2019-07-09, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Absolut rimlig trappa förutom att du efter 3) blir anmäld för barnmisshandel. Tyvärr är det så.
2'5: Hitta tolk
3,5: Få klanvåldet över dig
Citera
2019-07-09, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adax
Jag har inte sett något namn på vårdnadshavarna. Vad heter dom?
Ut med namnet så dom får ta konsekvenserna av sin vanvård. Detta måste få ett slut nu.

Jag håller med. Namn tack!
Sedan får vi se hur kul de tycker att det är att få rått griskött nertryckt i deras brevinkast!
Fy fan för dessa parasiter till lågtstående avskum alltså!
Citera
2019-07-09, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
2'5: Hitta tolk
3,5: Få klanvåldet över dig

Du måste ha större våldskapital än klanen. I ett normalt samhälle är det polisen och militären som håller dem på plats. I Sverige är tyvärr polisen nedlagd och militären har annat att göra. Så ska man få ett slut på skiten får man sätta kniven i ett par av araberna så de lär sig. Problemet är bara att då inkräktar man på polisens våldsmonopol och då finns det resurser helt plötsligt. Lite som att försöka sälja alkohol i mataffären eller strunta i skatten, staten och fogdarna kommer snabbare än blixten då.
Citera
2019-07-09, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Tolkar måste vara ett framtidsyrke i sverige! Alltid något.

Hurra jag kan bli tolk för jag är en av få som kan svenska här.
Sen när alla svenska myndigheter bara bedrivs på arabiska så kan jag tolka för de som är kvar som bara kan svenska.
Äsch, glömde att då de arabisktalande har tagit över så kommer svenska bli som samiska var förr i världen - förbjudet.

(ovan var inte riktigts sant då jag inte kan arabiska utan bara svenska, engelska, tyska och lite spanska vilket inte alls är gångbart något av det längre)
Citera
2019-07-09, 07:41
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Polisen får väl kalla på hjälp utifrån i så fall. Stockholm? Nationella insatsstyrkan? Dom kanske kan ta hand om sexåringarna? Eller kalla in militären?

Varför inte börja med att "anställa" orosmakarna i någon form av "trygga Grumsprojekt" där dom får vara "trygghetsvärdar" i kombination med lite antirasistmanifestationer på orten.
Det är synd om dom som hotar och slåss hoppas verkligen dom har tillgång till rejäla fritidsgårdar så dom slipper vara ute och bråka när det blir mörkt och kallt i höst/vinter.
Citera
2019-07-09, 07:47
Medlem
submariners avatar
Hej,

Invandrarungar som hotar svenskar med stryk och våldtäkt får fika med kommunen - en svensk som hotar invandrarungar med samma sak blir anmäld för olaga hot och försök till våldtäkt

Tack till alla politiker som står upp för generös invandring utan krav på integration eller anpasslig!
Citera
2019-07-09, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Oj, har du haft barn hemma hos dig? Då måste jag ha helt fel, eftersom du just bevisat att de här inte kan ingå i klaner. Hur tänkte jag där?

Rasist? De enda jag hatar djupt, är sådana som du. Är det samma sak som rasist?

Det är inte bra för vare sig kropp eller själen att gå omkring o hata!
Citera
2019-07-09, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Du kan inte dra alla barn över en kam. Bara för att några har varit hemma hos dig och lekt så innebär ju inte det att alla invandrarbarn är snälla och skötsamma. Generalisera inte så mycket

Hahaha, tycker att det är alldeles för många rasister som generaliserar vad jag menar är att när nyanlända familjer kommer hit, så börja ta kontakt med familjerna o bjud gärna in barnen att leka med era barn, de lär sig väldigt fort svenska på det sättet.

Kan hålla med att inte alla barn är skötsamma, det spelar ingen roll om de är "svenska#r eller från något annat land i vida världen.
Citera
2019-07-09, 08:12
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Invandrarungar som hotar svenskar med stryk och våldtäkt får fika med kommunen - en svensk som hotar invandrarungar med samma sak blir anmäld för olaga hot och försök till våldtäkt

Tack till alla politiker som står upp för generös invandring utan krav på integration eller anpasslig!
Glöm inte hets mot folkgrupp. Det är det nya trendiga och det spelar ingen roll vad de säger eller hotat dig med.
Allt man kan hoppas idag är att de som försvarar det här är de som sen blir utsatta så en annan slipper.
Citera
2019-07-09, 08:15
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollabella
Tror inte det är unikt för Grums, fråga runt i bostadsområden i större städer så får du nog höra liknande händelser tyvärr.

Klart det inte är unikt för Grums. Överallt där svarthåriga skitungar ränner runt är det likadant.
Citera
2019-07-09, 08:17
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Hahaha, tycker att det är alldeles för många rasister som generaliserar vad jag menar är att när nyanlända familjer kommer hit, så börja ta kontakt med familjerna o bjud gärna in barnen att leka med era barn, de lär sig väldigt fort svenska på det sättet.

Kan hålla med att inte alla barn är skötsamma, det spelar ingen roll om de är "svenska#r eller från något annat land i vida världen.
Du låter väldigt naiv. Jag har en trevlig invandrarfamilj som granne. De är inte min världsbild. Jag önskade att alla invandrare var som de för då hade vi inte haft problem. Möjligen med islam men om man satte ner foten skulle de även rätta sig efter det med för de är helt införstådda med att de valt att komma till ett sekulärt kristet land. Men alla invandrare är inte som dem så att sitta i en tråd om kaosblattar och prata om trevliga grannar är bara verklighetsfrånvarande.
Citera
2019-07-09, 08:22
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55

Har du någon källa på att det inte spelar någon roll om de är svenska eller från något annat land? Eller är det bara dina egna fantasier som du presenterar som fakta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in