2019-10-12, 15:51
Medlem
Ligger i sängen och gråter hela dagarna. Så är livet nu och alltid. Kom död kom. Min värld snurrar nu.
Citera
2019-10-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Jag vaknar alltid på natten. Har alltid gjort. Det är konstigt att kunna sova en hel natt tycker jag. Det hände mig inte ens när jag var liten. Kanske också en anledning att vilja bara dö. Att somna och verkligen aldrig vakna upp.

Det är jobbigt med sömnproblem. Sitter och räknar ned minuterna nu tills jag kan ta mina sömntabletter.
Citera
2019-10-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ligger i sängen och gråter hela dagarna. Så är livet nu och alltid. Kom död kom. Min värld snurrar nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Det är jobbigt med sömnproblem. Sitter och räknar ned minuterna nu tills jag kan ta mina sömntabletter.

Jag älskar att ligga i sängen. Brukar drömma om en massa olika saker.
Citera
2019-10-12, 21:21
Medlem
Citat:

Ja ska beställa nya sömntabletter. Önskar jag visste hur många man kunde ta för att aldrig vakna. Om det behövs flera förpackningar eller räcker med en? Är så trött och ledsen.
Citera
2019-10-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ja ska beställa nya sömntabletter. Önskar jag visste hur många man kunde ta för att aldrig vakna. Om det behövs flera förpackningar eller räcker med en? Är så trött och ledsen.

det funkar inte så bra med sömntabletter
Citera
2019-10-12, 21:30
Medlem
Citat:

Det verkar svårt att begå självmord mha av sömntabletter. Jag önskar jag vore trött ibland .
Citera
2019-10-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sitinchair
Jag älskar att ligga i sängen. Brukar drömma om en massa olika saker.

Jag tycker inte om att ligga i sängen. Vill inte vara någonstans. Är äcklad vid tanken på saker människor gör. Äcklas av tanken på mat och sex och bilder på slabbig mat och sånt lyckliga människor gör på helgen. Det har inget med kärlek att göra det jag äcklas av. Kärlek finns ju inte. Motsatsen finns. Fattar inte dessa människor som jämt ligger runt eller har knullkompisar, men alla får väl vara lyckliga på sitt sätt. Vet bara vad jag tycker själv.

Jag har magrat säger de igen. Jaha. Den här gången tänker jag inte hinna äta upp mig. Är bra på att magra. Det enda jag är bra på förutom att förlora och vara ledsen. Blir trött när jag inte äter men kan inte alltid äta. Vill liksom inte ha det där livet som mat och vätska ger.

Önskar att jag levt ett liv med en liten vit hund vid min sida. Att barnen inte dött. Att någon tyckt om mig och jag fått tycka om tillbaka. På riktigt. Inget äckel.

Är totalt apatisk. Gör inget. Dricker knappt vatten. Skönt att vara ensam här iaf.

Snart är jag jättegammal men jag hoppas jag inte lever så länge...måste våga snart...måste.
Citera
2019-10-12, 21:41
Medlem
Citat:
Det verkar svårt att begå självmord mha av sömntabletter. Jag önskar jag vore trött ibland .

Vad kan man ta istället då? Man kan väl dö av alvedon? Om man inte kan dö av zopiklon tycker jag det är konstigt att de ransonerade hur många jag fick ha hand om själv på en gång pga risk för att jag skulle ta för många om jag ville dö. Men vad är dödligt? Vilka mediciner? Svårt att få fram info. Bra att veta. Flugsvamp kanske.

En väns mor dränkte sig i havet.
Citera
2019-10-12, 21:49
Bannlyst
Citat:
Vad kan man ta istället då? Man kan väl dö av alvedon? Om man inte kan dö av zopiklon tycker jag det är konstigt att de ransonerade hur många jag fick ha hand om själv på en gång pga risk för att jag skulle ta för många om jag ville dö. Men vad är dödligt? Vilka mediciner? Svårt att få fram info. Bra att veta. Flugsvamp kanske.

vanliga mediciner är inte konstruerade att ta livet av sej med , de som lyckats har blandat vilt med massa olika starka och haft tur / eller otur att avlida
ofta spyr och krampar man hårt , och drunknar i sina egna spyor , inte så trevligt sätt att avsluta allt på

jo alvedon går att dö av , men inget du vill uppleva lovar jag du dör av smärtor som läkare inte ens kan lindra och det tar flera dagar för inre organen att klappa ihop av alvedon

läs på innan du gör nått jävligt dumt , menar bara väl !!!
Citera
2019-10-12, 21:51
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:

ta inte ditt liv
Citera
2019-10-12, 21:51
Medlem
Dopaminas avatar
Alltid när jag håller på att tappa hoppet ramlar det in någon i mitt liv som får mig att orka en dag till och så har det varit i många år. Jag behövs fortfarande. Den dagen jag lämnar är det för att jag inte behövs längre men då tar någon annan vid. Den här cykeln upprepas och är ofrånkomlig. Det här gäller alla. Oavsett när i livet de lämnar.

Umgås med älskling idag. Han är kvar. Han står ut. Han är speciell. Jag känner mig tillfreds.
Citera
2019-10-12, 21:53
Medlem
Citat:

Verkar svårt att dö mha sömntabletter, kanske om det kombineras med något annat? Ja men det rekommenderas ej. Det undrar jag också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in