2006-03-30, 13:06
  #85
Medlem
Carrickos avatar
Hmm, raken när man spelar sng´sligger på 10%..... Irriterande.
Citera
2006-03-30, 13:20
  #86
Medlem
Någon mer än mig som inte kan ladda ner klienten?

EDIT: Fick ner den till slut.
Citera
2006-03-30, 14:38
  #87
Medlem
Vrövhåls avatar
Jag fick iaf en hyfsat bra start på svenska spel, fick QQ på allra första handen på ett .5/1kr cashtable, fyrdubblade stacken
Citera
2006-03-30, 15:39
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carricko
Hmm, raken när man spelar sng´sligger på 10%..... Irriterande.

Det är väl ganska normalt.
Citera
2006-03-30, 15:43
  #89
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
Jag fick iaf en hyfsat bra start på svenska spel, fick QQ på allra första handen på ett .5/1kr cashtable, fyrdubblade stacken

Hur fan lyckades du med det?

Köpte du in dig på ett fullt inköp eller?

EDIT: Haha, kommer ta ett tag att vänja sig vid kronor. Tänkte först att du hade vunnit 400 dollars, d.v.s. fyrdubblat stacken på ett 0,5-1$ bord. Hade varit lite skillnad.
Citera
2006-03-30, 15:45
  #90
Medlem
uniteders avatar
Jag laddade ner klienten och kikade in som hastigast (efter lite problem med att logga in efterom ja hade glömt min kod) men spelade inget. Mitt första intryck är att det är fruktansvärt irriterande att de har allt på Svenska. Känns helfel ju!
Citera
2006-03-30, 15:53
  #91
Medlem
Lite skumt att man kan välja mellan två förvalsrutor för att lägga sig när nån har satsat... "Lägger mig" samt "Lägg mig"
Citera
2006-03-30, 15:59
  #92
Medlem
hazard simpsons avatar
Känner mig lite trög. Men hur fan för man över pengar från svenska spel till poker kontot? Jag har letat nu i en timma. Var står det? Jag hade 100kr på kontot och laddade hem poker klienten. Men jag hittar inte
Citera
2006-03-30, 16:02
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Känner mig lite trög. Men hur fan för man över pengar från svenska spel till poker kontot? Jag har letat nu i en timma. Var står det? Jag hade 100kr på kontot och laddade hem poker klienten. Men jag hittar inte
"Kassa"
Citera
2006-03-30, 16:04
  #94
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Känner mig lite trög. Men hur fan för man över pengar från svenska spel till poker kontot? Jag har letat nu i en timma. Var står det? Jag hade 100kr på kontot och laddade hem poker klienten. Men jag hittar inte
Snälla, säg att du inte har letat en hel timme

Citera
2006-03-30, 16:14
  #95
Medlem
rooys avatar
Sådärja nu testar jag också

Satte in 100 SEK och startade upp 2 sngs, en 30 SEK och en 20 SEK. Första handen i 20 SEK synar 6 pers, måste vara en jävla bra dealer!
Citera
2006-03-30, 16:25
  #96
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprut
Snälla, säg att du inte har letat en hel timme


Nej, jag överdrev lite där. Jag hittade det till slut. Blev lite stressad bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in