2019-07-27, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiljan
Förstår exakt vad du menar. Hon tror sig vara kär och är beredd att ha sex med honom för hon är rädd att hon förlorar honom.

Så priset (betalningen) för att få vara kvar hos honom blir att hon har sex med honom.

Till alla som nu läser att hon var med på det så nej det är inte det jag säger. Han har manipulerat henne och fått henne dit. Med största sannolikhet så förstår hon inte själv att han bearbetat henne. Hon har i sin värld hittat kärlek och gått med på handlingar för att hon tror det förväntas av henne.
Exakt. På pricken det jag menar. Massor av förälskade tjejer gör saker, som de annars inte skulle göra, för att hålla killen nöjd. Och att manipulera en oerfaren flicka kan inte ha varit så svårt. Det är så otroligt vidrigt att han medvetet gjort detta mot henne. Så gott som alla tjejer minns vem som tog deras oskuld, så detta kommer hon få bära med sig hela livet.

Jag hoppas hon får bra psykologer så skadorna kan minimeras.
Citera
2019-07-27, 09:59
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Exakt. På pricken det jag menar. Massor av förälskade tjejer gör saker, som de annars inte skulle göra, för att hålla killen nöjd. Och att manipulera en oerfaren flicka kan inte ha varit så svårt. Det är så otroligt vidrigt att han medvetet gjort detta mot henne. Så gott som alla tjejer minns vem som tog deras oskuld, så detta kommer hon få bära med sig hela livet.

Ja han är ett rovdjur som hittat ett offer som var lätt att jaga. Hon är med stor sannolikhet djupt ärrad över förlust av sina föräldrar. Törstar efter kärlek, uppmärksamhet och att få känna sig speciell.
Så hon blev ett lätt byte är inte svårt att förstå. Hon ställde säkerligen upp på det ena och de andra enbart för att han sa rätt saker som hon behövde höra.
Citera
2019-07-27, 10:10
Medlem
Han kommer bli så jävla sönderägd i fängelset alltså! Pedofiler är längst ner i hierarkin plus att asiater är lägst i rang rasmässigt. Man funderar ju på hur fan man är funtad om man tycker det är värt risken med tanke på konsekvenserna det här kommer få nu. Trevliga program på tv om de där amerikanska fängelserna...
Citera
2019-07-27, 10:15
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:

Mycket möjligt att det handlar om äkta kärlek,
Det som tyder på det är att killen läste på om lagarna och bestämde sig att skita i det

Kommer visa sig,
Förresten så är det inte Pedofili, hon var väl 14 år om jag förstår rätt. Dvs nästan lagligt i Sverige

Stefan Löfven borde byta ASAP rocky mot den här filuren så blir alla nöjda, låt han få ett kortare straff i Sverige han har ju uppenbara problem

Obs menar inte att försvara denne brottsling men objektivt så är det ju nånting han knappast hade blivit straffad för hårt i Sverige
Citera
2019-07-27, 10:19
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:

Tror inte så mycket på det där om skadorna och psykologer, det är bullshit offermentalitet
Citera
2019-07-27, 10:20
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaigeOwens
Det som tyder på det är att killen läste på om lagarna och bestämde sig att skita i det

Kommer visa sig,
Förresten så är det inte Pedofili, hon var väl 14 år om jag förstår rätt. Dvs nästan lagligt i Sverige

Stefan Löfven borde byta ASAP rocky mot den här filuren så blir alla nöjda, låt han få ett kortare straff i Sverige han har ju uppenbara problem

Obs menar inte att försvara denne brottsling men objektivt så är det ju nånting han knappast hade blivit straffad för hårt i Sverige

Dessa godhetsapostlar förstör Sverige. Du vill ha hem fanskapet så han kostar oss pengar? Låt honom ruttna där borta.
Citera
2019-07-27, 10:24
Medlem
Nu måste Stefan Löfven vakna och sätta press på Trump.
Citera
2019-07-27, 10:29
Medlem
Citat:
Tror inte så mycket på det där om skadorna och psykologer, det är bullshit offermentalitet
Hon började manipuleras när hon var 13-14 av en medelålders man. Sånt går inte spårlöst förbi.
Citera
2019-07-27, 10:31
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Dessa godhetsapostlar förstör Sverige. Du vill ha hem fanskapet så han kostar oss pengar? Låt honom ruttna där borta.
Whatever det var bara ett förslag hur Stefan Löfven skulle kunna lösa situationen med Rocky som sitter oskyldigt inlåst.
Citera
2019-07-27, 10:33
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Hon började manipuleras när hon var 13-14 av en medelålders man. Sånt går inte spårlöst förbi.
Det är vad du säger ja,
Kanske älskar han henne,
Kommer visa sig som sagt
Citera
2019-07-27, 10:41
Medlem
Wiljans avatar
Citat:

För mig är det omöjligt att det handlar om äkta kärlek. En 43-årig man faller inte handlöst för en 13-14 åring via internet. Helt orimligt!

Även om de hittade varandra av en slump och hon var det absolut sexigaste, roligaste och vackraste han någonsin ”träffat” så borde han ha backat och insett att hon är för ung och enbart runkat till den syndiga tanken av henne.

Jag har rest jorden runt. Inte en enda gång har jag kollat upp straffskalan för eventuellt straff för att knulla någon som är 30-år yngre än mig i det landet jag ska resa till. Inte en enda gång. Inte ens här hemma vet jag vad för straff jag skulle få om jag låg med en 14-åring.

Han har målmedvetet JAGAT henne. Sagt och gjort rätt saker för att få henne dit han ville. Till ett sunkigt motell. Där har han försökt lägga lite band på sig och ”bara” onanerat med henne. Till slut tog rovdjuret över och han använde henne som en jävla sexdocka. Tog hennes oskuld och utnyttjade henne 3 gånger till. Dagen efter är hon så svullen och öm att när han försöker klättra på henne igen så får han inte ens in den i henne.

Det är INTE kärlek.
Citera
2019-07-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phozonee
Vad fan har föräldrarna med saken att göra?

Ja om föräldrarna går med på tex äktenskap, så kan man fullt lagligt gifta sig med minderåriga i flertalet av USA´s delstater... Och därefter ha så mycket sex som man behagar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in