2020-01-17, 21:39
Medlem
Imbazs avatar
Idag är det 1000 dagar sen sist LFC förlorade på anfield.
Citera
2020-01-17, 23:41
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Idag är det 1000 dagar sen sist LFC förlorade på anfield.

Stort och häftigt. Ovs vad man tycker om Liverpool så är det ju bara att lyfta på hatten och tacka att man var vid liv när såna här saker händer i fotboll.

Lite som messi v ronaldo debatten, varför inte bara njuta utav bra spelare och lag
Citera
2020-01-18, 15:58
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Tränarbytet i Spurs ser ut att bli mindre lyckat ☹️
Citera
2020-01-18, 16:02
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Tränarbytet i Spurs ser ut att bli mindre lyckat ☹️

Är det verkligen Mou som är problemet, eller är problemet att Kane är skadad? Nog hade han petat in en boll?
Citera
2020-01-18, 16:08
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Är det verkligen Mou som är problemet, eller är problemet att Kane är skadad? Nog hade han petat in en boll?
Som jag ser det kom vi snett in i säsongen och tyvärr var klubbledningen alltför snabba att sparka Pochettino. Nu går inte disharmonin i laget att vända som det ser ut.
Citera
2020-01-18, 16:20
Medlem
Arons avatar
oj leeds akte pa en mina
Citera
2020-01-18, 17:06
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
oj leeds akte pa en mina
Its happened agaaaaaaain. Ja nu är det kanske bara 3 poäng ned till kvalplats igen. Var ju tvåsiffrigt för inte så länge sen. Vilket elände för stackars leeds fansen.
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Som jag ser det kom vi snett in i säsongen och tyvärr var klubbledningen alltför snabba att sparka Pochettino. Nu går inte disharmonin i laget att vända som det ser ut.
Känns dömt att misslyckas detta. Mourinho är känd för att vilja bygga sitt eget färdiga lag med värvningar av etablerade spelare och få kortsiktiga resultat. Detta kommer han inte få i spurs. Vad ska han då erbjuda? Talangutveckling goodbye. Rolig fotboll goodbye. Och någon garanti för kortsiktiga resultat finns ju inte heller då som jag skrev dem tidigare kortsiktiga resultaten har kommit på samma sätt. Med värvningar av etablerade spelare och att bygga sitt eget lag.
Citera
2020-01-18, 18:27
Medlem
Ovcharkas avatar
Spurs måste rensa. De har fantastiska spelare, men de har haft samma spelare i 5 år. Nytt blod och ny hunger.

Sälj av Winks och Lucas och Sanchez och allt vad de heter. Lloris också.

Sälj 3, ta in 4.
Citera
2020-01-18, 21:35
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Arsenal kan få köpa Stones nu. Trodde han skulle kunna bli riktigt stor när han kom från Everton men skador och mentaliteten är inge vidare.. Ändå sjukt att han och otamendi bildade par oftast i 100p säsongen. Sälj båda och köp Koulibaly , Soyuncu eller Škriniar.
Citera
2020-01-18, 21:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Ingen hojdare fran Arsenal i dag, hade hoppas på battre pa battre resultat eftersom att jag ar i London och kollade på matchen live hemma pa Emirates. Dock så var spelet OK.
Citera
2020-01-19, 00:54
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ingen hojdare fran Arsenal i dag, hade hoppas på battre pa battre resultat eftersom att jag ar i London och kollade på matchen live hemma pa Emirates. Dock så var spelet OK.
Mitt varma deltagande.
Citera
2020-01-19, 08:10
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

kan inte du leta upp robbie fran aftv och stalla upp i en intervju nasta hemmamatch om du ar kvar fram till dess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in