Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-09, 16:27
  #61
Medlem
mrdrutts avatar
Om du nu verkligen ska bryta det du uppnått senaste månaderna..4-me-pvp..samma som a-pihp..klart bäst men för tillfället svårt hitta både inrikes o utrikes

Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
4-ME-PvP eller 3f-me-PVP/3f-a-pihp
Vad är skillnaden i rus på dessa?
Vilken är mest likt tjack enligt er?

Mvh

(Kan tillägga att jag aldrig provat någon RC CS, utan bara rc benzo)
Är på behandlingshem nu och varit nykter i 4månader, vilken tror ni kommer bränna på bäst i näsan o IV?
Citera
2019-07-13, 09:35
  #62
Medlem
eyeque77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
[

3f-pvp var en betydligt bättre produkt ön 3f-pihp kan jag efter några försök nu helt säkert konstatera. Priserna och dess rimlighet tycker jag dock är tveksamt. Jag köper 10g a-pihp eller a-php av toppkvalitet ifrån rejält proffsiga EU butiker med valmöjligheterna att tex välja spårbart eller icke spårbart och ärliga löften att skicka igen om försändelsen förlorad . Det här visste jag även när ni sålde 3f-a-pvp men då var det värt det eftersom det verkligen var en nästan fulländad produkt som jag betalade utan att tycka för dyr eftersom den faktiskt var i samma liga som a-pvp,det är inte någon av den euforin i 3f-pihp och jag är inte så positiv inställd till "nykomlingen "som jag initialt beskrev. Nä..om 3f-php kunde komma så tror jag den också kan vara bra ..iallafall bättre än 3fpihp . Priset för 2g 3f-pihp är inte rimligt och sen asklepios la ner är de inrikesbutiker som finns inte direkt måna om att behålla kunder..svarar inte på mail och tror svennebanankunderna är idioter eftersom kunden självklart ska ta alla risker och inrikesbutikerna bara tar..aldrig generösa eller möjlighet för kunden att ens fråga om valmöjligheter som seriösa vendors med gott kundbemötande ofta tar i beaktande och inte sällan uppfyller....jag menar ..vem fan beställer nåt för 3000-4000kr utan valmöjligheten eller chansen att spåra när många EU butiker gör ett bättre jobb gällande allt. De dom nu finns inrikes blir inte långvariga om de inte ändrar attityd
Har undrat länge vrf dom inte gör 3f-php eller (3f-pv7) , den kmr slå denna lätt ju. Jag är trött på alla flyktiga pihp sorter o den sjuka återdosering de innebär.
Citera
2019-07-18, 15:37
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyeque77
Har undrat länge vrf dom inte gör 3f-php eller (3f-pv7) , den kmr slå denna lätt ju. Jag är trött på alla flyktiga pihp sorter o den sjuka återdosering de innebär.

Ja absolut 3F-PHP, sen kanske 2F är nåt att ha också. Och 4-me-php och pbp? MDPiHP?

Tycker också pihp är lite läskig och ganska värdelös för mig. Känner inte att man fått tillräckligt förrän psykosen är igång.
Citera
2019-07-31, 14:28
  #64
Medlem
ruttenfimps avatar
Dom har special erbjudande av denna substans just idag om någon gillar den. Man får dessutom pagoclone på köpet med ett köp på över 350kr. Beställde förra veckan så det var ju synd.

Tänkte göra en mer utförlig rapport av denna substans då jag faktiskt gillade den, priset är bara lite väl högt om inte rea.
Citera
2019-08-01, 09:10
  #65
Medlem
Phobiazis avatar
denna har verkligen växt för mig, underbar att röka!
Saknar "kicken" från a-pihp men kul å variera efter några år på nämnda chem xD

Tyck3r dock att rea pris bör vara ordinarie, jäkla överpris annars tyvärr :/
Citera
2019-08-01, 12:31
  #66
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
denna har verkligen växt för mig, underbar att röka!
Saknar "kicken" från a-pihp men kul å variera efter några år på nämnda chem xD

Tyck3r dock att rea pris bör vara ordinarie, jäkla överpris annars tyvärr :/

Jag tycker man inte får lika mycket ångest av denna och som sagt den växte på en. Kommer bli några mer gram av denna sen ska jag fan ta mig i kragen.. Synd bara att denna inte sitter i så länge och man får fylla på hela tiden och kommer inte någonstans pga det..
Citera
2019-08-01, 12:56
  #67
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Jag tycker man inte får lika mycket ångest av denna och som sagt den växte på en. Kommer bli några mer gram av denna sen ska jag fan ta mig i kragen.. Synd bara att denna inte sitter i så länge och man får fylla på hela tiden och kommer inte någonstans pga det..

LOL ja påfyllning konstant, satt och rökte hela dagen igår tror jag
Citera
2019-08-01, 16:45
  #68
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
LOL ja påfyllning konstant, satt och rökte hela dagen igår tror jag

Ja denna tar priset i att tvångsmässigt fortsätta.
Citera
2019-08-03, 04:58
  #69
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ja denna tar priset i att tvångsmässigt fortsätta.

2 gram åt helvete på en dag lixom 😂

Måste tillägga att blanda försiktigt med pageclonen fick nåt anfall där jag inte kunde röra mig alltså hade sådana krampar att jag inte kunde röra ut fingrarna, benen, andas, helt förlamad så hade inte kunnat ringa ambulans om det nu skulle så behövas. Stack o domnade överallt, gick inte o prata eller tänka. Var inte långt ifrån att svimma o gud vet vad som hade hänt då. ☠️

Allt kändes lungt poppade 5mg pago, 2,5mg inom ytterligare 40 minuter, 7,5mg på ca 1 timme.. Sen Paow bara small från ovan fick som ett stroke anfall.
__________________
Senast redigerad av ruttenfimp 2019-08-03 kl. 05:20.
Citera
2019-08-15, 23:23
  #70
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
2 gram åt helvete på en dag lixom 😂

Måste tillägga att blanda försiktigt med pageclonen fick nåt anfall där jag inte kunde röra mig alltså hade sådana krampar att jag inte kunde röra ut fingrarna, benen, andas, helt förlamad så hade inte kunnat ringa ambulans om det nu skulle så behövas. Stack o domnade överallt, gick inte o prata eller tänka. Var inte långt ifrån att svimma o gud vet vad som hade hänt då. ☠️

Allt kändes lungt poppade 5mg pago, 2,5mg inom ytterligare 40 minuter, 7,5mg på ca 1 timme.. Sen Paow bara small från ovan fick som ett stroke anfall.

Det låter snarare som det kanske var pga 3f.pihp? Låter märkligt att få sådär av något som ska vara benso?
pago provades då jag har som tradition att utvärdera alla benso eller bensoliknande substaanser som finns.
köpte ävem minsta 3f, det kändes mycket bättre denna gången, ingen ångest eller hjärtklappning och så men ett jäkla välmående. Påser räckte ändå tre dagar. Priserna är rätt rejält sänkta nu mot i början så många har säkert klagat. Kommer köpa 2-5g när lönen kommer. Sen ha som helgdrog om det blir läge. Hoppas inte att jag fastnar i någon cirkel med konstant återdoseringsbev som ni beskriver. det har jag ej känt. Fan första gången jag mår rejält bra på en pyrro.
Citera
2019-10-05, 03:17
  #71
Medlem
zero414s avatar
Beställt 500mg av denna nu för att utvärdera. Då Alfa-Pihp verkar vara strul med att få hem.
Har inte rökt Pihp på mer än ett år (circka 16-18månader).
Så hoppas denna kommer kicka rätt fint. Äter Lyrica 150mg, 2ggr/dagen på recept för kramper och ångest.
Kan detta påverka?

Har även tillgång till Alprazolam om det skulle behövas.
Hur är denna att röka jämfört med Alfa-Pihp? Särskilt dom sista Riktigt dåliga batcher när Asken stängde ner?

Sen tycker jag priset är alldeles för högt!
402:- med frakt! 350:- för 500mg.
Då ska det vara sjukt bra alltså
Citera
2019-10-06, 13:20
  #72
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Beställt 500mg av denna nu för att utvärdera. Då Alfa-Pihp verkar vara strul med att få hem.
Har inte rökt Pihp på mer än ett år (circka 16-18månader).
Så hoppas denna kommer kicka rätt fint. Äter Lyrica 150mg, 2ggr/dagen på recept för kramper och ångest.
Kan detta påverka?

Har även tillgång till Alprazolam om det skulle behövas.
Hur är denna att röka jämfört med Alfa-Pihp? Särskilt dom sista Riktigt dåliga batcher när Asken stängde ner?

Sen tycker jag priset är alldeles för högt!
402:- med frakt! 350:- för 500mg.
Då ska det vara sjukt bra alltså

Du kommer tyvärr bli besviken den är inte jätte bra vid rökning men heller inte dålig. Tror faktiskt att snorta är mer optimalt på denna. En snort och ett bloss då o då.

EDIT: Under utredning så snart är denna borta. Gick väldigt fort! Blir spännande och se vad som kommer efter denna med tanke på all skit som kommer hela tiden.
Tur i oturen så hoppas på en prissäkning så man kan beställa hem några gubbar för 600kr grammet är lite väl dyrt.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...der-utredning/
__________________
Senast redigerad av ruttenfimp 2019-10-06 kl. 13:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback