2019-07-28, 11:45
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Räddningen kommer inte komma från FN eller "Gud" i alla fall.

Nope. Det konstaterade "vi" för åratal sedan. Diplomati är bra men ett lass "rockeye" löser problemet grundligt och slutgiltigt.

Nu får jag nog sluta med OT och återgå till att planera den Världskonspiration som många här "vet" att vi Judar håller på med....
Citera
2019-07-28, 11:45
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
chaffören erkände nu att han gjort fel läste jag på sydsvenskan.. ja no shit för nu inser han sitt misstag när han får sparken på måndag

Japp, when the shit hit the fan. Det är hans enda chans att rädda situationen. Men erkännandet kom efter att utredningen påbörjats och han stängts av, därför tror jag inte alls på vad han säger.
Citera
2019-07-28, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Det ena är likadåligt som det andra.
Islam har på tok för hårda krav på kvinnorna, men sverige har inga. De är lösa och knullar allt som rör sig. Det slutar med att kärnfamiljen kollapsar.

Svenska ungdomar har färre partners än vad vi föräldrar hade i deras ålder. För dig låter det som att det är ett större problem att kvinnor har olika sexpartners, en mycket omodern syn. Könssjukdomar sprids lika mycket (eller mer) av män. Otrohet är en komplicerad fråga, men den har inte med kön att göra. Slutligen, skilsmässor beror på många andra faktorer än ett sexuellt snedsteg. Tack och lov har både kvinnor och män i Sverige rätt att slippa vara gifta med varandra om det känns helt fel. Och släkten ska inte lägga sig i detta, som de verkar göra i vissa invandrargrupper.
Citera
2019-07-28, 11:49
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julemand
Busschauffören har rätt men ändå fel.
En sådan vacker tjej ska inte åka ensam på buss speciellt inte i snygga kläder även om hon själv vill det.
Busschaffören vet vilka bestar och ulvar som brukar åka med på hans linje..

Vi borde hellre tacka denna chaufför för att han"räddade" denna unga dam.
Ja vem vet (egentligen)? busschauffören kanske räddade Amanda från en stundande gruppvåldtäkt några hållplatser bort, längre in i någon "no go-zon"(?).

Vilken twist det hade varit!
Citera
2019-07-28, 11:50
Medlem
kungarolfs avatar
Jag hoppas alla mailbombar och ringer sönder hans arbetsgivare och kräver att skräpet till förare permanent får sparken.

https://www.skanetrafiken.se/kundservice/ antar jag det är.

Det är upp till er, FOLKET, att se till så att sådana islamistvärderingar inte får något utrymme i vårt svenska samhälle.
Senast redigerad av kungarolf 2019-07-28 kl. 11:56.
Citera
2019-07-28, 11:51
Medlem
Avstängd och erkänner han gjort fel. Det räcker en bit...
Citera
2019-07-28, 11:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
På franska rivieran kan man fortfarande se kvinnor bada toppless. Jag antar att man där inte tycker det är lika angeläget att anpassa sig till de medeltida mörkermännens syn på kvinnor.

De har ju tom burkaförbud på stränderna, men anklagas för rasism. Och det är väl bara nått år sedan det blev upplopp, om det var på en grekisk eller italiensk ö, eller på Cypern kommer jag inte ihåg. Båtflyktingar hade kastat sten på solande kvinnor som var topless på stranden, och lokalbefolkningen gick man ur huse för att lyncha dem men stoppades tyvärr av polisen.
Citera
2019-07-28, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Japp, when the shit hit the fan. Det är hans enda chans att rädda situationen. Men erkännandet kom efter att utredningen påbörjats och han stängts av, därför tror jag inte alls på vad han säger.

damage control?

jag undrar om inte någon chef också är inblandad?

alltså att chaffisen har fått direktiv och kanske följt dessa alltför strikt?

tänker typ en invandrare (troligen muslim) som jobbar tillfälligt som chaffis och är rädd om jobbet och följer arbetsgivarens direktiv

även om chaffisen gjort fel så borde det utredas hur det exakt ligger till,
Citera
2019-07-28, 11:59
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Ser det så här. Snyggingen var glad och tänkte åka och ta sig ett bad. Kanske det var goe Gösta eller Karl-Åke som körde, tänkte hon. De farbröderna blir glada åt lite kvinnligt behag, så hon tog på sig nåt trevligt för att bara vara trevlig. Sen sitter talibanen där istället. Kaos.
Senast redigerad av Dr.Krankentot 2019-07-28 kl. 12:08.
Citera
2019-07-28, 12:01
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
damage control?

jag undrar om inte någon chef också är inblandad?

alltså att chaffisen har fått direktiv och kanske följt dessa alltför strikt?

tänker typ en invandrare (troligen muslim) som jobbar tillfälligt som chaffis och är rädd om jobbet och följer arbetsgivarens direktiv

även om chaffisen gjort fel så borde det utredas hur det exakt ligger till,

Nej det tror jag inte. Chefer brukar vara måna om sina jobb och brukar vara väl införstådda med vad som gäller i Sverige, i alla fall på större företag eller som i det här fallet Skånetrafiken.

Det är antagligen en man med islamistvärderingar som känner sig kränkt av att se en kvinna gå lättklädd och därmed visa att hon bajsar på hans islamistvärderingar och kultur. Han kan med och göra sånt här därför att han vet att det i Malmö, och i stora delar av Sverige, finns massvis med människor som delar hans värderingar. Det kallas parallellsamhälle. Han tyckte sig ha vatten på sin kvarn. Det är resultatet av massinvandring från MENA.
Citera
2019-07-28, 12:02
Medlem
Skeldersans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Bikini har man när man badar. I övrigt bör man sätta på anständig klädsel för att inte folk ska tänka fula tankar om en. Tyvärr har unga flickor inte fått lära sig det eftersom perversa gubbar som du gläds åt deras naivitet ENBART för att du själv ska kunna flukta efter dem på bussen. PERVO!

Koranens sura 24, vers 31, påbjuder kvinnor ”att sänka blicken, vara anständiga, täcka sina bröst och inte framhäva sina behag för främlingar.”
Citera
2019-07-28, 12:06
Medlem
Vet vi vem chauffören är och vad som ligger bakom dennes påstådda agerande??

Varför avvisar han just Amanda när hennes klädsel beskrivs som extremt vanlig och normal på sommaren. Det borde vart flera tjejer både före och efter henne som haft shorts och top på sig?

Nån som sitter på fakta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in