2019-06-13, 22:51
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Om jag inte missminner mig så finns det en hel uppsjö av ämnen som inte innefattar det jag nyss nämnde.
Det finns dessutom en massa som inte innehåller hat mot politiker, oavsett om de heter Åkesson, Röven, Lööf, Martin Kinnunen, eller allt vad de heter.
Jag vill kunna läsa allt som jag kunde för 10 år sedan utan att mötas av muslimsnack, invandrare hit och dit, politiker ska skjutas och sånt dravel.
Om Flashback ska överleva går det inte att utesluta 80 % av Sveriges befolkning. Inte heller att översköljas av bettingreklam högt och lågt.
Skulle jag uppskatta procenten på läsare uppgår nog 70 % av just bara läsare som glor lite då och då. 20 procent kriminella. Och 10 procent som skriver sin rasistiska skit hela tiden. De övriga 70 tröttnar till slut av allt dravel och lämnar för gott och går till andra forum.

Rensa upp, gör rent och gör om.
Flashback håller på att bli ett forum för de som hörs och skriker mest.
Invandrarhatande, halvanalfabeter som ser muslimer överallt.

Nu ska jag lämna denna tråd för den spårade ur.

Fast en stund för självrannsakan kan du kosta på dig. Tillåta uthängningar som ni hatar mest. Så gör ni det själva.

Nu ska jag vara tyst och umgås med mina barn och kära fru.

Varför vill du sätta munkavle på medlemmar som är av annan åsikt än dig?
Ska inte en rasist få komma till tals då menar du..?

Förstår du hur pass vansinnigt det egentligen är?
Här ska alla få komma till tals, vare sig du är pedofil, rasist, Antifa-anhängare, advokat, nazist eller miljöpartist.
Citera
2019-06-13, 22:57
Medlem
otellos avatar
Mycket intressant läsning.

Möjliggör gärna för donation, jag skulle mer än gärna slanta upp på månatlig basis.
Citera
2019-06-13, 23:27
Medlem
B0B0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komintern
Kan det vara så enkelt att filmerna med obduktioner och våldtäktsmord redigerades av pappan?

[...]

Ifall detta stämmer, så är det inte speciellt konstigt att Kent vill krossa Flashback.
Om jag sysslade med att sälja barnporr, lik och våldtäktsmord så skulle en granskning av Flashback vara det absolut sista jag önskade. Inte konstigt att Kent är livrädd för Flashback, och nu gör allt för att få bort sidan.

Oerhört intressant fynd och teori! Jag håller till fullo med om att detta i så fall skulle förklara det mesta. Jag undrar om Admin är bekant med den ovanstående informationen?
Citera
2019-06-13, 23:32
Medlem
B0B0s avatar
Citat:
[...]
Skelettkvinnan Helena blir Aftonbladets officiella Pride-krönikör

Ha ha ha, wow!! Det är så sjukt att det finns inte!! Inte undra på att gammelmedia inte skrivit något alls om den här gruppen och deras kriminella mordhot mot oskyldiga människor! Här ser man verkligen i klartext exakt vilken typ av människor som etablissemanget håller om ryggen!
Senast redigerad av Carlbom 2021-10-12 kl. 10:39.
Citera
2019-06-14, 00:11
Medlem
Sektledarens dotter verkar inte vara helt frisk.
Här är några exempel av vad Helena skriver på sin blogg:

"avskyr verkligen riktiga monster som terroristen och trångsynhetspronglaren Dalai Lhama (eller lyckokaksfilosofen som jag ibland kallar honom) och sadisten Moder Theresa. Där pratar vi om verkliga svin utan något gott att komma med"

"Revben till salu – Skynda fynda!"

"Låt oss alla svälta Flashback till döds. Ta ifrån dem deras pengar"

"Många låånga och fina revben till salu. Hela 14 st säljes till det finfina priset av endast, 1600 kr!!"

"Kom ihåg jag är en blodhund och har ett riktigt stort antal identiteter på personer från Flashback. Dessa kommer släppas för omvärlden i små stycken men inte via oss. De kommer släppas via andra, media som kommer därmed ta på sig det juridiska publicistiska ansvaret vilket innebär att vi i SIG-Gruppen INTE kommer bli ansvariga för uthängningar eller gatlopp ni kommer få utstå."

"Flashbackgrävarna kommer själva bli grävda och outade för hela världen."

"Vi kommer ta er, ni kanske inte gjort något olagligt men ni skall få smaka på vad ni gett andra. Ni kommer bli uthängda över hela världen och på Flashback, ni kommer tvingas överge era användare som ni i er sjukliga hybris ser som en förlängning av er egna personlighet. Det kommer kännas som att ni får era fingrar avskurna"

"Anybody need a body? Köp mänskliga kvarlevor snarast innan de tar slut!"

"Jag kräver att JK förordnar så att åtal för förtal väcks mot lexbase för att de har spridit uppgifter om mig som typiskt sett är ägnade att väcka andras missaktning för mig."

"Att jag har varit opiatmissbrukare är ingen hemlighet längre det var polisen och åklagaren duktiga på att publicera för hela världspressen och annat. "

"Tro mig dessutom när jag säger detta INGEN aktiv medlem på Flashback kommer sparas hur snäll eller bra du än varit. Har vi eller fixat din identitet kommer vi lägga ut den. Om du är brottsling kommer vi möjligen lämna över det till polisen först såvida jag inte vill göra ditt liv till ett levande helvete."

"Vill du köpa ett kranium är det bara att höra av sig"

"jag ville slakta de jag hatade och hamnade i dåligt sällskap (igen, mycket pga den utanförskap jag led av vid tillfället). Alkoholen kom in i bilden igen och ilskan styrde, jag drevs av hämnden men också vissheten om att jag hade rätt, fullständigt helt jävla rätt."

"Jag gick vid denna tidpunkt hos rättspsyköppenvård samt hade en övervakare."

"Flashback har bara gjort skada, jag kommer ge igen det kan ni alla vara säkra på"
Senast redigerad av komintern 2019-06-14 kl. 00:22.
Citera
2019-06-14, 00:24
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0B0
Ha ha ha, wow!! Det är så sjukt att det finns inte!! Inte undra på att gammelmedia inte skrivit något alls om den här gruppen och deras kriminella mordhot mot oskyldiga människor! Här ser man verkligen i klartext exakt vilken typ av människor som etablissemanget håller om ryggen!

Notera att den där artikeln är ett försök till skämt, läser man hela så bör polletten trilla ner.

admin5
Citera
2019-06-14, 00:35
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komintern
Sektledarens dotter verkar inte vara helt frisk.
Här är några exempel av vad Helena skriver på sin blogg:

"avskyr verkligen riktiga monster som terroristen och trångsynhetspronglaren Dalai Lhama (eller lyckokaksfilosofen som jag ibland kallar honom) och sadisten Moder Theresa. Där pratar vi om verkliga svin utan något gott att komma med"

"Revben till salu – Skynda fynda!"

"Låt oss alla svälta Flashback till döds. Ta ifrån dem deras pengar"

"Många låånga och fina revben till salu. Hela 14 st säljes till det finfina priset av endast, 1600 kr!!"

"Kom ihåg jag är en blodhund och har ett riktigt stort antal identiteter på personer från Flashback. Dessa kommer släppas för omvärlden i små stycken men inte via oss. De kommer släppas via andra, media som kommer därmed ta på sig det juridiska publicistiska ansvaret vilket innebär att vi i SIG-Gruppen INTE kommer bli ansvariga för uthängningar eller gatlopp ni kommer få utstå."

"Flashbackgrävarna kommer själva bli grävda och outade för hela världen."

"Vi kommer ta er, ni kanske inte gjort något olagligt men ni skall få smaka på vad ni gett andra. Ni kommer bli uthängda över hela världen och på Flashback, ni kommer tvingas överge era användare som ni i er sjukliga hybris ser som en förlängning av er egna personlighet. Det kommer kännas som att ni får era fingrar avskurna"

"Anybody need a body? Köp mänskliga kvarlevor snarast innan de tar slut!"

"Jag kräver att JK förordnar så att åtal för förtal väcks mot lexbase för att de har spridit uppgifter om mig som typiskt sett är ägnade att väcka andras missaktning för mig."

"Att jag har varit opiatmissbrukare är ingen hemlighet längre det var polisen och åklagaren duktiga på att publicera för hela världspressen och annat. "

"Tro mig dessutom när jag säger detta INGEN aktiv medlem på Flashback kommer sparas hur snäll eller bra du än varit. Har vi eller fixat din identitet kommer vi lägga ut den. Om du är brottsling kommer vi möjligen lämna över det till polisen först såvida jag inte vill göra ditt liv till ett levande helvete."

"Vill du köpa ett kranium är det bara att höra av sig"

"jag ville slakta de jag hatade och hamnade i dåligt sällskap (igen, mycket pga den utanförskap jag led av vid tillfället). Alkoholen kom in i bilden igen och ilskan styrde, jag drevs av hämnden men också vissheten om att jag hade rätt, fullständigt helt jävla rätt."

"Jag gick vid denna tidpunkt hos rättspsyköppenvård samt hade en övervakare."

"Flashback har bara gjort skada, jag kommer ge igen det kan ni alla vara säkra på"
Vad i hela friden... Stabilt.
Citera
2019-06-14, 00:42
Medlem
B0B0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Notera att den där artikeln är ett försök till skämt, läser man hela så bör polletten trilla ner.

admin5

Point taken, tack!

I ärlighetens namn är hela den här storyn dock så oerhört sjuk att det är nästan omöjligt att veta ifall en viss grej man läser faktiskt är sann eller inte. De inblandade är så oerhört vrickade, och de aktiviteter de ägnar sig åt så oerhört störda och verklighetsfrämmande, att det liksom trotsar allt man trodde var möjligt. Verkligheten överträffar dikten många gånger om!
Citera
2019-06-14, 00:42
Medlem
otellos avatar
Citat:
Hat och hot är vanligt förekommande i samma inlägg på Flashback. Har du inte märkt det är du blind.
Hot är inte vanligt förekommande på Flashback.
Citera
2019-06-14, 02:43
Medlem
Alltså allvarligt talat, vart tusan ska man vända sig om Flashback stänger ner?
Anonyma diskussioner och debatter i år och dar som man kan läsa här. Har blivit upplyst och hjälpt med diverse problem här, sett hemska saker men allt i ett så har flashback bara varit ett beacon of light i tunneln med det onda kommer det goda och det är så världen är och så det ska vara på ett forum. Vi ska kunna prata öppet om saker och ting utan att man blir dömd till att förlora jobb/vänner m.m.

Upp med donationsknappen och upplys vad som händer med en kortfattad version av alltet i en egen tråd/meddelande till användarna.

Föredrar ifall ni drar upp Cryptocurrencies så som BTC som donation.
Flashback måste fortsätta leva! För en frizon på nätet där vi kan diskutera hemska saker, mellanmjölk och det goda!
Citera
2019-06-14, 08:02
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Mycket intressant läsning.

Möjliggör gärna för donation, jag skulle mer än gärna slanta upp på månatlig basis.

Skulle alla medlemmar sätta 1:-/månad skulle siten få en kraftig förbättring resultatmässigt. Inte mig emot :-)
Citera
2019-06-14, 09:09
Administrator
admins avatar
Citat:
Hat och hot är vanligt förekommande i samma inlägg på Flashback. Har du inte märkt det är du blind.

Har du rapporterat inläggen med hot?
Jag frågar eftersom det är förbjudet på Flashback.

1.04. Uppvigling och hot
Grövre hot innebär att man hotar att skada någon eller någons egendom, samt att hotet framstått som allvarligt menat. Hotet ska ha gjorts på sådant sätt eller i sådant sammanhang att det kan antas att den som är föremål för det skulle känna allvarlig fruktan för att hotet ska verkställas.

1.08. Personangrepp
Grova personangrepp, trakasserier, hot eller förtäckta hot riktade mot andra användare är förbjudet.

Den som hotar någon på Flashback blir inte sällan bannlyst.
Vi har högt till tak i diskussionerna, men detta innebär inte att man får hota någon.

Detta är bara ett av många områden där A12 skiljer sig från Flashback. Denna grupp uppmuntrar till våld och hot, medan Flashback har nolltolerans kring just hot.

En annan sak som skiljer Flashback från A12 är att vi även låter våra kritiker vara delaktiga.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in