Citat:
Ursprungligen postat av dot_
Tvivlar pa att det kommer vara sarskilt svagt motstand. Atminstonde inte i borjan da alla pokerhajar kommer kasta sig over klienten i jakt pa nyborjare att plocka latta pengar av. Men pa nagot langre sikt finns det onekligen potential.
Oh yes, tror som dig att i början kanske man ska avvakta. Sen när SS sett att allt fungerar kommer man säkerligen med en massiv reklamkampanj. Lägg undan till en fin bankrulle och spela sen!
Hur länge ska man avvakta? Svårt att säga... minst en månad tror jag, max 3-4...
Citat:
Ursprungligen postat av Kyparen
Precis SS har en förmåga att tro att det bara är dom som ska gå med vinst och inte spelarna. Det skulle helt ärligt inte förvåna mig om raken hamnade på 20-25% av potten! Och det värsta av allt är att folk skulle fylla borden även om den hamnade på 90% eftersom vanliga Svenssons inte litar på dom "oärliga" nätbolagen.
Nej nej... dom kommer att ta max 5%... kanske mindre för att ta marknadsandelar i början! Cap vid 20-30kr?
Citat:
Ursprungligen postat av silvr
Det är väl svensk vinstskatt som gäller också, eller? Tycker man raken blir hög ska man nog inte snegla på skattekostnaden då

Skatten betalar SS direkt till staten på sin vinst. Inget du behöver bekymra dig om.
Citat:
Ursprungligen postat av Toan
Ja, det blir säkert svensk vinstskatt så det är skönt att pokervinster inom EU är skattefria.
Jaha? Vad har det med saken att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av I-S
Raken är ju redan snorhög överallt så SS blir nog inte mkt värre. Låt oss gissa på
5%, max 30 kr?
Om man ska lira där blir det en rejäl omställning att lira med kronor tror jag. Det är ju dollar och euro som gäller överallt och kronor känns ovant!?
nej nej, jag tror rejken blir human!
Ja det kommer bli lite konstigt för de som spelar CG.
För oss som spelar sng/mtt så blir det ingen skillnad.