2019-10-09, 20:30
Medlem
Vill inte dö 😢. Psykopatrin förstör och misshandlar så hemsk 😭.
Hur kan man ge Haldol sprutor till någon, äckliga människor!
Har inte gjort ngt.
Jag klarade inte av att bli fängslad med dödande läkemedel.
Jag skulle ha gjort mer!!
Äckliga äckliga psykopatriker som misshandlar människor.
Så vidriga äckliga människor.
Citera
2019-10-09, 20:31
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Har inte gjort ngt.
Haha psykopatrick. Ska min son heta.
Citera
2019-10-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Haha psykopatrick. Ska min son heta.

Ja det tycker jag, sen kan han börja jobba som psykopatriker så det blir extra tydligt.
Citera
2019-10-09, 20:34
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Har inte gjort ngt.
Men du. Kladdkakan. Dem hade inte för avsikt att skada dig på något vis. Blev det nu så jävlar dåligt. Bör du kontakta dem och berätta det!
Citera
2019-10-09, 20:36
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ja det tycker jag, sen kan han börja jobba som psykopatriker så det blir extra tydligt.
Haha ja. Kanske någon som dig får sig ett garv. Och fattar att hon har fel där.
Citera
2019-10-09, 20:39
Medlem
Citat:
Men du. Kladdkakan. Dem hade inte för avsikt att skada dig på något vis. Blev det nu så jävlar dåligt. Bör du kontakta dem och berätta det!

Haldol skadar alla, misshandlar och dödar. Det vet alla äckliga kvinnomisshandlande psykopatriker.
Varför tror du inte att jag berättat det?
Citera
2019-10-09, 20:43
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Haldol skadar alla, misshandlar och dödar. Det vet alla äckliga kvinnomisshandlande psykopatriker.
Varför tror du inte att jag berättat det?
Ok. Men hur gick det när du gjorde det? Sket dem i det?
Citera
2019-10-09, 20:49
Medlem
Jag förstår inte varför jag gav mig in i det där. Jag önskar att jag vågade dö bara istället utan att göra klart. Önskar att jag var handlingskraftig. Datumet närmar sig ju. Ska jag dö då? Jag vet inte. Idag blev jag rädd igen för den där ”munnen” trots att jag var i en annan del av stan. Jag ser mig oroligt omkring överallt. Jag är rädd hemma också för allt möjligt (människor) men inte i skogen där ingen finns. Där kan jag frysa ihjäl. Det är nog lätt med en sjukdom i kroppen även om den är lindrig och nästan ofarlig annars. Jag har inte så bra hälsa. Finns det ett liv på andra sidan och jag hamnar där får jag träffa mina döda barn, döda vänner och döda djur igen och vi behöver inte skaffa mat för att överleva, vi är ju redan döda då. Finns ingenting där så finns ju ingenting. Vad är jag rädd för? Smärtan i dödsögonblicket tror jag. Eller att misslyckas och transformeras till något utan handlingsförmåga som aldrig kan genomföra sin egen död. Men jag vill inte längre finnas. Säger jag hur jag känner kommer människor skrika åt mig igen eller värre och värre eller så kommer det en sån där stor flinande mun förbi som ska berätta för mig hur bra den är och om allt den har eftersom jag ändå bara står där som något som ska lyssna...eller så är det synd om den och jag ska hjälpa och sen sparkas omkull. Sen en vän dog nyligen känns döden lite öppnare och lättare. Som en dörr som det faktiskt går att gå in genom...
Citera
2019-10-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ok. Men hur gick det när du gjorde det? Sket dem i det?

Fick ett 10 tal läkemedel för att motverka alla biverkningar som inte hjälpte. Jag sa att jag behövde dopamin men det fick jag inte!

Jag var så extremt rastlös, skickade flera hundra meddelanden till dem...eller mer.
Citera
2019-10-09, 20:58
Medlem
Ni ska veta att jag mår så dåligt varje gång de där bilderna på äckelmunnen kommer. Och jag tänker på de där äckliga porrbilderna som någon skickade till mig. De hör ihop på något sätt. Det är för att jag ska veta att jag är värdelös. Från början. Jag hade ingen stor mun. Inte massa slabbig mat och så kallade roliga spel.
Citera
2019-10-09, 21:04
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Fick ett 10 tal läkemedel för att motverka alla biverkningar som inte hjälpte. Jag sa att jag behövde dopamin men det fick jag inte!

Jag var så extremt rastlös, skickade flera hundra meddelanden till dem...eller mer.
Men vad sa dem om dessa biverkningar? Skulle dem förvinna igen eller? Låter ju sjukt jobbigt.
Citera
2019-10-09, 21:05
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Ni ska veta att jag mår så dåligt varje gång de där bilderna på äckelmunnen kommer. Och jag tänker på de där äckliga porrbilderna som någon skickade till mig. De hör ihop på något sätt. Det är för att jag ska veta att jag är värdelös. Från början. Jag hade ingen stor mun. Inte massa slabbig mat och så kallade roliga spel.
Nej skit är skit. Och skit finns bara där så du ska fatta. Att du blir äcklad och allt det där. Är inget för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in