Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Ja, vad jag förstått så är det ganska egalt var man börjar, om man planerar att söka vidare sen. Kanske hjälpen en del dock om man har möjligheter att knyta kontaker som man kan dra nytta av i framtiden, men det är nog svårt att träffa rätt folk medans man jobbar som ordningspolis o.s.v.
Södra Roslagen verkar vara typ norrort. Kände igen termen för det fanns en domsaga (tingsrättsområde) som hetter Södra Roslags förut, och inkluderade delar av området.
Verkar finnas lite allt möjligt i det lokalpolisområdet. Hamnar du man i Sollentuna så lär det vara en hel del droger och skit, hamnar man typ i Täby eller Danderyd så lär det väl vara stökiga hemmafester och någon som tjafsat med en dörrvakt på krogen som värst.

Citat:
Ursprungligen postat av
Doses
Nope, det fick inte jag.
Vill gärna höra vad de säger till dig ang. aspiranten, återkom gärna!
Hade mitt samtal idag, valde nord. Har lite beslutsångest mellan nord och city, men känner till nord bättre o skulle vilja kunna flytta dit så småningom.
Man utgår tydligen från tre olika kontor ( man får ett), i nord var det Norrtälje, Täby och det tredje är antingen Solna eller Sollentuna.
Bara jag inte får Norrtälje så blir jag nöjd

vill kunna åka kollektivtrafik till jobbet.