2021-04-02, 11:07
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Helt jävla sjukt.När sex är frivilligt ska ingen kunna dömmas.
En jävla offermentalitet.

Hade varit en annan sak om han våldtagit henne eller hon blivit manipulerad.

What?

Går den lagliga gränsen vid 18 år så gör den det.

Gubben var väl 46 och visste mycket väl att han gick över gränsen.

Nu får han stå sitt kast.
Citera
2021-04-02, 11:08
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
han skulle följt lagarna i landet istället för sin egen kuk och ja han är en pedofil i det närmaste i allafall

Japp han kommer få det kul med alla gorillor på kåken. En söt nätt asiat.
Citera
2021-04-02, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
What?

Går den lagliga gränsen vid 18 år så gör den det.

Gubben var väl 46 och visste mycket väl att han gick över gränsen.

Nu får han stå sitt kast.

Bara för at lagen säger nåt så betyder inte det att det är rätt.
Likadant som att våldäktsmän i sverige får 2 års fängelse eller liknande.
Citera
2021-04-02, 12:43
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Ja, detta må ha varit ett väldigt överdrivet straff, visst omoraliskt av honom att ha sex med en så pass mycket yngre person men allting var frivilligt från bådas sidor. Med det sagt tycker jag fortfarande att han ska ha ett straff, men inte så hårt som 15 år i fängelse.
Är du rädd för att hamna i samma sits? Då vill du ju naturligtvis ha rabatt eller helst inte något straff alls. En sexförbrytare oavsett vad han är dömd för SKALL sitta på en normalavd. på fängelset. Där skipas rättvisa, tro mig!
Citera
2021-04-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Är du rädd för att hamna i samma sits? Då vill du ju naturligtvis ha rabatt eller helst inte något straff alls. En sexförbrytare oavsett vad han är dömd för SKALL sitta på en normalavd. på fängelset. Där skipas rättvisa, tro mig!
Jag hade definitivt förstått straffet om det var så att han våldtog på riktigt, nu var det frivilliga samlag, och jag har redan sagt att jag fortfarande tycker att han ska straffas, men inte med 15 år i fängelse. 5 år hade varit rimligt.
Citera
2021-04-02, 12:58
Medlem
ahhhh jesus han är 44 så om han sitter hela tiden så är han 59 år bara att gå i pension sen, han kommer att leva på brödsmulor resten av livet .....

den 37 åriga pedofilen som lät grannflickan slita av han fick 3 månader
Senast redigerad av Blacksune 2021-04-02 kl. 13:06.
Citera
2021-04-02, 13:30
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Jag hade definitivt förstått straffet om det var så att han våldtog på riktigt, nu var det frivilliga samlag, och jag har redan sagt att jag fortfarande tycker att han ska straffas, men inte med 15 år i fängelse. 5 år hade varit rimligt.

Egentligen skulle han få livstid men han lyckades smita undan det. Livstid och kemisk kastrering är rimligt för såna som han om man ska vara human.
Citera
2021-04-02, 13:48
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Helt jävla sjukt.När sex är frivilligt ska ingen kunna dömmas.
En jävla offermentalitet.

Hade varit en annan sak om han våldtagit henne eller hon blivit manipulerad.
Och vad fan tror du har hänt? Har du sett hur ful han är? Sen är han förmodligen i samma ålder som flickans morfar. Han gromade ett litet barn och sen åkte han över halva jorden för att knulla barnet.
Naturligtvis har hon blivit manipulerad, det är därför det finns åldersgränser för barn är väldigt lätt att manipulera.
Citera
2021-04-02, 14:43
Medlem
Knivur-273s avatar
Skadeglädjen är den sanna glädjen...

Att vara sexuellt intresserad av fjortisar har alltid legat borta för min egen del. Jag föredrar vuxna kvinnor, inte allt för mycket yngre än jag själv.

Sedan finns personer som Franzosen Emanuelle Macron som gifter sig med en gammal skrynklig gall-ko i sina unga år, tillika hans skollärarinna. Extremt patetiskt, haha.
Senast redigerad av Knivur-273 2021-04-02 kl. 15:25.
Citera
2021-04-02, 14:47
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag gillar att USA tar det på allvar. I Sverige har han fått en klapp på axeln och böter.
Citera
2021-04-02, 15:18
Medlem
Citat:
Svensk straffskala för barn och snabbknullare är ett hån mot offren. I sverige vill man inte ha hårda lagar för sexbrott eftersom i sverige har ni människor som kapten klänning i bestämmande positioner. Jag har länge funderat på hur ett land som dömer en narkoman, just för att han är narkoman, tlll längre straff än en våldtäktsman kan hålla befolkningen nöjd och tyst utan direkta våldshandlingar. Sveriges högsta jurist har nyligen varit misstänkt för våldtäkt vilket i mina ögon borde få folk att vakna upp, ni lever i ett land byggt av makten för makten. Snacka om omvända världen!
Brottslingar ska inte straffas för offrens skull, de ska straffas som ett avskräckande exempel för att minimera framtida offer. Det är den enda meningen med att straffa folk. Eftersom ingen tycker att det är värt två års fängelse för att få begå en våldtäkt så finns det ingen anledning att ha ett hårdare straff än så.
Citat:
En som har sex med underårig, och själv är äldre, ska enligt tjuvmoral aldrig någonsin mer kunna ha ett fungerande liv. Om hagamannen fått samma behandling av samhället som en narkoman efter avtjänat straff hade han varit hemlös och jaktat villebråd. Men ikke! kapten klänning och hagamannen kan i lugn och ro fortsätta sina liv medan heroinisten Kal skall bo på gatan och jagas dagligen av svensk polis. Heja sverige friskt humör!
Isåfall är tjuvmoral fullständigt idiotisk. Alla tjänar på att en brottsling efter avtjänat straff åter kan bli en fungerande medborgare i samhället.
Jag håller med om att knarkare inte ska straffas, de ska hjälpas. Straffen för narkotikabruk är för höga, straffen för sexualbrott är det inte.
Citera
2021-04-02, 15:19
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Jag gillar att USA tar det på allvar. I Sverige har han fått en klapp på axeln och böter.

Japp. Han skulle få livstid egentligen men någon åtalspunkt lades ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in