2013-02-20, 12:55
  #1453
Medlem
"Otillåtna Hjälpmedel" Låter som folk som använt PT3 eller HM2 vilket typ alla gör idag, vet inte om man får de på SVS doh.
Citera
2013-02-20, 12:59
  #1454
Medlem
herrgurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziwar
"Otillåtna Hjälpmedel" Låter som folk som använt PT3 eller HM2 vilket typ alla gör idag, vet inte om man får de på SVS doh.

Det gäller pokerbotar.
Citera
2013-02-20, 13:37
  #1455
Medlem
Tagelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka
Det gäller pokerbotar.

Är du säker på att Svs vet skilnaden?
Citera
2013-02-20, 13:41
  #1456
Medlem
Tagelbergs avatar
Någon påstod det var lägsta-nivån. Man undrar ju vilka det kan vara? Jag har ingen direkt upplevelse av botar. Tycker att det skulle märkas.
Citera
2013-02-20, 13:46
  #1457
Medlem
pokerbotar alltså...

90 000 spelare spelar de nivåerna.

Borde handla om lowstakes och under riktigt lång tid med andra ord...
Citera
2013-02-20, 13:51
  #1458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lajban
pokerbotar alltså...

90 000 spelare spelar de nivåerna.

Borde handla om lowstakes och under riktigt lång tid med andra ord...
Jag tror mig veta en av dem i alla fall. Riktigt skum typ som aldrig skriver i chatten, är inne och grindar 5kr-50kr turrar hela dagarna. Har flera 1000 games och låg skapligt mycket +, men nu har h*n tagit bort sig från sharkscope.

EDIT: Ska kolla idag om h*n är inne, om inte
__________________
Senast redigerad av NgulBanan 2013-02-20 kl. 13:53.
Citera
2013-02-20, 14:09
  #1459
Medlem
lulz123s avatar
Att använda en bot lär ju knappast vara olagligt även om det bryter mot deras spelvillkor? Om en person däremot utgav sig för att vara 14 olika kanske det är urkundsförfalskning eller något sånt iofs?

Hoppas nicken kommer ut.
Citera
2013-02-20, 14:19
  #1460
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Att använda en bot lär ju knappast vara olagligt även om det bryter mot deras spelvillkor? Om en person däremot utgav sig för att vara 14 olika kanske det är urkundsförfalskning eller något sånt iofs?

Hoppas nicken kommer ut.

Så att bryta ett avtal är inte olagligt menar du?


Skulle vara intressant att veta vilken form av bottar det är, antagligen low-stakes pushbottar för NL cg.
Citera
2013-02-20, 14:33
  #1461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Så att bryta ett avtal är inte olagligt menar du?

Det är inte olagligt, nej.
Däremot är det otillåtet och resulterar förmodligen i att pokersajten stänger av spelaren i fråga.
Citera
2013-02-20, 14:48
  #1462
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Hur kan pokerbottar i lowstakes få ihop 1,8 miljoner? låter otroligt
Citera
2013-02-20, 14:54
  #1463
Medlem
Vill minnas att det var ett par nick som det snackades om redan för ett par år sedan. De hade exakt samma stats och lirade sjukt många timmar.

Kul att veta om man själv torskat pengar mot botar, vill tro att man är observant nog att anpassa sitt spel...
Citera
2013-02-20, 14:55
  #1464
Medlem
herrgurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Hur kan pokerbottar i lowstakes få ihop 1,8 miljoner? låter otroligt

Varför det? Det finns sjukt mycket pengar att håva in på lowskates. Det är ju där fisken hänger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in