Citat:
Ursprungligen postat av
sitinchair
Jag älskar att ligga i sängen. Brukar drömma om en massa olika saker.
Jag tycker inte om att ligga i sängen. Vill inte vara någonstans. Är äcklad vid tanken på saker människor gör. Äcklas av tanken på mat och sex och bilder på slabbig mat och sånt lyckliga människor gör på helgen. Det har inget med kärlek att göra det jag äcklas av. Kärlek finns ju inte. Motsatsen finns. Fattar inte dessa människor som jämt ligger runt eller har knullkompisar, men alla får väl vara lyckliga på sitt sätt. Vet bara vad jag tycker själv.
Jag har magrat säger de igen. Jaha. Den här gången tänker jag inte hinna äta upp mig. Är bra på att magra. Det enda jag är bra på förutom att förlora och vara ledsen. Blir trött när jag inte äter men kan inte alltid äta. Vill liksom inte ha det där livet som mat och vätska ger.
Önskar att jag levt ett liv med en liten vit hund vid min sida. Att barnen inte dött. Att någon tyckt om mig och jag fått tycka om tillbaka. På riktigt. Inget äckel.
Är totalt apatisk. Gör inget. Dricker knappt vatten. Skönt att vara ensam här iaf.
Snart är jag jättegammal men jag hoppas jag inte lever så länge...måste våga snart...måste.