du har fått svar på din fråga om jordbruksarealen och det verkar som du backar om det, om än med lite slingrande förbehåll. Är det något mer du vill diskutera så får du vänligen ta en fråga i taget och tålmodigt vänta på svar. Gillar du inte de villkoren så är du välkommen att välja någon annan debattör att diskutera med.