Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lajban
pokerbotar alltså...
90 000 spelare spelar de nivåerna.
Borde handla om lowstakes och under riktigt lång tid med andra ord...
Jag tror mig veta en av dem i alla fall. Riktigt skum typ som aldrig skriver i chatten, är inne och grindar 5kr-50kr turrar hela dagarna. Har flera 1000 games och låg skapligt mycket +, men nu har h*n tagit bort sig från sharkscope.
EDIT: Ska kolla idag om h*n är inne, om inte