2019-06-28, 15:43
Medlem
Danskskalle900s avatar
Fick hem en 0.5a av denna substans, blev nyfiken d det knappt funnits ngra PVs p FS3.

Fanns en ljusbrun sort innan men den vendorn r borta sedan ngra veckor, blev glad nr jag fick se att en ny vendor slagit upp dr!

Smakar och luktar som PV br och gr, den r inte inaktiv utan stimulans kommer efter ngra bloss p foliet.

Har rkt kanske 100mg nu och r mrkbart stimulerad men knner inte det dr behovet att rka mer stup i kvarten som s p mnga andra PVsorter.

Rekommenderar denna bde prismssigt och rusmssigt! Priset r helt klart bttre jmfrt med gatupriset i min stad.

EDIT:

Frstr nu att ni som testat denna har antagligen ftt den via en shop p clearnet, mste klargra att jag handlade mitt p darknet, men jag antar att det r samma varor d PV r rare these days inrikes..
Senast redigerad av Danskskalle900 2019-06-28 kl. 16:00.
Citera
2019-06-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danskskalle900
EDIT:
Frstr nu att ni som testat denna har antagligen ftt den via en shop p clearnet, mste klargra att jag handlade mitt p darknet, men jag antar att det r samma varor d PV r rare these days inrikes..

Tvivlar p detta - skulle aldrig kunna tnka mig dessa lovord om den substans jag testade frn clearnet-butiken. Testade endast nasalt frvisso men br ej ha s stor signifikans.
Citera
2019-06-28, 16:50
Medlem
Danskskalle900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Tvivlar p detta - skulle aldrig kunna tnka mig dessa lovord om den substans jag testade frn clearnet-butiken. Testade endast nasalt frvisso men br ej ha s stor signifikans.

Klart det r skillnad mellan att blossa p folie och att snorta.. Vad upplevde du fr negativt med substansen? Jag har alltid hllt mig till att blossa, d snoken tar frjvla mycket stryk av pv't.
Citera
2019-06-29, 19:07
Medlem
Phobiazis avatar
Synd att den r s dyr fr den r inte tillrckligt dospotent fr ett sdant pris... tminstone inte om man rker den i gldlampa, d gr ju ett gram p en dag nstan. :/ Inte samma kick som a-phip heller! Men snks priserna kommer det definitivt inhandlas ngra gram!
Citera
2019-07-01, 13:17
Medlem
ruttenfimps avatar
Funderar p bestlla medans det r rea. Finns ju en hel del intressanta grejer inrikes nu.

Frstr inte varfr jag vill d jag aldrig mr bra p dessa nya pv's. Jvla sjlvskadebeteende eller ngot.
Citera
2019-07-04, 21:13
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danskskalle900
Klart det r skillnad mellan att blossa p folie och att snorta.. Vad upplevde du fr negativt med substansen? Jag har alltid hllt mig till att blossa, d snoken tar frjvla mycket stryk av pv't.

Hller med att det r stor skillnad, krde snoken frst vilket var besvikelse, sen krde jag som jag brukar med a-phip dvs gldlampa och d jklar Blev det helt ok grejer.

Och ja darknet r priset nstan hlften n p clearnet, tror det var samma leverantr enligt hen som sljer dr.. Men clearnet brukar alltid vara duktig p att betala typ 150kr/g och slja fr 600/g, vilket blir dlig vinst p lng sikt.. S hoppas de drar ned :;/
Citera
2019-07-06, 20:46
Bannlyst
Dligt med rescensioner p denna. Hade velat lsa fler jmfrelser med a-pihp d sikterna kring denna verkar variera en del.
Citera
2019-07-07, 12:44
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorStinaLover
Dligt med rescensioner p denna. Hade velat lsa fler jmfrelser med a-pihp d sikterna kring denna verkar variera en del.

Jmfrt med a-phip s r denna ganska nra men jag vljer a-phip fre denna. Saknar kicken och den skna knslan, men den r ngot jag skulle kra om a-phip frsvann. Dock r priset p clearnet p tok fr dyrt, darknet r priset bra! Bda r fina att rka, men a-phip slr som sagt betydligt bttre
Citera
2019-07-07, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jmfrt med a-phip s r denna ganska nra men jag vljer a-phip fre denna. Saknar kicken och den skna knslan, men den r ngot jag skulle kra om a-phip frsvann. Dock r priset p clearnet p tok fr dyrt, darknet r priset bra! Bda r fina att rka, men a-phip slr som sagt betydligt bttre

Kollade dark hr om dagen. Hade fr mig priset var vldigt lika.
Citera
2019-07-07, 17:17
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorStinaLover
Kollade dark hr om dagen. Hade fr mig priset var vldigt lika.

Ja jag vet inte jag kper privat s kollade inte vad hen tar p dark
Citera
2019-07-08, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ja jag vet inte jag kper privat s kollade inte vad hen tar p dark

Aha det r s det r. Lyxigt hrru.
Citera
2019-07-09, 11:20
Medlem
Trenbologneses avatar
4-ME-PvP eller 3f-me-PVP/3f-a-pihp
Vad r skillnaden i rus p dessa?
Vilken r mest likt tjack enligt er?

Mvh

(Kan tillgga att jag aldrig provat ngon RC CS, utan bara rc benzo)
r p behandlingshem nu och varit nykter i 4mnader, vilken tror ni kommer brnna p bst i nsan o IV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in