[quote=Trillske]Kör här.
Kort sagt:
1/2 har "bara" kassa passiva tomtar som syn/foldar bort sina inköp till en microskopisk summa som dom sedan använder till att bluffa allin med 47o.
0.5/1.0 är jävligt segt för aldeles för få vet tillräkligt om knapparna för att lyckas förlora sina inköp
2.5/5.0 är som 1/2, bara att det finns lite fler vana spelare. Med det jämnar ut sig för dumskallarna på 2.5/5.0
tror att dom verkligen är duktiga och lider därför av en massa sjuka former av "fancy-play-syndrom"
Alla gillar att syna. Dom brukar i tystnad säga ungefär
"Asså han vann förra potten och satsar igen i den här, vilken jävla buffel asså, jag blixtsynar mitt bottenpar".[/QUOTE]
haha garva lite där
Jag har grindat lite halvseriöst i ca 2 månader nu och har precis gått upp till 2/5 och med det lilla jag sett har jag fått uppfattningen att det är många som spelar weak/tight och loose/passive på den nivån.
Men samtidigt fler spelare som sitter på ett par bord med fulla inköp men alla verkar vara väldigt tråkiga TAGs. 2/5 verkar också vara den nivån där den orutinerade hobby-spelaren gillar att hålla till.
Hur skulle du säga 2/5 på svs är i jämförelse med $0.5/1 på random amerikansk sida?
Någon som lirar 500kr-turren nu?