• 1
  • 2
2019-06-04, 16:57
Medlem
justonefix124s avatar
Bestllde ett gratis sample av denna men hittar noll nr jag sker p ntet.
r jag en av de frsta labbrttorna eller r det en annan substans med nytt namn?
Citera
2019-06-04, 17:32
Medlem
Du r Rttan.

Dessa jvla rc's, tar det aldrig slut?

Finns ju bra droger redan.
Citera
2019-06-04, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124

Stavfel kanske. Hittar inte heller ett ord om denna.
Citera
2019-06-04, 17:59
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:

IUPAC: 1-(3-fluorofenyl)-4-metyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-on hydroklorid

Det r nog en rtt oprvad substans. Asklepios hade en efterfljare till a-pihp som hette 4f-pihp. Jag tror denna kan vara ngorlunda men skulle bli frvnad om den r i samma klass som- a-pihp ,eller 3f-a-pvp som det str p butikens sida.
Har ett sample p vg vilket blir intressant ven om jag tycker priset de nskar fr 3g,nrmare 2000kr,r sanslst.Fr att jag ska betala den summan mste produkten vara verraskande bra
Senast redigerad av mrdrutt 2019-06-04 kl. 18:06. Anledning: Tillgg
Citera
2019-06-04, 18:20
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
IUPAC: 1-(3-fluorofenyl)-4-metyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-on hydroklorid

Det r nog en rtt oprvad substans. Asklepios hade en efterfljare till a-pihp som hette 4f-pihp. Jag tror denna kan vara ngorlunda men skulle bli frvnad om den r i samma klass som- a-pihp ,eller 3f-a-pvp som det str p butikens sida.
Har ett sample p vg vilket blir intressant ven om jag tycker priset de nskar fr 3g,nrmare 2000kr,r sanslst.Fr att jag ska betala den summan mste produkten vara verraskande bra

Jisses, kollade inte ens priserna, fick erbjudander via mejl , mste vara en gammal shop i nya klder.
Det kanske r galet dospotent?

Edit: det var betydligt billigare dr jag bestllde sample. Fr man skriva shopnamn nufrtiden?
Gratis sample r slut , s om det r det enda intressanta , skicka inga pm
Edit2: det var visst "intropriserna" jag sg, dyyyyyrt
Senast redigerad av justonefix124 2019-06-04 kl. 18:52.
Citera
2019-06-04, 19:02
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Jisses, kollade inte ens priserna, fick erbjudander via mejl , mste vara en gammal shop i nya klder.
Det kanske r galet dospotent?

Edit: det var betydligt billigare dr jag bestllde sample. Fr man skriva shopnamn nufrtiden?
Gratis sample r slut , s om det r det enda intressanta , skicka inga pm

500mg fr 499kr ordinarie pris,som sample 0kr fr 500mgmen nu allts slut. Priserna har varit desamma sedan igr d jag bestllde mitt sample . Skickades igr men inget i brevldan nnu..nn som ftt?
Jag tror du har rtt i att de som satt upp denna sidan med initialt en produkt, 3f-pihp,r ngra som kan sina saker och mjligen haft en butik tidigare. Jag tror produkten r riktigt bra eftersom de erbjuder samples och inte mrkar att de tar ordentligt betalt. De jmfr med 3f-a-pvp och kanske r det samma lab som kokat ihop denna och r den ungefr i samma klass vet dom att somliga betalar ...men fr samma summa man betalar fr 3g fr man 25 g pihp frn EU butik. Askens gamla priser borde vara mer rimliga ven nu
Citera
2019-06-04, 19:16
Medlem
mrdrutts avatar
Ser nu att priserna justerats till en fullt rimlig niv...riktigt bra... om det nu r nt att ha vilket jag r frsiktigt optimisk till.. Hoppas p sample imorgon
Citera
2019-06-05, 07:50
Medlem
Phobiazis avatar
Fr vl brja med att vlkomna Asken tillbaka, kanske inte hela styrkan men killen som kan ngot alltid hittar det bsta..

Fr mitt sample idag jag, s terkommer med en rapport senare. Tagit uppehll frn a-phip fr att kunna gra denna rttvisa! Fr mig blir det tyvrr nasalt test d jag tappade min pipa, s hoppas andra forskar med lungor s vi fr helhet direkt 👍
Citera
2019-06-05, 12:09
Prova denna nr den kommer.
Det r s att Askens gamla kundregister. D fr alla ett mail. Det fr att f kunder. Jag tycker dom borde fixa s hemsidan har https.
Citera
2019-06-05, 15:00
Medlem
Tog nyss en liten lina p toppen av en matsked, aldrig gjort s ont, kndes som ngon stack en kniv i tinningen s var vl frberred p de om ni tar nasalt, vet ej hur annars man kan ta det, har ven snortat tramadol men denna gjorde ondare, vldigt skn effekt p de lilla jag tog men vet ej om det var vrt det.
Citera
2019-06-05, 15:41
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrx
Tog nyss en liten lina p toppen av en matsked, aldrig gjort s ont, kndes som ngon stack en kniv i tinningen s var vl frberred p de om ni tar nasalt, vet ej hur annars man kan ta det, har ven snortat tramadol men denna gjorde ondare, vldigt skn effekt p de lilla jag tog men vet ej om det var vrt det.

Tycker inte det var s svrsnortat. Funkar bra. Vapo ocks . Knns ordentligt potent,mer likt 3f-a-pvp n a-pihp r mitt frsta intryck
Citera
2019-06-05, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Tycker inte det var s svrsnortat. Funkar bra. Vapo ocks . Knns ordentligt potent,mer likt 3f-a-pvp n a-pihp r mitt frsta intryck

Tog nyss en till, den gjorde inte alls lika ont s hller med, riktigt potent
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in