2019-07-09, 16:27
Medlem
mrdrutts avatar
Om du nu verkligen ska bryta det du uppntt senaste mnaderna..4-me-pvp..samma som a-pihp..klart bst men fr tillfllet svrt hitta bde inrikes o utrikes

Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
4-ME-PvP eller 3f-me-PVP/3f-a-pihp
Vad r skillnaden i rus p dessa?
Vilken r mest likt tjack enligt er?

Mvh

(Kan tillgga att jag aldrig provat ngon RC CS, utan bara rc benzo)
r p behandlingshem nu och varit nykter i 4mnader, vilken tror ni kommer brnna p bst i nsan o IV?
Citera
2019-07-13, 09:35
Medlem
eyeque77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
[

3f-pvp var en betydligt bttre produkt n 3f-pihp kan jag efter ngra frsk nu helt skert konstatera. Priserna och dess rimlighet tycker jag dock r tveksamt. Jag kper 10g a-pihp eller a-php av toppkvalitet ifrn rejlt proffsiga EU butiker med valmjligheterna att tex vlja sprbart eller icke sprbart och rliga lften att skicka igen om frsndelsen frlorad . Det hr visste jag ven nr ni slde 3f-a-pvp men d var det vrt det eftersom det verkligen var en nstan fullndad produkt som jag betalade utan att tycka fr dyr eftersom den faktiskt var i samma liga som a-pvp,det r inte ngon av den euforin i 3f-pihp och jag r inte s positiv instlld till "nykomlingen "som jag initialt beskrev. N..om 3f-php kunde komma s tror jag den ocks kan vara bra ..iallafall bttre n 3fpihp . Priset fr 2g 3f-pihp r inte rimligt och sen asklepios la ner r de inrikesbutiker som finns inte direkt mna om att behlla kunder..svarar inte p mail och tror svennebanankunderna r idioter eftersom kunden sjlvklart ska ta alla risker och inrikesbutikerna bara tar..aldrig genersa eller mjlighet fr kunden att ens frga om valmjligheter som serisa vendors med gott kundbemtande ofta tar i beaktande och inte sllan uppfyller....jag menar ..vem fan bestller nt fr 3000-4000kr utan valmjligheten eller chansen att spra nr mnga EU butiker gr ett bttre jobb gllande allt. De dom nu finns inrikes blir inte lngvariga om de inte ndrar attityd
Har undrat lnge vrf dom inte gr 3f-php eller (3f-pv7) , den kmr sl denna ltt ju. Jag r trtt p alla flyktiga pihp sorter o den sjuka terdosering de innebr.
Citera
2019-07-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyeque77
Har undrat lnge vrf dom inte gr 3f-php eller (3f-pv7) , den kmr sl denna ltt ju. Jag r trtt p alla flyktiga pihp sorter o den sjuka terdosering de innebr.

Ja absolut 3F-PHP, sen kanske 2F r nt att ha ocks. Och 4-me-php och pbp? MDPiHP?

Tycker ocks pihp r lite lskig och ganska vrdels fr mig. Knner inte att man ftt tillrckligt frrn psykosen r igng.
Citera
2019-07-31, 14:28
Medlem
ruttenfimps avatar
Dom har special erbjudande av denna substans just idag om ngon gillar den. Man fr dessutom pagoclone p kpet med ett kp p ver 350kr. Bestllde frra veckan s det var ju synd.

Tnkte gra en mer utfrlig rapport av denna substans d jag faktiskt gillade den, priset r bara lite vl hgt om inte rea.
Citera
2019-08-01, 09:10
Medlem
Phobiazis avatar
denna har verkligen vxt fr mig, underbar att rka!
Saknar "kicken" frn a-pihp men kul variera efter ngra r p nmnda chem xD

Tyck3r dock att rea pris br vara ordinarie, jkla verpris annars tyvrr :/
Citera
2019-08-01, 12:31
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
denna har verkligen vxt fr mig, underbar att rka!
Saknar "kicken" frn a-pihp men kul variera efter ngra r p nmnda chem xD

Tyck3r dock att rea pris br vara ordinarie, jkla verpris annars tyvrr :/

Jag tycker man inte fr lika mycket ngest av denna och som sagt den vxte p en. Kommer bli ngra mer gram av denna sen ska jag fan ta mig i kragen.. Synd bara att denna inte sitter i s lnge och man fr fylla p hela tiden och kommer inte ngonstans pga det..
Citera
2019-08-01, 12:56
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Jag tycker man inte fr lika mycket ngest av denna och som sagt den vxte p en. Kommer bli ngra mer gram av denna sen ska jag fan ta mig i kragen.. Synd bara att denna inte sitter i s lnge och man fr fylla p hela tiden och kommer inte ngonstans pga det..

LOL ja pfyllning konstant, satt och rkte hela dagen igr tror jag
Citera
2019-08-01, 16:45
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
LOL ja pfyllning konstant, satt och rkte hela dagen igr tror jag

Ja denna tar priset i att tvngsmssigt fortstta.
Citera
2019-08-03, 04:58
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ja denna tar priset i att tvngsmssigt fortstta.

2 gram t helvete p en dag lixom 😂

Mste tillgga att blanda frsiktigt med pageclonen fick nt anfall dr jag inte kunde rra mig allts hade sdana krampar att jag inte kunde rra ut fingrarna, benen, andas, helt frlamad s hade inte kunnat ringa ambulans om det nu skulle s behvas. Stack o domnade verallt, gick inte o prata eller tnka. Var inte lngt ifrn att svimma o gud vet vad som hade hnt d. ☠️

Allt kndes lungt poppade 5mg pago, 2,5mg inom ytterligare 40 minuter, 7,5mg p ca 1 timme.. Sen Paow bara small frn ovan fick som ett stroke anfall.
Senast redigerad av ruttenfimp 2019-08-03 kl. 05:20.
Citera
2019-08-15, 23:23
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
2 gram t helvete p en dag lixom 😂

Mste tillgga att blanda frsiktigt med pageclonen fick nt anfall dr jag inte kunde rra mig allts hade sdana krampar att jag inte kunde rra ut fingrarna, benen, andas, helt frlamad s hade inte kunnat ringa ambulans om det nu skulle s behvas. Stack o domnade verallt, gick inte o prata eller tnka. Var inte lngt ifrn att svimma o gud vet vad som hade hnt d. ☠️

Allt kndes lungt poppade 5mg pago, 2,5mg inom ytterligare 40 minuter, 7,5mg p ca 1 timme.. Sen Paow bara small frn ovan fick som ett stroke anfall.

Det lter snarare som det kanske var pga 3f.pihp? Lter mrkligt att f sdr av ngot som ska vara benso?
pago provades d jag har som tradition att utvrdera alla benso eller bensoliknande substaanser som finns.
kpte vem minsta 3f, det kndes mycket bttre denna gngen, ingen ngest eller hjrtklappning och s men ett jkla vlmende. Pser rckte nd tre dagar. Priserna r rtt rejlt snkta nu mot i brjan s mnga har skert klagat. Kommer kpa 2-5g nr lnen kommer. Sen ha som helgdrog om det blir lge. Hoppas inte att jag fastnar i ngon cirkel med konstant terdoseringsbev som ni beskriver. det har jag ej knt. Fan frsta gngen jag mr rejlt bra p en pyrro.
Citera
2019-10-05, 03:17
Medlem
zero414s avatar
Bestllt 500mg av denna nu fr att utvrdera. D Alfa-Pihp verkar vara strul med att f hem.
Har inte rkt Pihp p mer n ett r (circka 16-18mnader).
S hoppas denna kommer kicka rtt fint. ter Lyrica 150mg, 2ggr/dagen p recept fr kramper och ngest.
Kan detta pverka?

Har ven tillgng till Alprazolam om det skulle behvas.
Hur r denna att rka jmfrt med Alfa-Pihp? Srskilt dom sista Riktigt dliga batcher nr Asken stngde ner?

Sen tycker jag priset r alldeles fr hgt!
402:- med frakt! 350:- fr 500mg.
D ska det vara sjukt bra allts
Citera
2019-10-06, 13:20
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Bestllt 500mg av denna nu fr att utvrdera. D Alfa-Pihp verkar vara strul med att f hem.
Har inte rkt Pihp p mer n ett r (circka 16-18mnader).
S hoppas denna kommer kicka rtt fint. ter Lyrica 150mg, 2ggr/dagen p recept fr kramper och ngest.
Kan detta pverka?

Har ven tillgng till Alprazolam om det skulle behvas.
Hur r denna att rka jmfrt med Alfa-Pihp? Srskilt dom sista Riktigt dliga batcher nr Asken stngde ner?

Sen tycker jag priset r alldeles fr hgt!
402:- med frakt! 350:- fr 500mg.
D ska det vara sjukt bra allts

Du kommer tyvrr bli besviken den r inte jtte bra vid rkning men heller inte dlig. Tror faktiskt att snorta r mer optimalt p denna. En snort och ett bloss d o d.

EDIT: Under utredning s snart r denna borta. Gick vldigt fort! Blir spnnande och se vad som kommer efter denna med tanke p all skit som kommer hela tiden.
Tur i oturen s hoppas p en prisskning s man kan bestlla hem ngra gubbar fr 600kr grammet r lite vl dyrt.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...der-utredning/
Senast redigerad av ruttenfimp 2019-10-06 kl. 13:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in