Citat:
Om jag inte missminner mig så finns det en hel uppsjö av ämnen som inte innefattar det jag nyss nämnde.
Det finns dessutom en massa som inte innehåller hat mot politiker, oavsett om de heter Åkesson, Röven, Lööf, Martin Kinnunen, eller allt vad de heter.
Jag vill kunna läsa allt som jag kunde för 10 år sedan utan att mötas av muslimsnack, invandrare hit och dit, politiker ska skjutas och sånt dravel.
Om Flashback ska överleva går det inte att utesluta 80 % av Sveriges befolkning. Inte heller att översköljas av bettingreklam högt och lågt.
Skulle jag uppskatta procenten på läsare uppgår nog 70 % av just bara läsare som glor lite då och då. 20 procent kriminella. Och 10 procent som skriver sin rasistiska skit hela tiden. De övriga 70 tröttnar till slut av allt dravel och lämnar för gott och går till andra forum.
Rensa upp, gör rent och gör om.
Flashback håller på att bli ett forum för de som hörs och skriker mest.
Invandrarhatande, halvanalfabeter som ser muslimer överallt.
Nu ska jag lämna denna tråd för den spårade ur.
Fast en stund för självrannsakan kan du kosta på dig. Tillåta uthängningar som ni hatar mest. Så gör ni det själva.
Nu ska jag vara tyst och umgås med mina barn och kära fru.
Det finns dessutom en massa som inte innehåller hat mot politiker, oavsett om de heter Åkesson, Röven, Lööf, Martin Kinnunen, eller allt vad de heter.
Jag vill kunna läsa allt som jag kunde för 10 år sedan utan att mötas av muslimsnack, invandrare hit och dit, politiker ska skjutas och sånt dravel.
Om Flashback ska överleva går det inte att utesluta 80 % av Sveriges befolkning. Inte heller att översköljas av bettingreklam högt och lågt.
Skulle jag uppskatta procenten på läsare uppgår nog 70 % av just bara läsare som glor lite då och då. 20 procent kriminella. Och 10 procent som skriver sin rasistiska skit hela tiden. De övriga 70 tröttnar till slut av allt dravel och lämnar för gott och går till andra forum.
Rensa upp, gör rent och gör om.
Flashback håller på att bli ett forum för de som hörs och skriker mest.
Invandrarhatande, halvanalfabeter som ser muslimer överallt.
Nu ska jag lämna denna tråd för den spårade ur.
Fast en stund för självrannsakan kan du kosta på dig. Tillåta uthängningar som ni hatar mest. Så gör ni det själva.
Nu ska jag vara tyst och umgås med mina barn och kära fru.
Varför vill du sätta munkavle på medlemmar som är av annan åsikt än dig?
Ska inte en rasist få komma till tals då menar du..?
Förstår du hur pass vansinnigt det egentligen är?
Här ska alla få komma till tals, vare sig du är pedofil, rasist, Antifa-anhängare, advokat, nazist eller miljöpartist.