Citat:
Fick du en 1:a på testet så är det nog inte värt att söka igen, nej. Sättet du skriver visar väl på ett UNIQ-resultat under medel, också. Och ditt sätt att hantera motgångar visar på att du nog inte skulle klara psykologen.Det gör jag....tillslut, - jag söker inte igen.
Jag är inte idiot. Jag har läst in gymnasiets senare kurser i matematik
och har A i juridik etc, på egen hand. Båda mina föräldrar har en högskoleexamen.
Saknar B-körkort däremot och bedömer själv att det innebär 6-12 månader, för att bli en stabil förare.
Detta faktum hade jag vägt in i en "seriös rekryteringsprocess",
som en befintlig och avgörande brist hos enskild kandidat, där det givna målet då skulle vara att tillsätta en utbildningsplats, inom det närmaste.
De ska trotts allt ta hänsyn till möjligheten att lyckas ta sig igenom hela utbildningen och
helst vill man ju ha 0% avhopp.
Jag hade alltså vägt in B-körkort som en faktor om jag varit rekryterare och därmed inte godkänt en kandidat på de första delmomentet, där spärrtiden om 12 månader ifråga som ett kuggat UNIQ då ger då istället skapar utrymme/tid för att ordna ett körkort.
På kort sikt sparade de dessutom en hotellnatt. Det är statens kassa som finansierar.
Jag pratar alltså om i mitt fall här, baserat på min enskild sökprofil i sin helhet.
De fysiska testerna hade jag klarat eftersom jag idrottar året runt.
Man kan med ögat se att jag ägnat en hel del tid åt träning.
Om inte annat bör jag vara så korkad och "handikappad" att jag snarast behöver personlig dubbel assistans och ersättning ifrån samhället för att kunna ta mig upp för en trappa och fungera kognitivt.
Jag är inte idiot. Jag har läst in gymnasiets senare kurser i matematik
och har A i juridik etc, på egen hand. Båda mina föräldrar har en högskoleexamen.
Saknar B-körkort däremot och bedömer själv att det innebär 6-12 månader, för att bli en stabil förare.
Detta faktum hade jag vägt in i en "seriös rekryteringsprocess",
som en befintlig och avgörande brist hos enskild kandidat, där det givna målet då skulle vara att tillsätta en utbildningsplats, inom det närmaste.
De ska trotts allt ta hänsyn till möjligheten att lyckas ta sig igenom hela utbildningen och
helst vill man ju ha 0% avhopp.
Jag hade alltså vägt in B-körkort som en faktor om jag varit rekryterare och därmed inte godkänt en kandidat på de första delmomentet, där spärrtiden om 12 månader ifråga som ett kuggat UNIQ då ger då istället skapar utrymme/tid för att ordna ett körkort.
På kort sikt sparade de dessutom en hotellnatt. Det är statens kassa som finansierar.
Jag pratar alltså om i mitt fall här, baserat på min enskild sökprofil i sin helhet.
De fysiska testerna hade jag klarat eftersom jag idrottar året runt.
Man kan med ögat se att jag ägnat en hel del tid åt träning.
Om inte annat bör jag vara så korkad och "handikappad" att jag snarast behöver personlig dubbel assistans och ersättning ifrån samhället för att kunna ta mig upp för en trappa och fungera kognitivt.
Men det är okej. Alla kan inte vara lämpade för alla yrken. Finns nog något annat arbete du kan klara av bättre än polisyrket.

PS. Varför sökte du utan körkort? Det är ju obligatoriskt, och det finns ingen möjlighet att få dispens från det kravet.