Citat:
Ursprungligen postat av
PaigeOwens
Mycket möjligt att det handlar om äkta kärlek,
Det som tyder på det är att killen läste på om lagarna och bestämde sig att skita i det
För mig är det omöjligt att det handlar om äkta kärlek. En 43-årig man faller inte handlöst för en 13-14 åring via internet. Helt orimligt!
Även om de hittade varandra av en slump och hon var det absolut sexigaste, roligaste och vackraste han någonsin ”träffat” så borde han ha backat och insett att hon är för ung och enbart runkat till den syndiga tanken av henne.
Jag har rest jorden runt. Inte en enda gång har jag kollat upp straffskalan för eventuellt straff för att knulla någon som är 30-år yngre än mig i det landet jag ska resa till. Inte en enda gång. Inte ens här hemma vet jag vad för straff jag skulle få om jag låg med en 14-åring.
Han har målmedvetet JAGAT henne. Sagt och gjort rätt saker för att få henne dit han ville. Till ett sunkigt motell. Där har han försökt lägga lite band på sig och ”bara” onanerat med henne. Till slut tog rovdjuret över och han använde henne som en jävla sexdocka. Tog hennes oskuld och utnyttjade henne 3 gånger till. Dagen efter är hon så svullen och öm att när han försöker klättra på henne igen så får han inte ens in den i henne.
Det är INTE kärlek.