2019-07-23, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Men sluta. Pedofiler ger sig på 9-åringar. Typ. Inte 14-15-åringar. Icke desto mindre har han begått ett grovt brott enl amerikansk lag.

Hur kan sex med en 14 åring straffas som våldtäkt då, oavsett sk samtycke? Men kalla det hebifili om det känns bättre. Sen utgår ni från att han inte gett sig på yngre också.
Citera
2019-07-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roovet
Tjejen är 15, fyller 16 i Augusti. Nej jag tycker inte att det är ok för det men har sett att många undrat över åldern.

https://m.facebook.com/story.php?sto...cus_composer=0

Bra vaskat fram! Om man då tänker att de säkert haft en del kontakt över nätet innan och det kan ha pågått länge så kan hon ha varit 14 eller yngre när det började. Grooming grooming grooming.
Citera
2019-07-23, 20:53
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Skrämmande att så många i tråden blir så kränkta för att vissa kallar snubben för pedofil.

Precis, det var likadant om smygbögen från UD: (FB) Vem är bögen på UD som vill vara pedofil?

Sinnessjukt när människor som minsann tycker att det är pedofili när man som 40/50 åring knullar en 10 åring men inte med en 13-åring för att det är ju en tonåring i fertil ålder! En massa ordtrixande från smygpedofiler som inte kan låta bli att ge sig på barn (Ja då talar jag om barn under 15 år, som inte räknas som byxmyndiga enligt svensk lag). Det är pedofili och inget annat, någon jävla smygpedofildåre som minsann ska läxa om mig om begreppen "Hebefili och Pedofili" kan dra åt skogen. Jävla pedofilmiffon som ska leka smarta och kunniga.
Citera
2019-07-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Enligt er egna definition kanske. Inte enligt amerikansk lag så håll käften horungar.

Läs på lite...innan du försöker definiera sånt du inte kan.....
Citera
2019-07-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Och du är nog inte så mogen....
Det finns 2 begrepp för folk som tänder på unga
Pedofil 0-9år
Hebefil 10-15år.
Så använd rätt ord för fasen!

Det var då ett jävla tjat om hebbefiler. En stunden är det könsmognad för att i nästa stund vara ålders indelat i klassificeringarna, lägg av med det. Pedosar verkar ha jäkligt svårt att bestämma sig och vara överens om deras vidriga diagnos

Sen en annan sak. Det är hög tid att Pedosar lägger av med att åka USA och skämma ut Sverige... Minst andra gången på ett halvår FFS. Jädra knäppskallar
Senast redigerad av T.S Garp 2019-07-23 kl. 21:16.
Citera
2019-07-23, 20:57
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing

Som att det skulle vara en förmildrande omständighet att vara "Hebefil", nej det är det inte hur mycket du än vill få det till det. I Florida är man dessutom inte byxmyndig förrän man är 18, de tolkar alltså brottet som mycket grövre om man legat med en 14-åring som vuxen jämfört med här. Jag tror inte de intagna ser honom som "hebefil", snarare som pedofil. Du kan gå tillbaka till grottan med dina definitioner, allmänt vettiga människor klassar det som pedofili.
Citera
2019-07-23, 20:58
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing

Du kan ju prova, försök övertyga en pappa till en valfri flicka att du är intresserad av lite hebefili med henne och se sen vad som händer med dig.
Citera
2019-07-23, 21:00
Medlem
Jag är inte så speciellt insatt i ämnena, men här är Wikipedias svar på vad pedofili och hebefili är för något:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili
https://sv.wikipedia.org/wiki/Hebefili

Citat:
Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, "barn" och philia, "kärlek", "vänskap") är en beteckning för en vuxen människas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet (vanligtvis 13 år eller yngre).[1] Då attraktionen riktas mot unga tonåringar (personer i pubertetsåldern), snarare än yngre barn, används istället begreppet hebefili eller efebofili.
Citera
2019-07-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag är inte så speciellt insatt i ämnena, men här är Wikipedias svar på vad pedofili och hebefili är för något:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili
https://sv.wikipedia.org/wiki/Hebefili

Ni har svävat iväg långt off topic nu. Detta jäkla hebefili är alltså dragning till tonåringar som haft sin pubertet. Jag har inte hört talas om att tioåringar har haft sin pubertet och så vidare. Det är klart att alla begrepp har en undergrupp, men det finns samlingsnamn det vill säga det som används mest. Och det ordet är i detta fallet pedofil.

Den här mannen kan lika gärna göra en till tatuering på kroppen, och vem vet kanske får han hjälp med det i fängelset, det kommer i så fall stå Pedofil. Eller de är ju fasligt religiösa av sig där borta så det blir kanske ett citat ur bibeln istället,
på engelska då förstås:
"Den som förför en av dessa små som tro på mig, för honom vore det bättre att en kvarnsten hängdes om hans hals och han sänktes i havets djup."
Citera
2019-07-23, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han tar mediciner (psykofarmaka). Han är nog inte vid sitt sinnes fulla bruk.

Är det amerikansk psykofarmaka, som kan ge psykoser och hypersexualitet som biverkning tex?

Lite info:

https://www.emedexpert.com/side-effe...ncreased.shtml
Citera
2019-07-23, 21:13
Medlem
Så nu är det fastställt. Jäntan är 15 och fyller 16 om en månad. Kan vi släppa siffran 14 iaf. Även om hon förmodligen var 14 när kontakten inleddes.
Citera
2019-07-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Så nu är det fastställt. Jäntan är 15 och fyller 16 om en månad. Kan vi släppa siffran 14 iaf. Även om hon förmodligen var 14 när kontakten inleddes.

Fattar du inte att det är det som är brottet, grooming. Det är när det började och hur det gick till som räknas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in