Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-28, 15:43
Medlem
Danskskalle900s avatar
Fick hem en 0.5a av denna substans, blev nyfiken då det knappt funnits några PVs på FS3.

Fanns en ljusbrun sort innan men den vendorn är borta sedan några veckor, blev glad när jag fick se att en ny vendor slagit upp där!

Smakar och luktar som PV bör och gör, den är inte inaktiv utan stimulans kommer efter några bloss på foliet.

Har rökt kanske 100mg nu och är märkbart stimulerad men känner inte det där behovet att röka mer stup i kvarten som så på många andra PVsorter.

Rekommenderar denna både prismässigt och rusmässigt! Priset är helt klart bättre jämfört med gatupriset i min stad.

EDIT:

Förstår nu att ni som testat denna har antagligen fått den via en shop på clearnet, måste klargöra att jag handlade mitt på darknet, men jag antar att det är samma varor då PV är rare these days inrikes..
Senast redigerad av Danskskalle900 2019-06-28 kl. 16:00.
Citera
2019-06-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danskskalle900
EDIT:
Förstår nu att ni som testat denna har antagligen fått den via en shop på clearnet, måste klargöra att jag handlade mitt på darknet, men jag antar att det är samma varor då PV är rare these days inrikes..

Tvivlar på detta - skulle aldrig kunna tänka mig dessa lovord om den substans jag testade från clearnet-butiken. Testade endast nasalt förvisso men bör ej ha så stor signifikans.
Citera
2019-06-28, 16:50
Medlem
Danskskalle900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Tvivlar på detta - skulle aldrig kunna tänka mig dessa lovord om den substans jag testade från clearnet-butiken. Testade endast nasalt förvisso men bör ej ha så stor signifikans.

Klart det är skillnad mellan att blossa på folie och att snorta.. Vad upplevde du för negativt med substansen? Jag har alltid hållt mig till att blossa, då snoken tar förjävla mycket stryk av pv't.
Citera
2019-06-29, 19:07
Synd att den är så dyr för den är inte tillräckligt dospotent för ett sådant pris... åtminstone inte om man röker den i glödlampa, då går ju ett gram på en dag nästan. :/ Inte samma kick som a-phip heller! Men sänks priserna kommer det definitivt inhandlas några gram!
Citera
2019-07-01, 13:17
Funderar på beställa medans det är rea. Finns ju en hel del intressanta grejer inrikes nu.

Förstår inte varför jag vill då jag aldrig mår bra på dessa nya pv's. Jävla självskadebeteende eller något.
Citera
2019-07-04, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av Danskskalle900
Klart det är skillnad mellan att blossa på folie och att snorta.. Vad upplevde du för negativt med substansen? Jag har alltid hållt mig till att blossa, då snoken tar förjävla mycket stryk av pv't.

Håller med att det är stor skillnad, körde snoken först vilket var besvikelse, sen körde jag som jag brukar med a-phip dvs glödlampa och då jäklar Blev det helt ok grejer.

Och ja darknet är priset nästan hälften än på clearnet, tror det var samma leverantör enligt hen som säljer där.. Men clearnet brukar alltid vara duktig på att betala typ 150kr/g och sälja för 600/g, vilket blir dålig vinst på lång sikt.. Så hoppas de drar ned :;/
Citera
2019-07-06, 20:46
Bannlyst
Dåligt med rescensioner på denna. Hade velat läsa fler jämförelser med a-pihp då åsikterna kring denna verkar variera en del.
Citera
2019-07-07, 12:44
Citat:
Ursprungligen postat av StorStinaLover
Dåligt med rescensioner på denna. Hade velat läsa fler jämförelser med a-pihp då åsikterna kring denna verkar variera en del.

Jämfört med a-phip så är denna ganska nära men jag väljer a-phip före denna. Saknar kicken och den sköna känslan, men den är något jag skulle köra om a-phip försvann. Dock är priset på clearnet på tok för dyrt, darknet är priset bra! Båda är fina att röka, men a-phip slår som sagt betydligt bättre
Citera
2019-07-07, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jämfört med a-phip så är denna ganska nära men jag väljer a-phip före denna. Saknar kicken och den sköna känslan, men den är något jag skulle köra om a-phip försvann. Dock är priset på clearnet på tok för dyrt, darknet är priset bra! Båda är fina att röka, men a-phip slår som sagt betydligt bättre

Kollade dark här om dagen. Hade för mig priset var väldigt lika.
Citera
2019-07-07, 17:17
Citat:
Ursprungligen postat av StorStinaLover
Kollade dark här om dagen. Hade för mig priset var väldigt lika.

Ja jag vet inte jag köper privat så kollade inte vad hen tar på dark
Citera
2019-07-08, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ja jag vet inte jag köper privat så kollade inte vad hen tar på dark

Aha det är så det är. Lyxigt hörru.
Citera
2019-07-09, 11:20
Medlem
Trenbologneses avatar
4-ME-PvP eller 3f-me-PVP/3f-a-pihp
Vad är skillnaden i rus på dessa?
Vilken är mest likt tjack enligt er?

Mvh

(Kan tillägga att jag aldrig provat någon RC CS, utan bara rc benzo)
Är på behandlingshem nu och varit nykter i 4månader, vilken tror ni kommer bränna på bäst i näsan o IV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in