• 1
  • 2
2019-06-04, 16:57
Medlem
justonefix124s avatar
Beställde ett gratis sample av denna men hittar noll när jag söker på nätet.
Är jag en av de första labbråttorna eller är det en annan substans med nytt namn?
Citera
2019-06-04, 17:32
Medlem
Du är Råttan.

Dessa jävla rc's, tar det aldrig slut?

Finns ju bra droger redan.
Citera
2019-06-04, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Är jag en av de första labbråttorna eller är det en annan substans med nytt namn?

Stavfel kanske. Hittar inte heller ett ord om denna.
Citera
2019-06-04, 17:59
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:

IUPAC: 1-(3-fluorofenyl)-4-metyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-on hydroklorid

Det är nog en rätt oprövad substans. Asklepios hade en efterföljare till a-pihp som hette 4f-pihp. Jag tror denna kan vara någorlunda men skulle bli förvånad om den är i samma klass som- a-pihp ,eller 3f-a-pvp som det står på butikens sida.
Har ett sample på väg vilket blir intressant även om jag tycker priset de önskar för 3g,närmare 2000kr,är sanslöst.För att jag ska betala den summan måste produkten vara överraskande bra
Senast redigerad av mrdrutt 2019-06-04 kl. 18:06. Anledning: Tillägg
Citera
2019-06-04, 18:20
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
IUPAC: 1-(3-fluorofenyl)-4-metyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-on hydroklorid

Det är nog en rätt oprövad substans. Asklepios hade en efterföljare till a-pihp som hette 4f-pihp. Jag tror denna kan vara någorlunda men skulle bli förvånad om den är i samma klass som- a-pihp ,eller 3f-a-pvp som det står på butikens sida.
Har ett sample på väg vilket blir intressant även om jag tycker priset de önskar för 3g,närmare 2000kr,är sanslöst.För att jag ska betala den summan måste produkten vara överraskande bra

Jisses, kollade inte ens priserna, fick erbjudander via mejl , måste vara en gammal shop i nya kläder.
Det kanske är galet dospotent?

Edit: det var betydligt billigare där jag beställde sample. Får man skriva shopnamn nuförtiden?
Gratis sample är slut , så om det är det enda intressanta , skicka inga pm
Edit2: det var visst "intropriserna" jag såg, dyyyyyrt
Senast redigerad av justonefix124 2019-06-04 kl. 18:52.
Citera
2019-06-04, 19:02
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Jisses, kollade inte ens priserna, fick erbjudander via mejl , måste vara en gammal shop i nya kläder.
Det kanske är galet dospotent?

Edit: det var betydligt billigare där jag beställde sample. Får man skriva shopnamn nuförtiden?
Gratis sample är slut , så om det är det enda intressanta , skicka inga pm

500mg för 499kr ordinarie pris,som sample 0kr för 500mgmen nu alltså slut. Priserna har varit desamma sedan igår då jag beställde mitt sample . Skickades igår men inget i brevlådan ännu..nån som fått?
Jag tror du har rätt i att de som satt upp denna sidan med initialt en produkt, 3f-pihp,är några som kan sina saker och möjligen haft en butik tidigare. Jag tror produkten är riktigt bra eftersom de erbjuder samples och inte mörkar att de tar ordentligt betalt. De jämför med 3f-a-pvp och kanske är det samma lab som kokat ihop denna och är den ungefär i samma klass vet dom att somliga betalar ...men för samma summa man betalar för 3g får man 25 g pihp från EU butik. Askens gamla priser borde vara mer rimliga även nu
Citera
2019-06-04, 19:16
Medlem
mrdrutts avatar
Ser nu att priserna justerats till en fullt rimlig nivå...riktigt bra... om det nu är nåt att ha vilket jag är försiktigt optimisk till.. Hoppas på sample imorgon
Citera
2019-06-05, 07:50
Medlem
Phobiazis avatar
Får väl börja med att välkomna Asken tillbaka, kanske inte hela styrkan men killen som kan något å alltid hittar det bästa..

Får mitt sample idag jag, så återkommer med en rapport senare. Tagit uppehåll från a-phip för att kunna göra denna rättvisa! För mig blir det tyvärr nasalt test då jag tappade min pipa, så hoppas andra forskar med lungor så vi får helhet direkt 👍
Citera
2019-06-05, 12:09
Prova denna när den kommer.
Det är så att Askens gamla kundregister. Då får alla ett mail. Det för att få kunder. Jag tycker dom borde fixa så hemsidan har https.
Citera
2019-06-05, 15:00
Medlem
Tog nyss en liten lina på toppen av en matsked, aldrig gjort så ont, kändes som någon stack en kniv i tinningen så var väl förberred på de om ni tar nasalt, vet ej hur annars man kan ta det, har även snortat tramadol men denna gjorde ondare, väldigt skön effekt på de lilla jag tog men vet ej om det var värt det.
Citera
2019-06-05, 15:41
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrx
Tog nyss en liten lina på toppen av en matsked, aldrig gjort så ont, kändes som någon stack en kniv i tinningen så var väl förberred på de om ni tar nasalt, vet ej hur annars man kan ta det, har även snortat tramadol men denna gjorde ondare, väldigt skön effekt på de lilla jag tog men vet ej om det var värt det.

Tycker inte det var så svårsnortat. Funkar bra. Vapo också . Känns ordentligt potent,mer likt 3f-a-pvp än a-pihp är mitt första intryck
Citera
2019-06-05, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Tycker inte det var så svårsnortat. Funkar bra. Vapo också . Känns ordentligt potent,mer likt 3f-a-pvp än a-pihp är mitt första intryck

Tog nyss en till, den gjorde inte alls lika ont så håller med, riktigt potent
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in