2020-05-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback.f.b
Det är första gången jag söker.
Ska göra testerna om två veckor.
Ganska stressad.
De har tagit bort cykeltestet !

Alla ni som har gjort klart testen, vad har ni för tips till mig ?
Samma här, oxå om 2 veckor... börjar bli nervös.
Har läst igenom typ 100 sidor i den här tråden, där och Bli polis på FB står rätt mkt tips.
Citera
2020-05-30, 23:14
Medlem
Folk som jobbar civilt på polisen idag får gå en 1års utbildning, ha full lön under hela utbildningen, alla litteratur betald och sen behålla lönen dom fick som civilanställda + löneförhöjning för kompetens höjning. Dom blir alltså poliser på 1 år. Ni ska gå 2 år ta lån i 2år sen få 15.000 kr i mån i 6mån och sen ytterliggare provanställning 6mån. Vart är rättvisan i detta?? Vakna för fan.
Citera
2020-05-30, 23:47
Medlem
Tror ni rekryteringsmyndigheten kommer öppna upp för västra Götalands län innan terminsstart? Ser ju inte särskilt ljust ut för tillfället..
Citera
2020-05-31, 00:03
Medlem
Jag bor också i Västra Götaland och blivit "parkerad" på prövning 19 juni - midsommarafton Ni som nyligen varit på prövning och blivit antagna var fanns det utbildningsplatser kvar? Jag vill helst gå i Växjö.
Citera
2020-05-31, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxeko
Tror ni rekryteringsmyndigheten kommer öppna upp för västra Götalands län innan terminsstart? Ser ju inte särskilt ljust ut för tillfället..

Jag fick en ny tid om 2,5 vecka. I Stockholm dock istället för Malmö. Måste dock försöka boka om den då det är lite tidigt för mig.
Citera
2020-05-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumohra
Jag fick en ny tid om 2,5 vecka. I Stockholm dock istället för Malmö. Måste dock försöka boka om den då det är lite tidigt för mig.

Hoppas det löser sig för dig med tider, för min egen del får jag fortsätta ha is i magen.
Citera
2020-05-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gammelmorsan
Jag bor också i Västra Götaland och blivit "parkerad" på prövning 19 juni - midsommarafton Ni som nyligen varit på prövning och blivit antagna var fanns det utbildningsplatser kvar? Jag vill helst gå i Växjö.

Jag blev antagen i mitten av maj o fick välja studieort. Då fanns det platser kvar på alla skolorna.
Citera
2020-06-01, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liquiddiamond
Jag blev antagen i mitten av maj o fick välja studieort. Då fanns det platser kvar på alla skolorna.

Låter bra Får se om jag blir kallad till Stockholm istället för Malmö på prövning nu då som någon här ovanför blivit. Skåningarna vill ju inte ha med oss i Västra Götalandsregionen att göra
Citera
2020-06-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liquiddiamond
Borås
Har du med kommit in? vart blev det för dig isf?

Jag har också kommit in och för min del blev det Malmö
Citera
2020-06-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumohra
.

Sök i Stockholm, ring upp de , jag tror de har några lediga tider kvar !
Lycka till
Citera
2020-06-01, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clubber-Lang
Samma här, oxå om 2 veckor... börjar bli nervös.
Har läst igenom typ 100 sidor i den här tråden, där och Bli polis på FB står rätt mkt tips.
Det jag vet är att de tog bort cykeltest!
jag har 17-18/6.
Citera
2020-06-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback.f.b
.

Sök i Stockholm, ring upp de , jag tror de har några lediga tider kvar !
Lycka till

Ringde idag, men de hade ingenting. Rekommendationen var att ta tillbaka ansökan och sen söka igen för att kunna boka en ny tid längre fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in