Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
Jag fick iaf en hyfsat bra start på svenska spel, fick QQ på allra första handen på ett .5/1kr cashtable, fyrdubblade stacken

Hur fan lyckades du med det?
Köpte du in dig på ett fullt inköp eller?
EDIT: Haha, kommer ta ett tag att vänja sig vid kronor. Tänkte först att du hade vunnit 400 dollars, d.v.s. fyrdubblat stacken på ett 0,5-1$ bord. Hade varit lite skillnad.